دامادی

نماینده مردم ساری در مجلس اتهام زنی به ساحت مجلس را اقدامی سخیف و رفتاری سطحی از سوی عضو شورای شهر تهران خواند.

به گزارش مشرق؛ پس از رد شدن طرح تحقیق و تفحص از شهرداری تهران در صحن علنی مجلس، نماینده حاشیه ساز شورای شهر تهران در واکنش به رای نمایندگان مجلس، اعضای کمیسیون عمران را هدف اتهامات خود قرار داد. رحمت الله حافظی که مدت هاست جریان تخریبی علیه مدیریت شهری را همسو با اصلاح طلبان به راه انداخته است، این بار نمایندگان مجلس را به گرفتن رانت از شهرداری متهم کرده است.

در همین زمینه، محمد دامادی عضو کمیسیون عمران مجلس به خبرنگار مشرق گفت: حافظی عضو شورای شهر تهران به جای اتهام زنی به نمایندگان مردم بهتر است پاسخگوی پرونده های فساد اقتصادیش در دولت قبل باشد.

وی افزود: وقتی دلیلی بر کلید خوردن تحقیق و تفحص از شهرداری تهران وجود ندارد و هیچ ابهامی نیز در این راستا برای نمایندگان باقی نمانده چرا باید آن را مصوب کنند.

نماینده مردم ساری در مجلس اتهام زنی به ساحت مجلس را اقدامی سخیف و رفتاری سطحی از سوی عضو شورای شهر تهران قلمداد کرد و افزود: خط گیری آقای حافظی از جریان های سیاسی سبب شده تا وی به جای حرکت در مسیر خدمت رسانی به مردم مدام نق زنی سیاسی و اتهام زنی را در دستور کار قرار دهد.

دامادی کارنامه حافظی برای افکار عمومی را کاملا مشخص و عیان دانست و گفت: باید از افراد به میزان ظرفیت هایشان توقع داشت و از آقای حافظی نیز بیش ازین انتظار نمی رود، البته ایشان باید بداند هرگز با دستی کثیف نمی توان پنجره ای را تمیز کرد و درحالیکه پرونده های فساد اقتصادی ایشان مفتوح است، چطور سخن از عدالت بر زبان جاری می کنند؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • امیر IR ۱۷:۳۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۴
    10 1
    آنکه را حساب پاک است از محاسبه چه لاک است
  • شهروند AE ۰۸:۱۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۵
    2 0
    هر گروهي گروه ديگه رو به فساد متهم ميكنه اون دومي هم ميگه خودت فاسد تري!!! عجب مملكتي شده!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس