کلاه قرمزی

تهیه‌کننده «کلاه قرمزی» اعلام کرد که تولید سری جدید مجموعه «کلاه قرمزی» به دلیل عدم دریافت هرگونه کمک مالی از سوی تلویزیون باعث توقف این مجموعه پرمخاطب شده است.

سرویس فرهنگ و هنر مشرق- حمید مدرسی تهیه کننده مجموعه «کلاه قرمزی»  با انتشار یادداشتی از توقف تولید مجموعه کلاه قرمزی ویژه نوروز 96 خبر داد.

مدرسی در یادداشتی با اعلام این خبر نوشت: مجموعه «کلاه قرمزی» به همراه نویسند گان و کارگردان محترم پروژه آقایان ایرج طهماسب و حمید جبلی و به همراه گروهی بالغ بر ۹۵ نفر از هنرمندان بنام سینما و تلویزیون که در خصوص تولید مجموعه جدید کلاه قرمزی (نوروز ۹۶) از ۴ ماه پیش تولید این مجموعه و همزمانی آن با شرایط وخیم مالی سیما که بر کسی پوشیده نیست آغاز نمودم و با بیش از گذشت ۵۰% فیلمبرداری این مجموعه و به دلیل عدم دریافت هرگونه کمک مالی از سوی سیما تولید این مجموعه متوقف گردید.

مدرسی با اشاره به ویژگی‌های مجموعه «کلاه قرمزی» در سال ۹۶ توضیح داد: این مجموعه امسال بسیار جالب‌تر شده، دکور ما دو برابر شده و می‌تواند پربیننده‌ترین برنامه تلویزیون باشد. ما از چند ماه پیش با جدیت کار را شروع کردیم و آیتم‌های ۱۳ قسمت مجموعه به طور ناقص تولید شده، اما مساله این است که شبکه برای مناسبت‌های سال هم از ما کار می‌خواهد ولی ما بودجه لازم را برای تکمیل کار نداریم.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • س IR ۰۸:۰۹ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۵
    0 0
    به به

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس