حسین مقصودی

مقصودی گفت: به نظر می رسد برخی ها این شفاف سازی صورت گرفته از سوی شهردار تهران را بر نمی تابند، چراکه این حرکت تمام معادلات سیاسی کاری آن ها را به هم ریخت.

به گزارش مشرق؛ در جلسه امروز مجلس شورای اسلامی طرح تحقیق و تفحص از شهرداری تهران با رای نمایندگان مجلس منتفی شدحسین مقصودی گفت: به دلیل شفاف سازی صورت گرفته توسط شهردار تهران و نبود هیچ نقطه ابهام آمیز برای نمایندگان، طرح تحقیق و تفحص از شهرداری تهران به پیشنهاد کمیسیون عمران رد شد که با اعتراض افراد نزدیک به یک جریان خاص سیاسی همراه شده است. در همین رابطه حسین مقصودی عضو کمیسیون عمران مجلس در گفتگو با خبرنگار مشرق گفت: به دلیل شفاف سازی صورت گرفته توسط شهردار تهران و نبود هیچ نقطه ابهام آمیز برای نمایندگان، طرح تحقیق و تفحص از شهرداری رد شد.

وی افزود: به نظر می رسد برخی ها این شفاف سازی صورت گرفته از سوی شهردار تهران را بر نمی تابند، چراکه این حرکت تمام معادلات سیاسی کاری آن ها را به هم ریخت و هیچ دستاویز دیگری برای تاختن به شهرداری نیافتند.

عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه قالیباف به طور متناوب در مجلس حضور پیدا کرد و به سوالات نمایندگان بدون هیچ محدودیتی پاسخ داد، افزود:‌شاید این پاسخگویی شهردار تهران و لبیک همیشگی به دعوت نمایندگان از سوی برخی ها پذیرفته نبود و موجبات عصبانیت آن ها را فراهم کرد، لذا تلاش داشتند تا در راستای اهداف مدنظرشان طرح تحقیق و تفحص را کلید بزنند تا شاید بتوانند ازین طریق اهداف خود را دنبال کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • رضا IR ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۴
    5 0
    با هر طرفندی میخواهند شهردار سخت کوش وانقلابی تهران رو خراب کنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس