کد خبر 701811
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۴
داعش نمایه

شهر رقه در شمال سوریه این روزها شاهد سرپیچی تروریست های تونسی از دستورات سرکردۀ داعش است.

 به گزارش مشرق، گزارش ها حاکیست که گروهی از تروریست های تونسی در شهر رقه سوریه به علت وضعیت مالی نامناسب خود سر به شورش برداشته و ابوبکر البغدادی سرکردۀ داعش را تکفیر کرده اند.


یک تروریست تونسی با حملۀ انتحاری در شهر رقه ۲۰ تروریست دیگر را کُشت و راه را برای فرار هموطنان تروریست خود از این شهر هموار کرد.


شبکه السومریه به نقل از کاربران شبکه های اجتماعی اعلام کرد: شهر رقه مقر داعش در سوریه اخیراً شاهد ناآرامی نامتعارف شده است زیرا تعداد زیادی از تروریست های تونسی به علت وضعیت مالی و معیشتی نامناسب خود شروع به سرپیچی از دستورات داعش کرده اند.


خبرها حاکیست که درگیری لفظی اخیر تروریست های تونسی با همدستان خود به درگیری مسلحانه کشیده شد و یک تروریست تونسی متعاقباً کمربند انفجاری خود را در میان تعداد زیادی از دیگر تروریست های داعشی منفجر کرد که در این حملۀ انتحاری ۲۰ تروریست کشته شدند تا تروریست های تونسی بتوانند از رقه فرار کنند.


این در حالیست که داعش در شهر موصل عراق و در حومۀ شرقی شهر حلب سوریه متحمل تلفات و خسارات پی درپی شده و به تازگی نیز با برجای گذاشتن تلفات و خساراتی از شهر تدمر فرار کرد.


داعش سال ۲۰۱۶ نیز اعلام کرد که گروهی از نیروهایش در شهر موصل سر به شورش گذاشتند.

منبع: العالم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس