کد خبر 699931
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۱
ترکیه پرچم

نظر می رسد بحران های سیاسی، گسترش درگیری های حزبی و فعالیت های تروریستی و کاهش فضای باز سیاسی بعد از کودتای اخیر در ترکیه و افزایش تسویه حساب های حزبی به نام کودتا، از عوامل اصلی سرخوردگی دیپلمات ها و درخواست پناهندگی از سوی آنها است.

سرویس جهان مشرق - پایگاه خبری TRT از افزایش درخواست دریافت پناهندگی سفرای ترک به سوئیس خبر داد. این پایگاه خبری در این یاداشت به نقل از روزنامه مهم سوئیس«Tages Anzeiger» اعلام کرد که در ادامه همین روند، سفیر سابق ترکیه ولکان کاراگوز ،هم برای خود و هم برای خانواده اش از سوئیس درخواست پناهندگی کرده است.

در همین راستا دولت فدرال سوئیس نیز با تایید دریافت درخواست پناهندگی برخی از دیپلمات های ترک اعلام کرد که نمی تواند اطلاعات بیشتری در این زمینه فاش کند.البته ت.ر.ت خبر ترکی با اعلام این خبر افزود:«در صورتی که میزان پناهندگی دیپلمات های ترک به سوئیس افزایش یابد ممکن است بر روابط سیاسی و اقتصادی ترکیه با این کشور تاثیر منفی داشته باشد»

به نظر می رسد بحران های سیاسی، گسترش درگیری های حزبی و فعالیت های تروریستی و کاهش فضای باز سیاسی بعد از کودتای اخیر در ترکیه و افزایش تسویه حساب های حزبی به نام کودتا، از عوامل اصلی سرخوردگی دیپلمات ها و درخواست پناهندگی از سوی آنها است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۰
    20 2
    ترکیه داره از هم می پاشه
  • ناشناس IR ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۰
    14 1
    اینم نتیجه زرنگی ترکیه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس