شبکه صدای آمریکا بازهم در پخش زنده خود، یک بازیگر دیگر را بدون حجاب به نمایش گذاشت.

به گزارش مشرق به نقل از جام، شبکه صدای آمریکا وابسته به وزارت خارجه ایالات متحده آمریکا، که دست بلندی در کشف حجاب و حمله به اعتقادات جوانان ایرانی دارد، بازهم در برنامه خود تلاش کرد یک ایرانی بدون حجاب را به نمایش بگذارد.
 
براساس این گزارش، مینا لاکانی، بازیگرسینما و تئاتر در برنامه شباهنگ صدای آمریکا بدون، حجاب حاضر شده تا اهداف این شبکه ضد ایرانی را تامین کند.
وی در مصاحبه با این شبکه خود را مبرا از حزب بازی خواند ولی مدعی شد به خاطر همبستگی با مردم، از ایران خارج شده است.
لاکانی در این مصاحبه عدم حضورش در صدا وسیما را نه ضعف بازیگری و نامناسب بودن برای نقش، بلکه سیاسی خوانده و تصورات ذهنی مبنی برتماس های مشکوک را مطرح کرد.
یاد آور می شود، مینا لاکانی در سال 1348 درتهران متولد شد و با بازی در تئاتر هملت به کارگردانی دکتر قطب الدین صادقی وارد عرصه ی بازیگری شد. پس از آن با فیلم «پرواز را به خاطر بسپار» به کارگردانی حمید رخشانی اولین تجربه ی سینمائی خود را پشت سر گذاشت، با فیلم «روز فرشته» به کارگردانی بهروز افخمی حضور خود را در سینما تثبیت نمود. لاکانی با بازی در فیلم «دیدار» به کارگردانی محمدرضا هنرمند توانست سیمرغ بلورین و دیپلم افتخار بهترین بازیگر زن را از سیزدهمین جشنواره ی فیلم فجر دریافت کند. بعدها او در فیلم های مختلف سینمائی به ایفای نقش پرداخت و حضور در تلویزیون را با سریال «همسفران» و فیلم تلویزیونی «پریماه» تجربه کرد. ایفای نقش در تله تئاترهای «کسب و کارهای آقای فابریزی» و «در پوست شیر» قسمتی دیگر از فعالیت های تلویزیونی لاکانی را شامل می شود.
گفتنی است، پیش از این هم شبکه صدای آمریکا در برنامه خود با نوعی روانشناسی، فریبا داودی مهاجر را مجبور کرد تا روسری را از سر خود بردارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 884
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 151
  • ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
    3 2
    ترسناكه ......................
  • ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
    3 2
    نوعی روانشناسی?!!! پناه بر خدا !!! این یکی رو هم لابد هیپنوتیزم کردن آره ؟؟؟؟ دست بردارین تو رو قرآن!
  • ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
    7 1
    با اين سينمايي كه ماداريم منتظر بدتر از ايناشم باشيد!
  • احسان ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
    0 2
    همبستگی با مردم؟؟؟؟آره خوب مردمه امریکا هم مردمن دیگه.... داستانه روغن ریخته و نذره .....
  • مجيد ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
    0 1
    هردم از اين باغ بري مي رسد جاي تاسف و تاثر بي اندازه براي اين سينماي غرب زده و ازآن بيشتر براي شما رسانه ها كه ازاين افراد اسم و رسم مي سازيد
  • ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
    1 0
    لاكاني متولد ١٣٥١ است
  • ارجمندي ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
    0 0
     مصاحبه لاكاني با خانواده سبز پس از سريال اخرين گناه:     _ خودتان نسبت به گناه چه عقيده‌اي      داريد؟     لاكاني: اعتقاد خاصي ندارم، معتقدم هيچ گناهكاري، يك گناهكار واقعي نيست و هيچ فرد بي‌‌گناهي، بي‌‌گناه واقعي نيست... اما درستش اين است كه انسان‌ها از تاريكي به نور برسند، نه برعكس... اگر هم كسي گناهي انجام داد بايد در صدد جبران آن برآيد.     _ خودتان چه نوع فردي هستيد،     گناهكار يا بي‌‌گناه؟     لاكاني: هيچ‌وقت احساس گناه در زندگي‌ام نكردم، چرا كه دل كسي را به درد نياوردم؛ اطمينان دارم كه تمامي خصلت‌هاي خوب در من است، چرا كه به خدا ايمان دارم و توكلم هميشه بر اوست.      انسان‌هايي كه هميشه در هر كاري خداوند را در نظر مي‌‌گيرند، مطمئن باشيد كه از گناه دوري مي‌‌كنند.
  • ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
    1 1
    تف به بی شرفی این جماعت ! اینا ایرانی نیستند چون ایرانی وطن فروش نیست لیاقتت بیشتر از VOA نیست
  • شهرام ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
    2 1
    این بدبختها برای دو روزه دنیا و گذران زندگی حاظرند به هر خفتی تن دهند این که نمونه کوچک آن است.
  • ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
    2 1
    آدم یه شبه و یهو که نمیتونه کشف حجاب کنه! قطعا برخی زمینه های فبلی . . .
  • ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
    2 0
    اصلا بهش نمياد همچين مارمولكي باشه
  • ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
    2 2
    چطوری چند سال با حجاب مونده بود به زور بوده من هرچی فکرمی کنم می بینم اگه یه روزی من برم خارج آیا روسری مو برمی داریم نه هرگز .پس نمازوروزه و قران و تاسوعا و عاشورا وگریه ها برای امام حسین رو چطور می شه فراموش کرد و شد یه انسان دیگه؟
  • ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
    0 0
    به علت ها باید نگاه کرد نه معلولها
  • رضا ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
    1 1
    نمک خوردن و نمکدان شکستن. این کار کار گربه بی صفت است
  • مجید مهرآبادی ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
    1 0
    با سلام . این خانم در زندگی شخصی خودش مانتویی بوده شما چرا عکس چادری ایشان را که مربوط به یکی از سریالها یا فیلمهای ایشان است در سایت خود قرار داده اید؟ لطفا دقت کنید . باتشکر
  • فرشاد ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
    1 1
    مینا لاکانی مرگ بر شما باد وطن فروش بی همه چیز
  • ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
    2 1
    شهیدی كه پس از 26 سال در آغوش مادر آرام گرفت همه ما و شما خانم مینا لاکانی، با يد در محضر خدا جوابگوي اين مادر ها و فرزندانشان باشيم
  • گمنام س ب ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
    1 2
    این زن یک حرام زاده ایست که تا کنون خودش را معرفی نکرده بود و با این حرکتش هویت خودش را افشا کرد
  • ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
    2 2
    فقط مجبوربه كشف حجاب كردند.....!!!!
  • ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
    2 1
    ديده گلشيفته با مردهاي خارجي زير يه لحاف ميخوابه اينم هوس كرده با مرهاي خارجي يه چرت بخوابه
  • دراگون ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
    7 5
    تا کور شود هر انکه نتواند دید! خیلی ناراحتید زن و بچه خودتون رو بکنید توی گونی. غلط میکنید به پوشش و ظاهر مردم گیر میدید.
  • مصلح ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
    3 2
    چقدر با چادر زیبا تر بود خاک برسرش وطن شو به چی فروخت
  • هما ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
    1 0
    من این مصاحبه رو دیدم و کاملا مشخص بود که ایشون همچینم با عدم و میل و رغبت نرفته به نظر من کسی اگر میخواد با مردم باشه اگر هم سختی ها و مشکلاتی هست باید به خاطر مردم تحمل کنه نه اینکه بره با دشمنان این مردم هم کاسه بشه
  • علی رضا ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
    2 1
    این ها همون هایی هستند که بیشتر از گلشیفته پتانسیل این کار هارا دارند.
  • ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
    3 2
    حیوونکیها چقدر عاسق لخت شدن اند . برده های امریکایی!
  • ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
    1 1
    اين بازيگران مطربند وبيش از اين انتظاري ازشون نيست !!!!
  • sorena ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
    1 1
    با نام خدا واقعا این عزیز چه فکری کرده حجاب فقط مال ایران هستش و در امریکا بیخیال اصلا معنی حجاب رو نمیدونه خانه سینما چی داره تربیت میکنه ریا کاران اسلامی
  • خودم ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
    1 1
    مجبور کرد چیه آقا اینها خودشان به میل خودشان می‌روند در رسانه‌های غربی و بدون حجاب حاضر می‌شوند اینها خود مقصرند چرا می‌خواهید آنها را بی‌گناه معرفی کنید و رسانه بیگانه را مقصر اینها جرمشان از رسانه‌های غربی بیشتر است
  • saeid ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
    1 1
    خدا نسل اینهارو از رو زمین برداره انشالله
  • ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
    1 1
    بیچاره از استرس داره میمیره-برای شوی تلویزیونی چه کارا که نباید کرد
  • سلمان ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
    0 0
    دوستانی که خوش فکر هستند، لطفا یه مقاله بنویسن با نام حجاب به شیوه ی رضا خان مدرن یا مدرنیستم رضاخانی!؟
  • ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
    1 1
    دیگه دارم از بازیگری حالم بهم می خوره! با این بازیگران بهتر از فیلم های پورنو غربی نمیشه ساخت!!... اصلا 1 بازیگر زن ایرانی مسلمان داریم!!؟؟؟
  • ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
    1 1
    از اول این خانمه نعشه و...بود!!...
  • مرتضي ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
    2 1
    اين را مسئولين ... بايد ببينند كه اينقدر به فوتباليست‌ها و هنرپيشه‌ها بها مي‌دهند.
  • ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
    1 0
    فیلم ندارد شاید فتوشاب باشه ما که ماهواره ندارم منتظر هستم
  • saeed ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
    1 2
    واقعا با چادر بسيار زيباست انشالله به راه راست بره
  • ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
    2 0
    اتفاقا از اون عکس با حجابش خوشگل تر شده
  • معلم ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
    0 1
    همه بازیگرااین جو ری اندمگه حجاب هاشونو ندیدیم فقط تو فیلما ادم میشن وشبیه دخترای مسلمونند وزمانیکه به سفر حج مشرف می شن مرگ بر بی حجاب ومرگ بر بدحجاب
  • saeed ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
    0 1
    شهداي ما جانشان را در مبارزه با همين شبكه ها داده اند وايشون زحماتشون رو ازبين ميبره
  • معصومه ۱۶:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
    0 0
    باورکنید نود نه در صد بازیگران اگر اون طرف اب برن بی حجاب میشن اینو از ظاهر شون می شه فهمید در فیلمها ریاکاری می کنند مرگ بر ادمای ریاکار
  • ناشناس ۱۶:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
    2 0
    نه بابا خودت مسلموني بسه . جمع كن اين كاسه كوزه رو
  • فل فل ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
    0 0
    ايضا نسل شما رو
  • يا زهرا(س) ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
    0 0
    بسم الله الرحمن الرحيم از دست صدا و سيما بايد به چه كسي شكايت ببريم معنويت در صدا اصلا وجود ندارد چه طوري بايد انتظار داشته باشيم كه بازيگران و... ما معنوي و متعهد به ارزش هاي اسلامي باشند تو را قسم به شهيدان به فكر صدا و سيما باشيد
  • ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
    2 2
    آقا بس کنید این مسخره بازی ها. دلش خواسته توی یک کشور دیگه حجاب نداشته باشه . به شما چه مربوط. یعنی مردم تو یک کشور دیگه برای نوع پوشش باید از شما اجازه بگیرند؟؟؟؟
  • خليل ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
    0 1
    تو حواست به خوت باشه فعلا كه داري زير علم عمو سام سينه ميزني - كاري به بروبچز داخل نداشته باش .
  • بلبل ۱۶:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
    2 0
    فكر خودت باش كه خربزه آبه - جنابعالي شبها تا فيلام پرنو تو نبيني خوابت نميبره . خاك بر سر بيغيرتت كه ناموس تو برده آمريكايي خطاب ميكني
  • تینا ۱۶:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
    1 1
    به خودش مربوطه.به شماها چه ربطی داره!عقب افتاده ها
  • تاسف ۱۶:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
    0 0
    برات متاسفم كه يه ذهن مسموم تو كله پوكت هست كه همه چي رو از اون زاويه نگاه ميكني . خانوادت از دست تو چي ميكشن ؟
  • لالايي ۱۶:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
    2 0
    مرگ بر تو نميتوني نبين حاضرم قسم بخورم تو از اون بدتري
  • ۱۶:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
    1 0
    بله متاسفانه معنای حجاب و عفت رو درک نکرده اند
  • طاها ۱۶:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
    1 1
    خیلی چندش اوره اینا همونایی هستند که از جون شهدا و پول من و شما به اینجارسیدنو زنجیر پاره کردن
  • ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
    0 1
    این رو هم عاقبت می خوابوننش بیش یک مرد امریکایی به اصطلاح تصاحب فرهنگ می کنند
  • حمید ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
    1 1
    حتی اگه دین و مذهب رو کنار بزاریم و تنها از حس زیبایی شناسی انسانی به دو تاعکس بالا نگاه کنیم خداییش با چادر قشنگتره یا بی چادر؟؟؟
  • ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
    1 1
    کاش چادر مادرم را به بازی نمی گرفت کاش میراث فاطمه را به اتش نمی کشید کاش دنیا را به اخرت نمی فروخت و........... کاش........
  • بی طرف ۱۷:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
    1 0
    من که نمیشناسمش ولی از همون اول این طوری بوده. حجاب کیلوی چنده؟ کارش جالب نبود.
  • ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
    1 0
    به نظر من اكثر بازيگرامون همينجوريند تو ايران خودمون كلي بي حجابش داريم يه نگاه به عكساي اينترنتيشون بندازيد خيلي مسخره ست .
  • اعتماد ۱۷:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
    0 1
    خاک بر سرش لباس حضرت صدیقه طاهره لایق اینها نیست امیدوارم روزی پشیمان شده و به خودش برگردد
  • ۱۷:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
    0 0
    خيلي با حاله من كه حال كردم اگه بقيه بازيگرا هم اينكار رو بكنن سينما كاملا از وجودشون تطهير مي شه شر همه بي دين و ايمونا كم
  • علی سودانی ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
    0 0
    نه مطممئنم که نداریم
  • ف ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
    0 0
    سینمای ما به درد سطل زباله می خوره دقیقا مثل فوتبالمون
  • ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
    0 1
    بی شخصیت!
  • ۱۷:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
    1 0
    شما خیلی الان باشرف و باحیثیتی؟؟؟ بیحجابی در اسلام حد ندارد اما افترا چرا!
  • ناشناس ۱۷:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
    0 1
    خاک برسرشون چقدرسست اراده هستند وچقدرناشیانه شیرجه میروند توبغل گرگها اول هم دم درب شرفشان رامی گیرند بعد هم بهشان خاک میدهند می گویند بپاش تو چشم مردم کشورت تاوطن فروشیت را به انها نشان ندهی راهت نمی دهند
  • ۱۷:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
    0 0
    کدام نمک؟
  • ۱۷:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
    0 0
    این چه تیپی هست!..شبیه بازیگران فیلم های ....تیپ کرده!!!!!!!
  • ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
    0 1
    ما خیلی مسیحی و یهودی و حتی کومونیست و...در ایران داریم چه بازیکن چه بازیگر و....... خیلی از اونها حتی خارج از ایران بی حجاب هم هستند.. اما باورکنید مثل اینها اسلام حجاب و نظام و مردم ایران را مسخره نمی کن با پول ایران مشهور میشن......حالا مثل روسپی ها.....!!!
  • ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
    1 1
    باورم نمیشه!!...چقدر با چادر زیبا بود.. این لاته خودشه!!!!!!!!!!!!!!!
  • ۱۷:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
    1 1
    مثل اینکه خانوم های بازیگر ایرانی به شدت مشکل کمبود محبت و رابطه جنسی دارن!
  • ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
    1 1
    حالا چرا دکمه هاشو تا ناف باز کرده!!!.... از پدرو مادرت خجالت نمی کشی... مرگ و قیامتی هم هست......
  • ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
    1 1
    چه خفن تحریک آمیز شده!....اوف........
  • darya ۱۷:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
    1 1
    منتظر هستیم تا دوباره خبر خواباندن یک زن بازیگر ایرانی را بر روی تخت مرد غربی بشنویم........ الگوهای مردم چقدر زود پشت به تفکرات و عقاید این ملت کردند.....چقدر زود..... درد آور................
  • ناشناس ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
    0 1
    شهیدی كه پس از 26 سال در آغوش مادر آرام گرفت همه ما و شما خانم مینا لاکانی، با يد در محضر خدا جوابگوي اين مادر ها و فرزندانشان باشيم @@@@@@@@@@@@@@@@@@ مجبور کرد چیه آقا اینها خودشان به میل خودشان می‌روند در رسانه‌های غربی و بدون حجاب حاضر می‌شوند اینها خود مقصرند چرا می‌خواهید آنها را بی‌گناه معرفی کنید و رسانه بیگانه را مقصر اینها جرمشان از رسانه‌های غربی بیشتر است @@@@@@@@@@@@@@@@@ به علت ها باید نگاه کرد نه معلولها
  • ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
    0 1
    بهتره همچو آدمایی اول ملیت خودرا تغییر بدنبعد همچون....کنند چون دنیا ایرانی را با غیرت میشناسه.
  • غمگین ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
    1 1
    این خانم الگوی من در بازیگرهای خانم بود...چقدر گریه کردم!..... حیف....باید فردا منتظر فیلم خوابوندنش مثل گلشیفته در تخت مرد غربی باشیم... صد حیف.....هرزه شد.....
  • پيكان ۱۸:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
    1 1
    صد رحمت به ضد انقلابيون كه حداقل با تاخير كشف حجاب ميكنن و نه تو اولين ديدار
  • ب ۱۸:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
    0 0
    مرگ بر بي وجوداني كه هيچ رنگ و بويي از ايرانيت نبرده و بالبخند زدن دشمنان اين مملكت خوشحال مي شوند ...
  • كبوتر ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
    1 1
    زن عاقل زيباييهاي ظاهريش رو فقط براي همسرش به نمايش ميذاره اينجور ادما يا همسر ندارن يا همسراشونو دوست ندارن.و اگر همسرانشون با اين بي حجابي موافقند پس اونا خدا رو دوست ندارند.....الله اعلم
  • ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
    1 0
    حکایت مار در آستین پروراندن این امت همید است دیگر!
  • احسان ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
    0 0
    از نظرت معلومه گونی بد حالت رو گرفته....
  • ۱۸:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
    1 0
    اکثر هنرپیشه ها اینجورین کافیست سری به اینترنت و عکسهای اینها بزنید. آب ببینند شناگرهای ماهرین !!!!
  • ارش ۱۸:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
    1 0
    ناموس ما ایرانه ...این دفعه خواستی از ناموس حرف بزنی یادت باشه ....
  • مهیار ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
    1 0
    خوب خودشو نشون داد
  • مرتضي ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
    0 0
    دوست عزيز! اين تجربه به خوبي نشون مي‌ده كه اينجور آدم‌ها اصلا قابليت الگو شدن را ندارند و تنها الگو، معصومين و بزرگان ديني هستند و بس.
  • ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
    1 0
    خاکبر سر بی غیرت اطرافیانش و ما ایرانی ها که در خواب غفلتیم تا کی بیشیشنیم دین و ایینمون را از هر طرف به سخره بگیرند
  • MRB ۱۸:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
    0 0
    chera chert migi zire alame amo sam boro baba mage nemishe to amrica zendegi kardo adam bod!!!!!!!!!!!
  • toray ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
    0 0
    الهی شکر . عاقبت ما یعنی می خاد چی بشه . یکی کلاهبردار .یکی خیانتکار . یکی دروغگو.یکی هم میشه این خاموم به تمام عقده ای بنده شهوت و .... به کجا می خواهیم بریم .می ترسم به وقت مرگمون خاک هم قبولمون نکنه .
  • ناشناس ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
    0 0
    اهاي يادتون باشه اول براي خودتون شخصيت قايل باشيد بعد به نظروطرز فكر ديگران احترام بذاريد حتي اگر مخالف هستيد
  • ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
    0 0
    اکثر بازیگرها اگه آزاد باشن اینجوری میشن
  • ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
    1 0
    اکثر بازیگرها اگه آزاد باشن اینجوری میشن
  • محسن ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
    1 0
    راستی چرا کمبود دارن؟
  • sorena ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
    0 0
    اون دوستمون که گفت زیر پرچم عمو سام باید بگم با وی پی ان میتونم زیر پرچم هر کشوری اسمم بیاد اصل اونه که اصالتت رو هر جا که هستی نگه داری تو هم مثل همون خانوم هستی خلیل
  • رها ۱۹:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
    0 0
    شما با نشان دادن عکس چه منظوری دارید .عمل شما مصداق گناه است .چون شما از این عکس استفاده ابزاری کرده اید.ثانیا آیا ترک حجاب دلیل بر کافر شدن اوست؟ اگه چنین نیست بردن آبرو ی او گناه است.
  • ۱۹:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
    0 0
    واقعا نميدونيم براي چي اينكارو كرده
  • ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
    0 0
    خاك برسرش.خودش وهنرش رامفت به بيگانگان فروخت.
  • بهمن ۱۹:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
    0 0
    مختصر و مفید ، خیلی کوچیکی
  • ۱۹:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
    0 0
    اهمیت امثال این خانم در حد یک لحظه است! و آن هم لحظه ای است که برای یک آن شادی شیطان به تمام ارزشهای خدایی پشت کنند. البته خانم لاکانی حتما" میدانند با این سن و سالشان در مسابقه بی اخلاقی با دخترکان لا ابالی بی قید و بند و ... حتی نفر آخر هم نمی شوند!
  • ۱۹:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
    0 0
    - تمام تحرکات دستگاه دیپلماسی عقیم شد!!! 2- چه ضربه مهلکی به سیاستهای ایران وارد شد!!!! خانم لاکانی بابا «مهم » بابا«تاثیر گذار»
  • ۱۹:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
    0 0
    منم با تظر شما کاملا موافقم همیشه این بحث بین من و همکارام هست که فوتبالیست ها و بازیگرا رو نباید الگوی این ملت قرار داد و با کوچکترین بهانه ای این قشر رو به رسانه ملی فراخوند
  • منتظرالمهدی ۱۹:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
    1 0
    دوست عزیز شمام مواظب باش وگر نه می برنت اونور توی تختخواب غربی ها ها مراقب باش چرت نگو
  • حسن ۱۹:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
    0 0
    كاش رسانه اي هم پيدا مي شد كه به جاي يا در كنار پوشش اخبار كشف حجاب علني! و در ملا عام! خانم هاي نسبتا مشهور و معروف (به زعم خودشان و يا دوستدارانشان!) به علل اين ناهنجاري مي پرداخت كه چرا اين خواهران و برادران به محض رسيدن به خارج از مرزهاي ايران اسلامي به كشف حجاب و تراشيدن محاسن روي مي آورند؟ چه دليلي باعث بروز اين نفاق در ظاهر افراد شده است؟ چرا اشخاص را به چند چهره بودن متمايل مي كنيم؟ چرا انسانها را مجبور به نمايش آنچه كه نيستند مي كنيم؟ و آيا اين نمايش غير واقعي از اعتقادات خروجي هم خواهد داشت؟
  • سمانه ۱۹:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
    1 0
    معلومه با چادر ، این تیپ دیگه حال به هم زن شده . مال عقده ای هاست.
  • سیدحمید ۱۹:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
    0 0
    باید کتاب ها در زمینه جنگ نرم نوشته بشه
  • یه دختر ۱۹:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
    0 0
    مشکل ایران اینه که حجاب رو اجباری کرده برای همینم مسلمان واقعی رو نمیشه از کسی که فقط به اجبار حجاب داره تشخیص داد.توبعضی از کشورا خانم ها با میل و اراده ی خودشون حجاب رو انتخاب میکنن چنین افرادی درموقعیتهای مختلف بازهم حجابشونو دارن.تازه حجابشونم خیلی کامل تر از ماهاییه که نصف موهامون از جلو بیرونه نصفش ازعقب.به قول یکی از معلمام بعضی از خانمها وقتی به یه کشور خارجی میرن همین که از هوابیما اومدن بیرون روسری رو درمیارن.
  • م/و ۱۹:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
    1 0
    شبیه مایکل جکسون شده!!!!!!!!!!!!!
  • آبان ۱۹:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
    0 0
    سلام جالبه نمیدونستم در پشت صورت محجوب آن هنرمند ایرانی، سیرت یک مادر فولاد زره خوابیده . که خودشو راحت در اختیار رسانهء فردای سیاه آمریکا قرار میده و احتمالآ فردا در اختیار بازیگران امریکایی.... جالبه
  • ۱۹:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
    1 0
    چرا آخه خیلی دلم براش سوخت... از این به بعد نه این دنیا رو داره نه اون دنیا!!!
  • ناشناس ۲۰:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
    0 0
    این چه حرفاییه که میزنید؟ هر آدم راه زندگیشو خودش انتخاب میکنه..ایشون هم دوست داشتن که برن...پس چرا هرچی دوست دارید نثار آدمای اطرافتون میکنید؟ ایرانی باشید و خوب باشید و اینقدر بدفکر نکنید راجع به مردم...به نظر من که کار بدی نکردن این خانم
  • ۲۰:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
    0 0
    یه مشت آدم خودباخته بی اصالت که فک میکنن برهنگی تمدنه بعضیا هی میگن دلش خواست آخه آدمی که مشهور میشه که هر غلطی که دلش خواست نمیکنه مگه با پول باباش رسیده اینجا 99درصد بازیگرای ایران فاسدن همشون آرزشونه مثه گلشیفته برن تخت امریکایی تست کنن
  • ۲۰:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
    0 0
    من که ایرادی نمیبینم. حجاب پوشش محترمی هست که نباید پوشش هر کسی باشه و فرد باید با شناخت و بالا رفتن سطح فکریش بهش برسه.
  • ۲۰:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
    0 0
    توهین های شما به من مسلمون که بالاتر از توهین های اجداد شما به پیامبر و امام علی وفاطمه امام حسن و امام حسین و...که نیست.. هست؟ 1400 سال توهین کردید ولی اسلام هست و شما فردا نخواهید بود ولی اسلام خواهد بود... یا علی....
  • سید مرتضی ۲۰:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
    0 0
    یعنی به نظرت عدم رعایت حجاب وکشف حجاب کار بدی نیست؟؟؟ حجاب که دیگه از ضروریات دینه آخه
  • بی طرف ۲۰:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
    0 0
    سلام در خصوص آخرت افراد شما تصمیم گیرنده نیستید(به احادیث ائمه اطهار مراجعه کنید)
  • ۲۰:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
    0 0
    دراگون خان لطف کن خواهر و ننه ی محترمت رو مثل این لاکانی بیار تو خیابون و تو گونیشون نکن افرین من استقبال میکنم
  • ترانه ۲۰:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
    1 0
    سلام میشه لطفا نوع روانشناسیش روتوضیح بدید؟واقعا ناراحت کننده است
  • ali ۲۰:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
    0 0
    حجاب نشان دهنده ی انسان بودن نیست و بی حجابی هم دلیل بر کافر بودن ... پس ای کسانی که به خاطر روی پوشیده به خود می بالید ، بترسید که تنها یک چادر شما را از آتش جهنم محفوظ نخواهد کرد ...
  • ۲۰:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
    0 0
    ایضا نسل امثال فل فل منافق رو.
  • یه بابا ۲۰:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
    0 0
    وقتی فکر می کنم ممکنه دخترم روزی این طور کور دین ستیز بشه و در تخت خواب فیلم های غربی بخوابه تنم می لرزه... من خودم بخاطر شغلم در اروپا سفر می کنم...خیلی دوست دارم....باورکنید اکثرآ از این ماکن ها و کلوپ ها و... دوری می کنند... البته برعکس مهاجرها و ایرانیهای آنجا... اکثربار اقتصادی غرب روی همین خانواده های سالم هست....
  • ۲۰:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
    0 0
    همون نمکی که با اون با سواد شد اومد پشت دوربین مشهور شد. فکر کردی مفتی بازی می کنن.....یارو......
  • ۲۰:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
    0 0
    خانم یه دختر مثل اینکه حال شما بده. خواهر من این ادم جلو دوربین چادری بوده نه پشت دوربین.اینم عکس یکی از بازی هاش هست.اینا از بچگی همین هستن. وگرنه این ادا و اصول ها جلو دوربین از قشر مذهبی بر نمیاد.99 درصد بازیگران ما مذهبی نیستن.
  • ۲۰:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
    0 0
    حرف حقه...جواب هم نداره.......فقط سوز داره برای بعضی ها
  • زهرا... ۲۱:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
    0 0
    بازیگرمسلمونم داریم نفیسه روشن
  • زهرا..... ۲۱:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
    1 0
    خاک توسرغرب زده اش کنند
  • ایلیا ۲۱:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
    0 0
    نمیدونم فلسفه اینکارچیه که هرکی میخوادبا ملت ایرا ن همبستگیش رو اعلام کنه کشف حجاب میکنه اون ازخانم فریبا داوودی مهاجر اینم ازایشون یعنی نمیشه با حجاب با ملت ایران همبستگیشون رواعلام کننحتمابایدکشف حچاب کنن حالا اگه خودش دلش خواسته دیگه حجاب نداشته باشه خو ب میتونه مختاره جواب اون دنیاش با خودش!!! به ماچه چراکاسه داغتراز آش بشیم !ولی مسئله اینه که به اسم همبستگی با ملت ویا اعتراض به ظلم نظام اینکارمیکنن مثل اینکه براهمبستگی هیچ جا و شیوه دیگه ای نبود الابه اینصورت اونم توشبکه مستقلvoa!!! حالا کسی نیست به اینا بگه اگه واسه دل خودتونه چراسرملت ایران منت میذارین
  • ایرانی ۲۱:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
    0 0
    مگه ما ایرانی نیستیم1خیلی هامون تازه مسلمونیم به خدا و قیامت و بهشت وجهنمم مثلا ایمان داریم پس خوش به حال ما با این توهین و تهمتامون. من نمیگم کار این خانم خوب بود چون به نظرم خیلی هم زشت بود ادم روشنفکریم نیستم درسته اگه من نوعی که یه ادم ناشناسم بی حجاب شم خیلی مهم نیست ولی کار این خانم تبلیغ ضد کشور ماست اما با این همه ما حق توهین نداریم
  • زهرا ۲۱:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
    0 0
    این فیلم های سینمای ایران صدددددتاااااااا فارسی 1 رو تو جیبشون می کنن باز هم اون بازیگرای امریکایی اینقدر شهامت دارن که تو فیلمو بابیرونشو یکیه ولی بازیگرای ما چی تو فیلم هد با چادر می پوشن ولی بیرونشون اگر هم میتونستن لخت می رفتن
  • حمید ۲۱:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
    0 0
    خاک بر سر اون ادمایی که تو زندگی دیگران دخالت می کنند اخه اشغالا خودتون دوست دارید با حجاب باشید به شماها چه ربطی داره زندگی مردم بابا یه کم دنبال علم باشید که از کشورهای خارجی عقب نیوفتید همش فضولی ...همچین درباره این بازیگر صحبت می کنید انگار همه شماها فرشته هستید خاک بر سر کسانی که مسلمان بودن رو فقط به حجاب داشتن بدونند زور گویی به مردم...پشت سر دیگران صفحه گذاشتن ..تهمت زدن گناه نیست؟
  • ۲۱:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
    0 0
    مشکل حجاب نیست ! تا وقتی پسوند اسلامیه باید تابع باشی ، راهی نداری ! بحث ما سر خیانت هست به یه کشور نه بی حجابی ، شبکه قحطی بود بیاد ووا
  • ۲۱:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
    0 0
    بحث خیانت به یک کشور هست ! مثل 1000000000 نفری که رفتن اونور اینم روش ، ولی چرا داخل شبکه بیگانه ، میرفتی صدات هم در نمیومد مثل این 1 سال
  • zz ۲۱:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
    1 0
    بدبختی اینه که این هانوم نقش یه خانوم باحجاب رو توی فیلم ترانه مادری بازی کرده!!!!! اهل هیچ حزبی نیست بعد میره صدای آمریکا!!؟چقدر بی طرف!
  • فریاد ۲۱:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
    0 0
    حالا مونده که زنای ما قشنگی چادر و درک کنن.
  • فریاد ۲۱:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
    0 0
    آقا پس کی میای......
  • روجا ۲۱:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
    0 0
    ...نوعی روانشناسی؟! ...
  • ایرانی ۲۱:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
    0 0
    از آوارگی جانباز رفیعی نژاد هم بگید که 3 ماهه با جراحات شیمیایی تو چادر تو جنگلهای گرگان زندگی میکنه اومد تهران جلوی بنیاد چادر زد اما هیچ مسئولی توجه نکرد. از اونهم بگید تا مردم بدونن که ارث ملت رو به جانباز نمیدن به خدا . میتونید از بی باک نیوز و محرمانه آن لاین و وبلاگ جانبازان شیمایی(کسایی زاده خبرنگار مهر) استعلام کنید. به خدا تکلیف داریم. جانباز مملکت التماس میکنه به دادش برسیم در حالی که آبرو داره اما چاره ای نداره.یاعلی
  • ۲۱:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
    0 0
    مثلا این قماش وقتی ایران هستند حجاب دارند که حالا نگران کشفش باشیم؟!
  • ۲۱:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
    0 0
    اتفاقا خواهر مادر خودت تحریک آمیز شده اند
  • ندا ۲۲:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
    0 0
    عزیزم این قانون ایران نیست این حکم الهی است که باید در یه مملکت اسلامی که با رای اکثریت خود مردم شده جمهوری اسلامی باید اجرا بشه.
  • ۲۲:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
    0 0
    همینطور نسل تو رو فل فل گندیده
  • شناس ۲۲:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
    0 0
    داشتم عنوان خبر رو می خوندم ... گفتم جالبه !!!! نظرات رو خوندم جالب تر شد ... نظرات خودش یه خبره خیره کننده است ... بهتر فکر کنم همه رو یه چند نفر پشت سر هم نوشتن تا اینکه این همه ادم اینجوری بنویسن ... وای به ما ایرانی جماعت اگه اینطوری فکر می کنیم !!!!! یه لحظه احساس کردم بین چه ادم هایی دارم زندگی می کنم وچه کوته فکر !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! بیچاره لاکانی و شما نظر دهندگان ... اینده به ما خواهد خندید
  • ۲۲:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
    0 0
    همون که مردای هرزه از زن و بچه تو لذت می برن کافیه .
  • مهدی ۲۲:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
    0 0
    مگه ماهواره های شما را جمع نکرده اند عجب در جمع کردن فرهنگ خارجیها هم تبعیض قائل می شوند چرا؟
  • ۲۲:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
    0 0
    ببخشید ناشناس جان . منظورت از افترا چیه ؟ شما فیلم جدید گل شیفته رو یه نگاه بکن . میفهمی قضیه چیه .
  • رضوان ۲۲:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
    0 0
    براش متاسفم
  • ۲۲:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
    0 0
    لالایی جان . مثل اینکه خ0یلی دوست داشتی جای مینا لاکانی بودی . ها ؟ بهت ویزا ندادن . چرا مگه به اندازه کافی دست و پاشون رو نلیسیدی ؟ نگران نباش . نوبت تو هم میشه که ببرنت اونور . اونوقت عقده هات رو خالی کن .
  • رضوان ۲۲:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
    0 0
    براش متاسفم خیلی احمق ه
  • مرتضی ۲۲:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
    0 0
    . . . . . . درود بر مینا لاکانی . این شیر زن دلاور ایرانی لعنت بر سایت متحجر نیوز ( مشرق نیوز ) طالبان صفت . . . .
  • دود ۲۲:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
    0 0
    دختر خانم ! مشکل ایران نیست ، مشکل فهم ناقص امثال جنابعالی از حکم اسلام است ! این حرف شما مثل اینه که بگی چرا اجازه توزیع آزاد مواد مخدر رو نمیدن خوب هر کس نخواست مصرف نکنه !! اتفاقا اگه اجبار در پوشش نباشه روح فساد تو جامعه شایع میشه و افراد بیشتری آلوده میشن و ضربه میخورن چون مجرمین به خیال آزادی گستاخ شده و در این صورت چه بسا اونهایی رو هم که تمایل به پوشش دارن رو وادار به بد پوششی کنن !
  • دود ۲۲:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
    0 0
    اگه به خودش مربوطه توی جلو افتاده اینجا چیکار داری !!!؟
  • دود ۲۲:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
    0 0
    لازم نیست اونجا از کسی اجازه بگیرن ولی اگه بخوان برگردن حتما باید اجازه بگیرن !!!!
  • ۲۲:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
    1 0
    فل فل !! آب بریز اونجا که میسوزه !!!
  • واجد ۲۲:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
    0 0
    ببین یابو ! ما امثال توی بی غیرت رو توی گونی میکنیم ! افتاد !؟
  • ۲۲:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
    0 0
    این یارو لالایی یا فل فل یا خلیل یا ... فقط اسم عوض میکنه و چرند میگه نکنه قوم وخویش این ننه مرده ای !؟
  • ۲۲:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
    0 0
    آخه اینم شخصیتیه که براش مطلب زدید مگه کلا غیر از دو تا سریال درپیت تلویزیونی چند فیلم مزخرف سینمایی کار دیگه ای هم داشت بذار بره، گور پدر صدام و بی بی سی و 4 تا چیز بی ربط دیگه
  • عاطفه ۲۲:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
    0 0
    حجاب قبل از اسلام یعنی زمان هخامنشی هم مال ایرانی ها بوده بعضی ها خیال میکنن اسلام فقط گفته حجاب/ما باید برگردیم به گذشته هامون ببینیم /حجاب خیلی زیباست/ما نباید گذشته هامون تاریخمون از بین ببریم/طرف میره جنگ بدنشو تکه تکه میکنن بخاط چی بخاطر خاک و ناموسش بعد اینطوری جوابشو میدن با بی حجابی/شهیدان همه مون رو میبینن/
  • ۲۳:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
    0 0
    برو به جهنم
  • امير ۲۳:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
    0 0
    سلام داشتم كانالهاي ماهواره رو زير و رو ميكردم يهو توي كانال voaديدم يه خانم داره مثل بلبل فارسي حرف ميزنه گفتم اين خانمه چقدر اشناس تا اينكه ديدم اسم شريفشو پاي تصوير ثبت كردن داشتم شاخ در ميآوردم اصلا برام قابل تصور هم نبود اين بازيگر محبوبم به اين شكل در اومده باشه واقعا متاسفم
  • ترانه ۲۳:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
    0 0
    برای صدا و سیما ایران متاسفم که اینا رو بزرگشون میکنن بعد اینا میرن اونجا مصاحبه میکنن میگن ما از حجاب متنفریم از اسلام متنفریم اما عاشق ایرانیم .... چرا باید این جور ادما بیان بشن بازیگر بازیکن... بعد برن گند بزنن.. چرا نظارتی رو اینا نیست اگه اول برن تحقیق کن ببین طرف صلاحیت داره بیاد بشه بازیگر بشه الگو یه عده جوون ... بعد بیان بهش نقش بدن کار بدن .... گلشیفته فراهانی خاک توسرش متاهل خیر سرش رفته تو فیلم دست دوم اونا بازی میکنه چرا باید یکی مثل گلشیفته رو بازیگر کنن یه عده دنبالش بیوفتن بعد بره اونجا بگه من از حجاب متنفرم
  • keyvan ۲۳:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
    0 0
    اونهاي که در اروپا آمريکا نشستن به اين خانم بي احترامي ميکنن و هر روز خانم هاي بي حجاب ميبنين برگردين ايران يا برين عربستان تا اينقدر به قول خودتون بي غيرتي گناه نبينين
  • حسین ۲۳:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
    0 0
    اول ثابت کنید که مینا لاکانی هست بعد شروع کنید به قضاوت . ایرانی ها هم دکتر هستند هم قاضی و هم فضول. کلاه خودتون رو بگیرید که باد نبره. بعدشم خوب اقلا تکلیفش با خودش مشخص دوست نداره حجاب داشته باشه و توی ایران باشه بهتر از خیلی هاست که ایران هستند و حجاب و حتی اسلام دستمایه کارهای کثیفشون هست
  • ayat ۲۳:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
    0 0
    یا حسین (ع)
  • سفير صدر ۲۳:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
    0 0
    بدبخت عقده اي! خاك بر سر وطن فروشش بكنم فكر كنم مثل گلشيفته عقده داشت كه ....
  • ۲۳:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
    0 0
    اینها نان به نرخ روز خور هستند. خاک بر سرشان شود با این طرز تفکر ذلیلانه شان
  • مانی ۲۳:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
    0 0
    من مصاحبه شو دیدم خیلی باشخصیت و متین بود . قبلا میگفتم زیبا نیست و لی بازیگر خوبیه ولی حالا که می بینم هم بازیگر خوبیه و هم بسیار زیباست
  • ۰۰:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    آخه باحجاب یا بی حجاب بودن ایشان چه ربطی به شماها دارد اگر در کشور حجاب آزاد بودممکن است خیلیها بدون حجاب در ملاء عام حاضر میشدند بنابراین خانمها در ایران غیر از حجاب انتخاب دیگری ندارند در ثانی مگر در زمان قبل از انقلاب همه خانمها محجبه بودند که شما فوری بی حجابی را با هزار چیز دیگر قاطی میکنید وفکر میکنید اگرکسی حجاب رعایت نکرد دیگر آخر فساد است به یاد داشته باشید که بی حجابی هم مثل دروغ ،تهمت ،و... فقظ یک گناه است
  • ۰۰:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    احسنت
  • ۰۰:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    خليلي اين كه امريكاس شرفش از تو بيشتر
  • ۰۰:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    مسخره بازی کار ایشون و امثال شماهاست، می خواد حجاب نداشته باشه ، خوب نباشه ولی علنی کردنش یعنی دهن کجی به یک ایدئولوژی و کشوری که پرورش یافته اش است. مسخره یهنی بازیچه دست باطل شدن . مسخره یعنی ببهانه روشنفکری چشممون را رو خطا ببندیم(منظورم با شماست). وسعت دیدتو گسترش بده. همه روی یک کشتی هستیم و کسی بدلخواه نمیتونه اونجایی را که نشسته سوراخ کنه.
  • esi ۰۰:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    وقتی در سینما،موسیقی،فوتبال و بقیه عرصه ها شاهد این نوع مسائل هستیم باید بفهمیم که اشکال کار در جایی بالاتر از این حوزه ها است به نظر شما اینطور نیست!
  • کوروش ۰۰:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    حجاب یک مسئله ی شخصی است 100 بار تو سایتتون گفتم اگه مادر و خواهر من هم بخواهند بی حجاب بیرون بیام من ایراد نمیگیرم که شما به زندگی مردم دخالت میکنید
  • هادي ۰۰:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    خدا وكيلي با حجاب زيبا تر بود .
  • ۰۰:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    به جای انشاالله بگو " ماشاالله "
  • ۰۰:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    برو بچ داخل الان زیر همون پرچم اند دیگه ! پس حاج خلیل ، شما سرتون به کار خودتون باشه ، مینا خانم الان پیش ماس تا تیات به پلقه ...
  • ۰۰:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    دمت گرم
  • ۰۰:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    نکنه حضرتعالی یه وطن خر با همه چیزی ؟ زود تر معرفی میکردین !
  • ۰۰:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    نخیر ، قشنگه
  • محسن ۰۰:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    به قول دکتر رائفی پور خواسته یهود بر این است که قبح بی حجابی در بین جوانان ایرانی بریزد و از سلاح تحریک شهوت استفاده کنند تا بتوانند بر ایران مسلط شوند.زیرا 80% جاسوسان موساد زن هستند
  • ۰۱:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    ببخشید ولی کاشکی رو کاشتن، آبشم دادن ولی در نیومد داداش من.... جلوی ضرر رو هر وقت بگیری سوده می خواست اینجا بمونه 4تا آدم سالم رو مثل خودش بگندونه پس هم بهتر که رفت........
  • ۰۱:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    الحق که اسم با مسمایی داری!
  • ۰۱:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    اگه دیدی سلام منم بهش برسون! ولی اینو باید قبول کرد که همه جا استثنائ هستا!!!!!!!!!
  • ۰۱:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    چند وقت توی گونی بودی؟؟؟/ معلومه از گونی خاره بدی داری ها!!!!!
  • سلمان ۰۱:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    شما نه ایرانی هستید و نه مسلمان چون حجاب و عفاف نه فقط متعلق به اسلام بلکه ویژه گی ایرانیان بوده
  • سلمان ۰۱:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    اصلا هر کی دوست داره بره از این جا بره ،این جا موندن لیاقت می خواد. حالا ببینید چه بلایی اون ور سرش میاد ، فقط یکی دو هفته رو بورسه بعدش تو سطل زباله ..
  • یزدان ۰۱:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    بعدش کارهای دیگه بکنند باز هم ایراد نمی‌گیرید. شب کنار... بخوابند هم ایراد نمی‌گیرید؟
  • هادي ۰۱:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    آخه تو نه از اسلام بو بردي نه از غيرت!لخت و عور بودن کار حيواناته! از خون شهدا به خاطر اين حرفات خجالت بکش!چند صد هزار نفر شهيد حرفشون اين بود که خواهر من چادر تو رنگين تر از خون من است!
  • ۰۱:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    واقعا برات متاسفم غمگین. هرزه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ می دونی معنی این کلمه چیه ؟
  • ۰۱:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    متاسفم برات.
  • ۰۱:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    پیامبر اکرم: مردی که غیرت نداشته باشد انسانیت خود را از دست داده است...
  • ۰۱:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    آخر و عاقبت حجاب اجباری همینه. برای ایشون آرزوی خوشبختی میکنم. دلم به حال اونایی که فحش دادن به این خانوم براشون از آب خوردن هم راحت تره میسوزه. فقط ادعای مسلمون بودنتون میشه
  • ۰۱:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    شخصی در خانه اتان است البته برای کسی که موضع دینی خود را مشخص نکرده باید هم اینگونه سخن بگوید البته میشود یومنون ببضهم و یکفرون ببعض میشه مسلمان بود ولی هر جا که خواستی هرچی که برایت سخت بنظر نرسید را قبول کنی و هر جا بنظرت محدود شدی انجام ندهی . شما مختارید که ناموستان را هرجور که خواستید بیرون بفرستید و ما هم هر جور که دلمان خواست با آنها رفتار کنیم هر جور .....افتاد ولی ان موقع حق نداری شاکی بشی چون دل بخواهی است نه ؟
  • ۰۱:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 1
    ای ول با غیرت
  • زینب ۰۱:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    مگه الان حجاب دارن؟؟؟
  • ۰۱:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    ایرانی =غیرت خوب باشید؟حالا صدای امریکا با کسایی که میرن تو برنامه هاش شدن خوب؟
  • ۰۱:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    دقیقآ جانا سخن از زبان ما میگویی! مخصوصآ قسمت آخر! مصاحبه پر از تناقض و اضطراب و دروغش رو دیدم حالت تهوع بهم دست داد! حیف که حوصله ندارم و ابنجا هم صد در صد مانیتور میشم وگرنه یه تحلیل و جوابیه دندان شکن به این زنیکه نمک به حروم میدادم!
  • ۰۲:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    خوب نابغه ! اگه آدم با حجاب زیباتر میشه پس فلسفه حجاب چی میشه؟ مگه حجاب برای پوشاندن زیباییها نیست؟ یه چی بگو بگنجه پسرجان!
  • ۰۲:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    دراگون!!!!؟؟؟؟ بیچاره تو یه وزغ کوچولویی که ادای بزرگا رو با گنده گویی درمیاری! احتمالآ هم خود نکبتش باشی!
  • ۰۲:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    واقعا انسان بعضی کامنتها رو که می خونه گل از گلش وا میشه:)خدا خیرت بده!خودت غمگینی ولی دل افسرده ای رو برای لحظاتی شاد کردی:)
  • ۰۲:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    جووووون.واقعا؟؟؟خوش به خال من.خدا افراد بی غیرتی مثل شمارو زیاد کنه.
  • ۰۲:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    خوبه این عباسی یه چی گفت بابا دهنمون سرویس شد بی خیال این خوابوندنه بشید!!
  • ۰۲:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    گرمش بوده
  • tina ۰۲:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    bebin ma havasam nabood raaye mokhalef dadam eshtebahi.bebakhshid
  • tina ۰۲:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    rezvan manam baraye to moteassefam
  • ۰۲:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    بالاخره حجاب می گذاریم تا زیباییهامون دیده نشه یا حجاب می گذاریم تا زیباییهامون دوچندان بشه؟! سوالیه برای خودش!
  • ۰۲:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    like
  • tina ۰۲:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    like felfel
  • ۰۲:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    منتظر تو یکی خفه!!!
  • ۰۲:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    زنده باد کاملا با نظرت موافقم
  • ۰۲:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    هادی خان شما هم بله ..!؟ استغفرالله ولی خداییش بات موافقم ، نظرت کارشناسی بود
  • ۰۲:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    هی آقا چطوری ؟ خوبی ؟ آهای یکی کمک کنه ، این بابا از حال رفت ! ...
  • ۰۲:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    ها ؟
  • ۰۲:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    روانشناسی نوعی !؟ ...
  • محمود منصوری ۰۲:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    چرا؟ باید دنبال علت بود چرا صدای آمریکا تونست روسری رو برداره و صدا و سیمای ایران نتونست اونو حفظ کنه چرا؟
  • ۰۲:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    حالا یه کم تخفیف بدین ، خواهر
  • ۰۲:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    خواهشا" حسادت نفرمایید ، دلش میخواد ، به کسی چه ؟
  • ۰۳:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    چرا فکر میکنید که باید بدونید ؟؟!!!
  • ۰۳:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    شما که دیدی تعریف کن ... ما فیلتر شکن نداریم بریم تو اینترنت این عکسای مبتدل رو ببینیم
  • ۰۳:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    ما با این کار موافقیم ، خدا رو هم دوست داریم . دیگه ؟
  • ۰۳:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    پس آدما اینجوری هرزه میشن ؟
  • ۰۳:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    اگه ممکنه یکی دو نمونه مثال بزنید ما روشن شیم این دنیا قضیه اش چی بوده ؟ تو سازمان ملل اعلام کردن ؟ بعدشم این غیرت نیست ، این فضولی به کار مردمه
  • ۰۳:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    میگم از این یارو 3000 میلیاردی چه خبر ؟ گناه کدوم بزرگتره از نظر خوانندگان مخالف این جنایت بزرگ خانم مینا لاکانی ؟
  • ۰۳:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    اگه ممکنه در باره ارتباط روسری و تخت مرد غربی یکم بیشتر توضیح بدین ؟ باشد تا همگان به راه راست هدایت شوند
  • ۰۳:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    اوف ؟؟؟؟!!!!
  • ۰۳:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    تو چرا نگاه میکنی اگه بده ؟؟؟ واسه تو نیست ؟
  • ۰۳:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    ارتباط این قضیه به حضرتعالی چیه ؟ هیز
  • ali ۰۴:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    متاسفانه این دلقک ها از بودجه بیت المال به اینجاها رسیدند و الا اینقدر باید در دفاتر سینمایی منشی گری می کرد و ......
  • مرتضی خاکپور ۰۵:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    ما گفتیم . بعضی ریا می کنند . شما گفتید . آدمی است و هزار رنگ !؟
  • ۰۵:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    نداجان منم میدونم حجاب حکم خداس اما خداوند خودشون توی سوره بقره فرمودن که جبری در دین نیست.لابد این رو هم میدونیدکه حجابی که به زور قانون وگشت ارشاد باشه به درد نمیخوره.کاش دین عزیز اسلام رو قشنگتر معرفی میکردیم تا خود جوونا با میل ورغبت به این سمت کشیده میشدن تا حالا شاهد یه همچین ماجراهایی نباشیم.فعلا که مملکت اسلامی ما کارش شده نشون دادن سریالای مذهبی آبکی ولابد فکر میکنن بااین کاراشون دارن جوونا رو به راه راست هدایت میکنن.اگه هزینه ای که برای ساخت این برنامه ها میشه رو صرف امور ورزشی وتفریحیه جوونا میکردن بیشتر ثواب میبردن!
  • ۰۵:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    توکه نمیشناسیش ازکجا میدونی که از همون اول اینطوری بوده.خیلی بانمکی !!!!!!!!!!!!!!
  • ۰۵:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    خوب رای اکثریت مردم امریکا که به حجاب و حکومت اسلامی نبوده، پس اونجا اشکالی نداره. و البته هر وقت که به ایران برگشت با احترام به رای اکثریت و قوانین اسلامی دوباره چادر می پوشد. ضمن آنکه بنابر فرمایش قران: "لااکراه فی الدین". ا
  • صادق ۰۶:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    به به! عجب فکر بلندی! عجب مناعت طبعی! این که شما از مادر و خواهرتون ایراد نمی گیرید نشان از بی غیرتی سرکار است. اما این که این سایت عکس این خانم را به نمایش گذاشته به یک معنا دخالت و به یک معنا روشنگری است. دخالت است به این معنا که به مشرق چه ربطی دارد. اما به یک معنا روشنگری است تا ملت بدانند در فیلم و سینما با چه موجوداتی مواجه هستند. و همچنین دشمن چگونه قصد فریب ملت را دارد. لذا بی غیرتی خودتان را با روشنگری مشرق مقایسه نفرمایید. یک مسأله دیگه: کی گفته حجاب مسأله ای شخصی است؟ والله قسم اگه تونستی اثبات کنی من بهت 25 میلیون تومان جایزه می دم. ایملیمم می ذارم تا تو با من رابطه برقرار کنی. اما من قبل از این که تو اثبات کنی اثباتت رو خنثی می کنم. می گی نه؟ ببین: اگه یک نفری چاقو بذاره دم گلوت و تو رو تهدید به مرگ کنه، مقابله با لات بازی طرف مقابلت، به تو مربوط هست یا نیست؟! اگه نیست که می گم ای ول به ذکاوتت! می گم ای ول به حماقتت! می گم ای ول به بی غیرتیت! پس بذار گلوتو ببره. ولی اگر مقابله با لات بازی طرف مقابل به تو مربوط هست که باید بزنی لت و پارش کنی. این که دیگه شک و شبهه ای نداره. اما اگه یک خانمی با بدحجابی یا بی حجابی در خیابان ظاهر شه و خدایی نکرده نگاهت به ظاهر سرکار بیفته و فکر و ذکر و کار و زندگیتو از کار بندازه آیا این به تو مربوط هست یا نیست؟ اگه نیست که بهت می گم ای ول به ذکاوتت! می گم ای ول به حماقتت! می گم ای ول به بی غیرتیت! چون که شما بیشتر از نوک بینی مبارکتون رو نمی تونید ملاحظه کنید و مادیات رو بیشتر درک می کنید لذا احساس نمی کنید که بی حجابی خانم بدتر از گذاشتن چاقو در بیخ گلو است. اما اگر بدحجابی و بی حجابی سرکار خانم نه چندان محترم به شما و امور شما مربوط هست باید ایشان را امر به معروف نهی از منکر به هر طریقی که بلد هستی بکنی. مثل همان لاتی که وقتی چاقو در بیخ گلوی شما می گذارد سعی در دور کردن چاقو و لت و پار کردن او می کنید این جا هم باید هر طوری که شده این مفسده را دور کنید. راهش هم همان امر به معروف و نهی از منکر است. پس می بینید که حجاب امری شخصی نیست. این است فرق بین یک مسلمان با یک لاییک. لاییسیته و لاییک ها هستند که می گویند: «به تو چه؟ کارهای من به تو چه؟ بقیه به تو چه؟ همه چیز به تو چه؟ تو کار خودتو بکن و...» اما مسلمان می داند که: «کلکم راع و کلکم مسئول عن رعیته» یا حق
  • حامد ۰۶:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    چشمای منم که برای شخص خودمه! دلشون نمی خواد با دیدن مادر و خواهر تو گناه کنن!
  • جیک جیک ۰۷:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    اگر صدا و سیما از تحت نظارت رهبری خارج شود و مانند سایر وزارتخانه ها مورد بررسی و نظارت قرار گیرد این حساسیتها کمتر می شود و دستگاههای نظارتی بهتر میتوانند نظارت کنند الان دستگاههای نظارتی تا سراغشان میروند میگویند هیس ما تحت نظارت مقام معظم رهبری هستیم کار ما استراتژیک و ... است.
  • فرشاد ۰۷:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    لالایی مرگ بر خودت باد که خودت هم مثل اون یک فاسد و غرب گرایی . و چشم شیطانی داری
  • محترم ۰۷:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    ما که از ماهواره نداریم و چیزی ندیدیم ولی ازکامنت های دوستان محترم که اینهمه حرص و جوش خوردن معلوم میشه که کی ماهواره داره واقعا همه بیکارید دیگه که روی این مسئله اینهمه وقت گذاشتین . حتما این خانم ارزشش همین بوده
  • حسن ۰۷:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    مشکل اینجاست که همیشه دم از صداقت میزنند و اینکه در پیش خدا رو سفیدند . اما این عکس یعنی تمام این سالها با بی صداقتی داشتند در ایران کار میکردند ولی الان تازه قسمت اصلی تفکراتشون رو نشون دادند . این دروغ بدترین گناهه . چرا که مخاطبی که تا الان او در قالب زنهای با حجاب دیده به یکباره تمامی تصاویر در ذهنش به هم میریزه و دچار سرگردانی میشه که چرا ؟ این چرایی خیلی بزرگه و جوابش سخت
  • ۰۷:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    اشتباهي مثبت زدم ... كوفتت بشه .... صد تا منفي
  • پریسا ۰۷:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    دوستان چرا این خبر بی اهمیت را عنوان میکنید این زن که دیگر حجابش را برداشت و معلوم است که دلش برای انجام اینکار لک زده بود درست مانند گلشیفته که حال من او را خودشیفته فراهانی مینامم این که در اکثر خبرگزاریها در این مورد مینویسند این رضایت را به دشمنان میدهید و انها را شاد میکنید و فکر میکنند فتح خیبر کرده اند اصلا اهمیت ندهید و انها را کنف کنید مگر چه شده بدا به حالا اینها انکه خودشیفته بود و بهترین که من بسیار دوستش میداشتم گذاشتمش و گذاشتیمش کنار ولو که بهترین زن هنرپیشه ما بود و محبوب ولی حالا در غرب تبدیل به یک هنرپیشه دست دهم شده که از ایران رانده و در غرب پس مانده تمنا دارم این اخبار را منتشر نکنید که دشمن گمان کند کار بزرگی بر علیه ما کرده راهی که این افراد میروند به هیچستان است و بس . بدا به حالا انها خصوصا خودشیفته فراهانی چه بود و چه کرد با خودش !!!!!!!!
  • بنده خدا ۰۷:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    هنر کجا بود، چرا بیخودی به اینا میگن هنر مند و هنر پیشه. مگه اینا هنره
  • مریم ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    آخه دروغ تا کی؟ این چی داشت که تو بازیگری الگوی تو باشه؟=))
  • بنده خدا ۰۸:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    خواهر و مادرت توی اتاق خوابشون می تونند هر طوری می خوان بگردن نه در انظار عمومی که جوونای مردم رو از راه به در کنند.
  • مریم ۰۸:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    نفهم...فقط یاد گرفتید حرفای زشت و ناموسی بزنید و مثلا طرف خودتونو ساکت کنید...عین لاتای چاله میدون
  • مریم ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    دوست داشته اینطوری باشه به کسی ربطی نداره به جای اینکه از بقیه اشکال بگیرید یه ذره به خودتون نگاه کنید به خدا خالی از اشکال نیستید ای کاش همه گناهها فقط کشف حجاب باشه تو جامعه ما فقط حجاب بد را گناه می دانند
  • ممدی ۰۸:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    واقعا براش متاسفم اینا بیخودی دارند زور میزنند.! مملکت و رژیم عوض بشو نیست.
  • کرمی ۰۸:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    باسمه تعالی فکر نکنم اینها کعبه آمال ملت باشند اینها هم مثل بقیه اند نباید بها داد
  • رضا ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    شاید غیرت میرت یوخدی نداری. فردا شاید بخوان باشورت بیان بیرون توکه غیرت نداری ولی مردان باغیرت نمی ذارن.
  • رضا ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    نمک این کشور واین ملت
  • ۰۸:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    از اینها زیاد بودن که رفتند و بعدش افتادی به گوه خوری همه چیزشون رو مثل حجابشون از دست دادن آیا برای داریوش-شادمهر-معین-اقاسی-فراهانی و ... صدها نفر دیگه مثل اونها کسی تو ایران براشون تره خورد میکنه؟!!!
  • hnader ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    زنده باد غیرت!؟
  • ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    hala khoobe in yeki khoshgele har chi bi rikht bood kashf hejab mikard agar rast migid nazarro pakhsj konin
  • ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    این چه حرفیه که میزنی! اگه کسی به هر دلیلی نخواست حجاب داشته باشه دلیل نمیشه که بهش ناسزا بگیم هر کسی رو تو گور خودش میخوابونند اگه مثلا داری با این حرفهات از اسلام دفاع میکنی باید بگم که فقط باعث میشی تا اسلام وجهه ای خشن و نامعقول به خودش بگیره
  • سعید ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    حالا خوبه این یکی خوشگله .... هر چی بی ریخت بود می رفت کشف حجاب می کرد ((نظرم رو تایید می کنید ها و گرنه منم کشف حجاب می کنم))
  • ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    به همون اندازه که اژدها (دراگون) وجود خارجی داره، این نظر و طرز تفکر تو هم اعتبار داره
  • ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    راست میگی شبیه مایکل جکسون شده! البته اگه مایکل جکسون رو خوشگل بدونی
  • ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    بابا کارشناس
  • ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    بابا مدرن!
  • ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    خدایی نظراتتون از اصل قضیه بامزه تر بود
  • م.ک ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    من که با کارش مخالفم ولی شاید دلیل داره؟؟؟؟؟؟؟
  • ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    تو کی هستی که بخوای ایراد بگیری یا نه! حجاب از احکام دینی است ؛ برادر.
  • پارسا ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    حجاب فقط در چادر بسر كردن نيست .پوشش ظاهري مناسب و حجب و حياكه حجاب باطن هست را بايستي ود نظر قراربديم.همچنين در كشور هاي غير مسلمان ضرورت اجراي پوشش به سبك كشور خودمان ضروري بنظر نميرسد.
  • ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    صادرات هم دارن , صادارت غیر نفتی
  • میترا ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    حیف این خبر رو بخونم یه کثافت برو گمشو بهش نگم
  • ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    انشاالله با کورش محشور بشی؛ هرچند در تصاویر سنگی مشخصه که زنهای اون موقع هم نوعی پوشش داشتن و لباس هاشون لختی نبوده ؛ وای بر تو که از 2500 سال قبلی ها هم عقب تری!
  • ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    ما هم با بيرون اومدن بدون حجاب مادر و خواهر شما هم موافق و هم به شدت مشتاق
  • ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    معلومه سلیقه ات خوب نیست.
  • محمد ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    با سلام اين ايراد به صدا و سيما وارده كه يك نفر همواره در تمامي نقشهاي كه بازي ميكنه با حجاب برتر ( چادر ) ظاهر مي شه بعد هم كه خبر مي رسه عروس تعريفيه و تو زرد از كار در مياد .......
  • ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    این اوف آشنا میادها...!
  • ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    نوعي روانشانسي يعني چه اخوي! اين آدما دارند عقده هاي خودشونو به نمايش مي ذارند. خدا لعنت كند همه زناني رو كه به اسم مسلماني در داخل و خارج با كشف حجاب و شل حجابي و بي حجابي احكام الهي را به سخره مي گيرند و جامعه رو به گند مي كشونند.
  • ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    با این لباس شبیه مایکل جکسون شده! چند وقت دیگه میبرن اون پشت مشتها حمد و سوره اش رو درست میکنن... مثل بی بی سی فارسی و ...
  • علی ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    می بینم که جمع بی ... ها جمعِ!
  • سهيلا ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    وقتي صدا و سيما ما بي‌خود و بي‌جهت و در هر برنامه‌اي از اين بازيگرهاي تازه به دوران رسيده دعوت ميكنه و اونا رو تو بين مردم بت ميكنه باعث ميشه اين دسته از افرادي كه معلوم نيست با چه اعتقادي زندگي مي‌كنند فكر كنن كه چه تحفه‌اي شدن و نون بيت‌المال رو بخورنو و به ريش مملكت بخندن و عقده‌هاشونو اون طرف آب خالي كنن، حالا كجاشو ديديم از اين بدتراش گندش در مياد........ خدا به خير كنه
  • ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    چرا بد برداشت ميكنيد مگر رفتن زير يه لحاف معني چي داره مگر گلشيفته نرفت كه بعضي ميگن افتراست عكساش تو همين سايت هست نه جاي ديگه
  • ناشناس ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    آره شبیه مایکل جکسون شده!!! عقده ای!
  • ساسان ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    حجاب اين اشخاص به امنيت ملى ما بر مى گرده لزا نبايد موضوعرا شخصى تلقى كرد
  • ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    سلام، ممکنه یک نفر با زبان فارسی سره یا عربی فصیح یا انگلیسی یا هر زبان دیگری که از بدو پیدایش انسان به آن تکلم کرده ایم، برای من توضیح بده که چه کسی با چه مجوزی به ما حق داده تا در مورد دیگران اینچنین آزاد و رها از هر قید و اخلاقی قضاوت کنیم و بعد شب هم راحت بخوابیم؟
  • نصير ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    واقعا مساله مهميه ؟؟؟؟ - حيف وقت عزيز
  • كبوتر ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    ميخوام خيال همه اونايي كه با حجاب مخالفن رو راحت كنم.حجاب اسلامي از موضوعات اوليه مسلمان بودنه يعني فردي كه بگه من مسلمونم اما حجاب نداشته باشه بقه راهش رو داره اشتباه ميره اما كسي كه اونو رعايت كنه تازه افتاده تو راه مسلموني و اونوقت خيلي كارها بايد انجام بده تا مسلمونيش كامل بشه غيبت نكنه دل كسي رو نشكنه تهمت نزنه ريا نكنه و..... اما حجاب براي مسلمان واجبه اما شرط كافي نيست اينطور نيست كه يه خانم چادري بگه من حجاب دارم ديگه كارم درسته نخير تازه اول راهي و خيلي چيزاي ديگه رو بايد رعايت كني اما حجاب تابلو دينمونه كه اگه نباشه گناهان كبيره زيادي رو مرتكب شديم.خيلي از بد حجابا ميگن ما حجاب كامل نداريم اما دلمون پاكه چطور دل ميتونه هم جلوي خدا وايسه بگه خدايا دوست دارم اما اين حرفت رو گوش نميدم و مخالفت با خدا يعني گناه.موفق باشيد.
  • مصطفی غفاری ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    اینها منافقان آخرالزمانند که برای رسیدن به شهرت وپول گاهی چادر به سرمیکنند وگاهی کشف حجاب
  • سید سعدی علوی ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    سلام، اول بگم که باور کردنش خیلی سخته.تنها بازیگر زنی که فکر میکردم یه ذره ....حالیشه اما!!! و دوم اینکه ظاهرا" این ناشناس که مثل تبلیغات چیتوز نمکی داره خودنمایی میکنه خیلی چشمش عکسو گرفت! کور شود چشم(ناشناس) !!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • SUNRISE ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    بله . با دیدن این افراد انسان . باید به خودش یه نگاهی بندازه و ببینه ایمان خودش تا چه اندازست. این ها مثال عینی از افرادی هستند اعتقادات ، عفت و ایمانشونو به کف زدن چند انسان غربی می فروشن. خود نمایی توی ذاته خانم هاست . ولی این یکی نتونست جلوی خودشو بگیره . و البته بهش توصیه میکنیم بیشتر از این خود نمایی نکنه چون ممکنه خدانکرده سراز فیلم های .......در بیاره!!!! (من نگفتما خودتون تصور کردین)
  • چشم چران ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    فقط هروقت خواهر و مادرت خواستند برن بیرون، همینجا ما رو هم خبر کن
  • رهگذر ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    حجاب يعني زيبايي روح و بي حجابي يعني وادادگي تن براي فرار از حقارت روح ....
  • ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    برادر كاملا مشخص است كه حجاب داراي برد و تاثيرات اجتماعي است كه لاجرم نمي تواند فقط يك مسئله شخصي تلقي شود
  • بهروز وثوق ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    آقا کوروش خیلی روشنفکری دمت گرم با این حساب تو که میزاری توی خیابون همه بهشون نگاه کنن با عرض معذرت یه شب خواهرتو بفرست تا یه دل سیر نگاش کنم
  • ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    اصلا به قيافه اش نمي خورد براي nامين بار به خودم گفتم گول قيافه رو نخور
  • ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    بي زحمت شماره شون رو هم بدين تا اگه خواستن بيان بيرون ماقرار بذاريم واسه ديد زدن !!! آخه اين چه خذعبلي است كه مي‌گي؟!!! اگه حجاب مساله شخصي بود اين همه سفارش عمومي بابتش نداشتيم ! به نوع ادبيات ديني درا ين مورد توجه كن بعداً هرچي خواستي متفكرانه و روشنفكرانه! فرياد بكش!!! آقا كوروش............
  • ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    خدمت به شیطان شاید الان شیرینی داشته باشد ولی وای اگر از پس امروز بود فردایی ... فردای قیامت چه جوابی به آفریننده ات داری خانم فریبا؟
  • جاناتان ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    همیشه خوندن نظرات جالب تر و سرگرم کننده تر از خود مطلب اصلیه.واقعا" اینی که میگن مشت نمونه خرواره درسته....
  • ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    اصلا هم با چادر زيبا نبود بدون حجاب قشنگتره
  • محمد رضا ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    خیلی متاسفم . خیلی حیف شد . چقدر زود ناگهان دیر می شود . خدا مارو عاقبت بخیر کنه .
  • رام ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    غیرتت کجاست
  • رام ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    بی غیرت
  • ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    آفرین به این میگن حرف حساب هرکسی کار خودش راستی خوشم اومد غیرت از سرکول میباره
  • ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    آدرس خواهرت رو بده! (كارش دارم البته اين يه مسئله شخصيه)
  • soltan ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    نمیدونم بهش چی بگم!
  • عمار ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    اين فكر بسيار اشتباه بين خيلي جا افتاده ، كه حجاب مسئله شخصيه.. اصلا اينظور نيست ما داريم توي جامعه با ديگران زندگي ميكنيم وكشف حجاب يك زن ميتونه آثار مخربي رو داشته باشه ـ كه اينجا جاي باز كردن بيشتر اين مواضيع نيست ـ به غير از اين نه از نظر ديني بلكه از نظر انساني واخلاقي ما بايد به عقايد مردمي كه در جامعه با انها زندگي ميكنيم هم احترام بگزاريم
  • ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    خياي جاهلي يا خودتو به جهالت زدي که دومي احتمالش بيشتره
  • ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    در جام نيوز فيلمش موجود است هر كه ميخواد بره ببينه
  • اشناس ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    مینالاکانی وطنت رابه چه قیمتی فروختی احمق
  • ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    مروارید در صدف زیبا تر است
  • ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    حجاب مسئله شخصی نیست مسئله اجتماعیه همون گونه که اخلاق مسئله شخصی نیست مسئله اجتماعیه ممکنه شما بی غیرت باشید اما تو خونه خودتون باید بی غیرت باشید شما حق ندارید با رفتارتون جامعه رو بی غیرت کنید.این مسئله از بدیهیات تمدنی است که متاسفانه عوام جخان سومی از ان بی خبر هستند
  • ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    خلائق هر چه لایق
  • ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    این حرف شما غلطه کافر یا مسلمان وقتی می خواد بیاد تو جامعه اسلامی باید احکام اسلام رو رعایت کنه.تو خونه خودش می تونه هر کاری بکنه به شرطی که مزاحم غیر نشه اما تو جامعه باید احکام قانونی اجرا بشه.مسیحی حق نداره علنا شراب بخوره یا کشف حجاب کنه.بله می تونه در خفا این کارها رو بکنه
  • ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    خاک تو سر کسانی که بر خلاف سنت ملی و دینی ما کشف حجاب می کنند.ویل دورانت می گفت که حجاب از ابداعات ایرانی هست
  • ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    ترشیده شده.
  • ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    خاک بر سر کسی که بی حجابی رو ترویج میده
  • ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    اون وقت میشه مدرن حتی مدرن تر از حیوونا.آخه حیوونا تنها تو فصل جفتگیری میرن سراغ جنس مخالف ولی اینا 4 فصل سال براشون فصل جفتگیری میشه
  • ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    عقب افتاده تو هستی که به سنت 2500 سال ملی و دینی ایرانی پشت پا میزنی.
  • ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    ولی حق نداره جامعه رو مثل خودش فاسد کنه. ایران سرزمین امام زمان و دین و پاکی و عفاف است نه سرزمین روسپیهای 10 دلاری!
  • ئئ ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    جمله شما ، تو خودش تعارض و تناقض داره ، اگرحجاب شخصی است پس چرا تو خیابون بدون حجاب میاند ! همین که بی حجابی تو خیابان ، تو رسانه ها و ... بروز پیدا میکنه یعنی مساله شخصی نیست ، اجتماعیه ، یکی از فسلفه های لزوم حجاب هم به همین مساله بر می گرده
  • ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    مطمئنی که صورتش نیگاه کردی!!!!جای دیگش رو نگاه نکردی.حتی اگه جای دیگش رو هم نیگاه کرده بودی بر اسا منطق تو خر هم که لخت مادر زاد است زیباترین موجود دنیا است.طاووس اگر پر نداشت یک پرنده چندش آور می بود
  • مریم ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    لطفا کمی از لیلا حاتمی یادبگیرن امثال این خانم که با حجاب در شبکه های فرانسوی حاضر شد ارزشش که کم نشد برای مردم محترم تر وباارزشتر هم شد
  • ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    برخی ها فکر می کنند اسلام از ابداعات اسلامه .این در حالیه که غربی ها معتقدند حجاب از ایران به اسلام رفته!!!!ویل دورانت میگه که حجاب از ابداعات ایرانیانه.در تایید این سخن شما می تونید به سنگ نگاره های هخامنشی نگاهی بیندازید که اصلا تصویری از زن در آن وجود ندارد.برهنگی و نقوش آن را یونانی ها به ایران آوردند که ساسانیان آن رسم را بر انداختند. قدیمیترین سنگ نگاره حجاب جهان تو ایرانه در کوههای اطراف شهر بهبهان.خواهش می کنم گزارشی از آن تهیه کنید
  • شمد ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    شما اگر کسی را واقعا دوست داشته باشید کاری که اون دوست داره انجام میدید و کاری که اون دوست نداره نمی کنید ، پس اینکه ما خدا را دوست داریم ولی ضددستوراتش عمل می کنیم ، شعاری بیش نیست ....
  • شمد ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    شما گریه نکنید ، خودتون رو هم ناراحت نکنید ، اتفاقی نیفتاده ....فقط شما اشتباه کرده بودید که بجای یک انسان کامل ، یک بازیگر را بعنوان الگو انتخاب کرده بودید ....
  • فاطمه ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    من به حجابش کاری ندارم چون به ما مربوط نمیشه و خودش باید جوابگوی خدای خودش باشه ولی با این حرف شما که جمله ی ( تصورات ذهنی ) رو نوشتید مشکل دارم چون من خودم مصاحبه ی ایشون رو کامل دیدم و مطمئنم تمامی حرف هاشون درسته..... حالا که یک نفر اومده حقیقت رو گفته لازم نیست شما با این جملات مردم رو فریب بدید هرچند که ما خودمون کاملا از این حقایق خبر داریم اما گوش شنونده ای نداریم تا صدامون رو بهش برسونیم ! پس یادتون باشه مردم ما خودشون عقل و شعور دارن تا در مورد اتفاقاتی که اطرافشون میگذره فکر کنند و تصمیم بگیرند . حالا من ببینم شما این نظر منو ثبت میکنید یا نه !
  • دیپلمات ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    لطفا آدرستونو برامون ارسال کن با خواهر و مادرتون کار داریم !!!!!!
  • عبدالحمید ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    خیلی دنیای جالبیه ورودیای اینجا(ایران) قشنگتر از فراریا هستن - ای کاش فراریا از ورودیا خجالت بکشن
  • پروانه ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    اينها را بايد به مسئولان نشان بدهيد ! البته زياد تعجب برانگيز نيست چرا كه در ايران خودمان وقتي تصاوير هنرپيشه‌ها را قبل و بعد از نمايش مي‌بينيم زمين تا آسمان چهره ها فرق مي‌كند چنان با حجاب جلوي دوربين مي‌روند كه آدم فكر مي‌كند پاكتر و معصومتر از اينها كسي نيست ولي وقتي تصاوير پشت صحنه و يا بيرون از صحنه را مي‌بينيم جل الخالق . حال اين خانم لاكاني از ايران رفته اختيارش دست خودش است نه ما . خداوند همه ما را به راه راست هدايت كند انشاا...
  • دلم براتون می سوزه ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    برین گم شین با این کوته نظری هاتون. به شما چه ربطی داره. اه اه.ملت بیکار بی عار عقده ای ندید بدید.دلم به حالتون آتیش گرفت
  • کوروش ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    اختیار ادم همه جا دسته خودشه بیرون غیر بیرون هم نداره پس باز هم شخصیه
  • صادق ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    بسم الله الرحمن الرحیم من یه انتقاد شدید کنم از افرادی که نمی تونن جواب قانع کننده بدن، در عوض با موضوع حجاب در همون مرحله نخست سخت برخورد میکنن، و این کار اشتباهیه. شما بجای اینکه یه جواب منطقی به این آقا بدید به ایشون توهین می کنید؟! و این خود جای تأمل داره! خدمت شما دوست عزیز عرض کنم که، حجاب عفت زن، کرامت زن، محافظ زن است. مروارید در صدف زیباست! پوشش یک بانو، موقعی شخصی است که در خانه باشد، و آن خود پوشش خود را دارد. زندگی در جامعه، همانند یک قایق است، شما نمیتونید بگید "تو این قایق من فقط جای خودم رو می خواهم سوراخ کنم، به بقیه ربطی نداره". اگر پوشش یک زن یا حتی یک مرد در بیرون از خانه رعایت نشود، باعث میشود فساد در جامعه گسترش پیدا کند، سپس جامعه ما سقوط خواهد کرد، و در نهایت دشمن به راحتی ما را شکست خواهد داد! الله هم عجل لولیک الفرج موفق و پیروز باشید
  • نا شناس ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    برام جالبه چرا این مردم کوته بین فکر میکنند اگه لچک بندازن سرشون ته ادم خوبن ولی اگه موهاشون معلوم شه دیگه میشن حروم زاده و خاک تو سر ... بابا جمع کنین این مسخره بازیتونو یه کم عاقل باشین
  • ناشناس ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    اگر شماهایکه انتقاد میکنید چرا در منزلتان ماهواره واینترنت دارید سعی کنید انسان باشید
  • رضا ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    بچه سوسول از مامان و خواهرت مایه نذار...
  • ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    فکر کنم شما هم با آقای م. اسلام شناس گشتی که این جوری نظر می‌دی... کجای اسلام این حرف تو را قبول دارد..
  • ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    لابد این بنده خدا رو اونجا با حجاب راه نمی دادن مجبور شده ؟در توبه هم که همیشه بازه!شاید یه روز هوس توبه به سرش بزنه
  • ناشناس ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    خطاب به خانمهاي بدحجاب: خانمهاي محترم اگر شما مسلمانيد و دين اسلام را انتخاب كرديد بايد حجاب خودتون را رعايت كنيد چون حجاب تو اسلام واجبه و شكي هم در اون نيست اگر نمي تونيد اين كار را بكنيد اسم مسلمون رو از روي خودتون برداريد و به جاي بدحجابي بي حجاب باشيد و اينقدر به اسلام و مسلمين توهين نكنيد
  • امیر ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    این نوع افراد همین به که گورشان را گم کنن از این کشور ولای وشهیدداده بروند ...
  • رجبي ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    خواسته از رفيقش فریبا داودی مهاجر كم نياره چشم هم چشمي ديگه
  • هموطن ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    ميمون هرچي زشت تره اداش بيشتره
  • ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    خيلي خيلي موافقم
  • مهم نیست ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    آقای فاطمه! اولا حجابش به خودش مربوطه تا وقتی که شخص شناخته شده ای نباشه ولی وقتی آدم شناخته شده ای بود باید بدونه ممکنه کارها وحرفاش توذهن بعضی افراد تاثیر داشته باشه واگه آدم با اخلاق واعتقادی باشه!! حداقل از ترس جوابگویی فردای قیامت هرکاری رو نمیکنه!ثانیا این حقیقت چیه که امثال شماها هی میگین حقیقت حقیقت!دست بردارین ازاین تقلید کورکورانه از هرچی آدم بی دین وبی اعتقاد به خداو... ! فرضا که آخرش تونستین ذهن چند نفر رو هم خراب کنید واقعا نمی ترسین از اینکه فردای قیامت راست باشه و نتونیدجواب کاراتون وذهن بیماروخرابتون رو بدید؟ به هر حال خود دانید: من آنچه شرط بلاغ است با تومی گویم - خواه پند گیرخواه ملال
  • ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    به شماچه ربطی داردکه درزندگی مردم دخالت وفضولی میکنید؟؟؟
  • ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    به شماچه ربطی داردکه درزندگی مردم دخالت وفضولی میکنید؟؟؟
  • ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    بنده خدا امین زندگانی ، خدا رحم کرد طلاق داد اینو
  • احمد ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    بس که غیرت داری خوب
  • احمد ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    تازه خدا کنه فقط به بیرون رفتن گیر ندی و به کارای دیگه یه گوشه چشمی داشته باشی.
  • هادي ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    حجاب يك واجب دينيست. دستور قرآن هست . . ضمناً اينطور كه مي فرماييد معلومه كه خيلي بي غيرت هستيد . يا خيلي پيش رفته و مدرن هستيد . من تا جايي كه مي دونم حيوانات هم بي غيرت نيستند به جز خوك . خروس رو ببينيد . به هيچ خروسي اجازه نزديك شدن به مرغش رو نمي ده . از خروسه ياد بگير .
  • ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    یارب روا مدار که گدا معتبر شود / گر معتبر شود زخدا بی خبر شود
  • ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    احسنت
  • ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    همین آقایون مشرقی اول از همه با ایران و ایرانیان قبل اسلام مشکل دارن
  • ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    چقدر من هم به دوستانم در اين مورد همين مطلب را گفته ام كه بازيگران و بازيكنان و خوانندگان را نبايد الگو كرد بخصوص در اين زمينه صدا و سيما بسيار مقصر است
  • طه ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    دوست عزيز خداوند متعال در قرآن مي فرمايد (( و جادلهم بالتي هي احسن )) اگه ميخواد رفتار ايشون رو تقبيح كنيد با سخن متين و استدلال قوي نه با بكار بردن عباراتي سخيف !
  • ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    دقيقا
  • يه نفر ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    دست از اين خاله زنك بازي ها برداريد به شما چه كه كي حجاب داره كي نداره
  • مجتبی ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    خاک بر سر شوهر بی غیرتش. امیدوارم دیگه از این افتضاحات پیش نیاد.
  • علی ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    آفرین کوزوش خان. کاملا موافقم. غیرت تو چشم مرد باید باشه که به زن کسی بد نگاه نکنه، نه تو موی زنان بیچاره.
  • سارا ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    ایشون به عنوان یک نماینده زن مسلمان ایرانی در این برنامه نباید کشف حجاب می کرد .باید حرمت کشور و مردمشو نگه می داشت . البته بازیگران زن ما بهتر از این خانم نیستند فقط دلشون خوشه یه تیکه پارکه انداختن رو سرشون.
  • ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    خوب وقتي حجاب اجباري باشه همينه ديگه يكي از ايرادهاي حجاب اجباري اينه كه واقعيت هر فرد مشخص نمي شه و اين خيلي ها رو در تصميم گيري به اشتباه مي يندازه
  • Azade ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    دمش گرم :)
  • ناشناس ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    رفته اونطرف سرزمين ينگه ، ديده همه لخت وعورند خوشي زير دلش زده و اول روسريش برداشته بايقه باز ... ما بقي هم يواش يواش ..
  • ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    با طه موافقم همین رفتارا روکردیم که از اسلام زده شون کردیم دیگه!آخه بافحش چیزی درست میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • سمیرا ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    خوب شاید اگه لیلا حاتمی هم قصد بازگشت به ایرانو نداشت مثل همین خانم رفتار میکرد!!!!!!!!!!!!!!
  • ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    وای به حالش ازشرمندگی روزقیامت
  • حسين ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    من هم موافقم
  • ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    آی یه نفر... مسئله اینه که اون رفته پشت دوربین صدای امریکا کشف حجاب کرده وگرنه تو همین تهرون خیلیا تو مهمونی هاشون بی حجابند و به من و تو هم ربطی نداره...
  • عمو ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    به تو چه كه انا به چي كار دارن و به چي كار ندارن
  • هادی ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    آی سی غیرتت نسوزه یهو
  • عمو ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    تبعات اينكه هر كي نوع زندگيش رو خودش مشخص ميكنه ميدوني چيه؟ هيتلر دوست داشت اونجوري زندگي كنه. چنگيز هم همينطور و اتفاقا بين اطرافياشون حتما آدمهاي موفقي هم ارزيابي ميشدن. بعله. هر كسي هر جور دوست داشت. خيلي هم خوبه.
  • هادی ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله) فرمودند: بعضی گناهان به شخص ضربه میزند و بعضی هم به اجتماع. این خانوم مثلا نماینده زنان ایرانی است. این هستند زنان ایرانی؟ این طورند مادران و همسرانی که با دست خود فرزندانشان را به قربانگاه فرستادند؟ این نماینده آن مادری است که قسم میخورد که اگر فرزندان بیشتری داشتم همه را فدای اسلام می کردم؟
  • مهرداد ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    سلام در جواب دوستایی که میگن به شما چه ربطی داره زندگی خصوصیشه معلومه که به ما ربطی نداره کجا رفته چی کار میکنه و چه غلطی میخواد بکنه ولی به ما مربوطه چرا به اسم ایرانی میره جلوی دوربین چرا به اسم ایرانی کشف حجاب کرده چرا به اسم ایرانی تو شبکه ضد ایرانی صحبت کرده چرا تو این همه شبکه شبکه صدای آمریکا؟؟ اینشم جالبه بخاطر مردم رفته چه دلسوز
  • هادی ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    شما چی؟ با ایرانیان بعد از اسلام مشکل دارید؟ یا اصلا با اسلام؟ خوب دارید از آب گل آلود ماهی میگیرید.
  • آنا ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    واي چقد بيكار پيدا مي شه. اروپا و آمريكا دارن ميرن فضا ما هنوز داريم سر غيرت برا حجاب 2 كيلومتر بحث مي كنيم. چقدر بدبخته اين قوم ايراني. چقدر.
  • ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    ,واقعا خاک عالم
  • هادی ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    برو بابا! اگه به یه مشت جنگ طلب پول بدن اونوقت اون هنرمند ناز و با قریحه و تا اسم شهید میارن اشک تو چشاش میدوه و همیشه در "صحنه" و... چطوری پارتی خونه سینما راه بندازه؟ برات متاسفم. اصلا هنرشناس نیستی
  • هادی ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    ما کی رفتیم سمت آقا که اون هم سمت ما بیاد؟
  • عمو ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    منتظر روشني چشم به منظر جمال زن و بچه شما هستيم. شغل شريفتون رو هم ذكر كنيد بد نيست
  • عمو ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    نمك شهرت بوسيله صدا و سيما
  • هادی ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    نه بابا میره اونور دنیا دنیا میخونه و یا مولا دلم تنگه و از این حرفا یهو میره بهشت
  • هادی ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    ببخشید میشه یه کم فقط یه کم بیشتر توضیح بدهید پدر
  • ناشناس ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    موهاشو بسته بود بهتر بود ......عجوزه!
  • هادی ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    مگه نیستن
  • Girl ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    واااای چه خوشگل شده، ایرانم عجب بازیگرای خوشگلی داره ها. آقا زندگیه خودشه، دوس داشته بره اونورو اینطور لباش بپوشه! آخه به منو شما چه ربطی داره؟؟؟؟
  • فاطمه م ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    متاسفانه ما ايراني هاي خيلي هامون فقط اتو شناسنامه مذهبون تشيع هست و در واقع حتي مسلمان نيستيم چه برسد به شيعه، درد اينجاست كه چون مملكت ما نظام اسلامي دارد لذا خيلي ها مجبورند اداي مسلمان بودن را در بيارن و وقتي پاشون رو از مملكت مي زارن بيرون سريع به اون شكلي در ميان كه واقعي است و بهش اعتقاد دارن. بنابراين خيلي خودتون را ناراحت نكنيد از نظر من خيلي خوبه كه همه بازيگرها كه به واسطه نقش هاشون گاهي براي ايرانيها سرمشق مي شوند رو بايد سفر خارج از كشور فرستاد تا ببينيم اعتقادات واقعيشون چي هست و باز هم به نظر من يك بازيگر اگر انسانيت واقعي داشته نقشي رو كه بهش اعتقاد نداره رو قبول نمي كنه كه اونوقت خلافش رو وقتي در زندگيش ميبيني ازش بدت بياد آْرزو مي كنم كه خداوند همه ما انسانها را به راه راست هدايت كنه و آرزو مي كنم هر كس با اسلام و مسلماني مشكل داره واقعا از اين مملكت بره تا بقيه اي كه دوست دارند اسلامي زندگي كنند تكليفشون با اين مملكت و آدمهاش معلوم بشه
  • هادی ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    بی شرف
  • هادی ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    اوهوی پس صدا و سیما چی؟
  • ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    اینکه دین آدمهایی که در ایران زندگی می کردند در قبل از اسلام چقدر حق بوده و یا اینکه پادشاهانشون چقدر ظالم و مستبد و حیله گر بوده اند ارتباطی به این نداره که خصلتهای خوبی در اون مردم وجود نداشته باشه. به هر حال وجوب حجاب بر اساس فطرت بشر کاملا مشخصه و برای اثباتش نیازی به اینطور آدرس دادن ها نیست.
  • ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    نمی دونم چرا با وجود ادعای مسلمون بودن اما انقدر برای سرزنش دیگران از کلمات زشت استفاده می کنیم. مینا لاکانی تو ایران حجاب رو رعایت می کرد و در خارج هم مرتکب خطایی نشده!چرا انقدر حرص می خورید؟ مینا لاکانی که نماینده زنان ایران نیست!
  • متینا ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    ایــــــــــــــــــــــول دمش گرم
  • هادي از ايران ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    تهمت زدن گناه بزرگيست .
  • مهم نیست ۱۶:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    فی قلوبهم مرض فزادهم الله مرضا
  • محمد علی ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    بعد از انقلاب اسلامی چشم مسلمانان دنیا به ایرانه و شبکه های صهیونیصتی سعی می کنند با اجرای این کارها اراده مسلمانان راضعیف کنند این زن اولین نبوده و آخرین هم نخواهد بود مهم اینه که ما پابرجاواستوار باشیم
  • ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    وقتی هنر دست بی حجاب ها باشه همينه ديگه.
  • ۱۷:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    آورین !!!
  • ۱۷:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    دلشون از آن تيکه پارچه خونه نه خوش. واقعا تا ارزش حجاب را ندانند، چنين بلايی به سر آن می آورند.
  • آزاد ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    به نظر اینجانب نظراتی که اینجا ابراز شده به دلیل قرار داشتن ما در یک محیط بسته و عدم ارتباط با دنیای بیرون و همچنین فهم پایین ما ابرانی ها می باشد ما فکر می کنیم هر چیه خوبه برای ماست و ما تمدن فوق العاده این جهان هستیم و همه چیزمون نامبر وانه در صورتی که این طور نیست ما باید به دیگران نیز حق بدیم یکی دوست داره بی حجاب باشه مشکلش چیه که از شانس بد تو ایران بدنیا امده و نمی تونه و زوری باید حجاب داشته باشه دنیا باید برای آدما آزاد باشه نه حجاب اجباری ایران نه بی حجابی اجباری اروپا نکته اضافات اینکه هرکسی به خاطر کارای خودش یازخواست می کنن و تو قبر خودش می زارن و کلیه دوستان توصیه می شود با این چیزها کار نداشته باشن
  • گمنام ۱۷:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    حجاب امانت خدا نزد زن است وهیچ کس حق تصابحی برای ان ندارد
  • تراب ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    خود فروش ،چند دینت رو فروختی؟
  • ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    همون بهتر که امین زندگانی طلاقت داد!
  • سید علی موسوی زاده ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    اول باید ببینیم چقدر این عکس واقعیت داره چون که تبلیغات منفی زیاد است.اولا با فوتوشاپ می شه از این کارا کرد ثانیابا گریم می شه به راحتی ازاین کارا کرد.از اون هایی که قضاوت می کنند می خوام که زود قضاوت نکنید ممنون.(یا علی)
  • مهدی ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    اشتباه منفی دادم
  • ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    اگه این خانم آزادی انتخاب داشت همینجا هم حجاب به سر نمی کرد. بنابراین نمی شه گفت رفته اونجا و اعتقاداتش رو زیر پا گذاشته،بلکه حجابی رو که به زو بهش تحمیل شده بود رو کنار گذاشته.
  • ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    آفرین...آفرین....آفرین اینست هنر دست آخوند در موزه جهان امروز ،فقط تماشا نکن، تفکر کن وبعد آرام آرام اشک بریز
  • سمیرا ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    خوبی مشرق؟؟؟ بعضی از این کامنتای مستهجنی که علنی کردی کم از بی حجابی این خانوم نداره ...
  • یه دختر ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    ناشناس عزیز مثل اینکه حال شما بدتره!منم نگفتم چون این خانم چادری بوده مذهبیه گفتم توایران تشخیص مسلمان واقعی وغیر واقعی سخت شده.ضمنا تاوقتی که ادبیات شما به اصطلاح مذهبیا توایران این باشه نباید توقع وضعی بهتر ازاینو توایران داشته باشیم
  • سمیرا ۱۹:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    خوبی مشرق؟؟؟ بعضی از این کامنتای مستهجنی که علنی کردی کم از بی حجابی این خانوم نداره ...
  • دود ۱۹:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    اوهوی عمو خودتی ...!!!
  • دود ۱۹:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    شما که بیکار نیستی از بحث برو بیرون !
  • ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    آب بریز اونجا که میسوزه !
  • ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    به نظر من این جام نیوز یک سایت ضد ارزشه چون هرچی تو ماهواره ها نشون میدن زود میزاره تو سایتش. خودش یه پا اشاعه فحشاست!!
  • آرش ۱۹:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    ای ول
  • ۱۹:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    بهترین کار ممکن رو کرد.افرین
  • mehdi persian ۲۰:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    مملکـــــــــته داریم ؟؟؟؟؟؟؟
  • شادی ۲۰:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    بعضی از کامنتها خیلی مسخرست.کار خوبی کرده.حجاب باید اختیاری باشه.
  • مرتضي ۲۰:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    خسر دنيا والآخره يعني همين ديگه! هم اين دنيا دلت مي‌سوزه، هم اون دنيا وقتي واقعيتو ببيني.
  • ۲۰:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    کافر برو....شهوت ران برو...بنده نفس برو....غلام شیطان برو.....
  • یکی ۲۰:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    چقد شبیه مایکل جکسون شده!!!!!!!!!!!!نکنه مایکل زنده شده وماخبرنداریم
  • ناشناس ۲۱:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    به قول ترک ها اولسن - اریه سن( بمیری - ذوب شی)
  • ۲۱:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    شوهرش طلاقش داده بود خیلی سال پیش امین زندگانی
  • ۲۱:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    آورین آورین
  • ۲۱:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    بعضیا از دروازه توبه هم رد نمیشن چه برسه به درش.. ممکنه موهاشون بمونه لای در!!!
  • ۲۱:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    میسوزه؟ نگفت میسوزه ها؟ دود سفید میاد؟!!!
  • ۲۱:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    دیره؟ ساعت چنده؟ مم رضا ساعت چنده؟
  • ۲۱:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    اصلا مگه فرقی هم میکنه با حجاب و بی حجابش . همین که رفته تو شبکه صدای آمریکا اونایی که باید بگیرن قضیه چیه می گیرن . آیه و روایت حجاب نیارید . همین بهتر که این خانمایی که به حجاب معتقد نیستن سینماگرما نباشن . ولی من کاری به حجاب مجاب ندارم . حرکت سیاسیه نه دینی
  • ۲۱:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    بیبو بیبو نیسان بزن کنار.. مریض بد حال داریم آیت خان هستش بیبو بیبو... میریم بیابون ولش میکنیم میایم
  • ۲۱:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    زر اومدی
  • ۲۱:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    ای بابا چرا این قدر بحث حجابو پیش میکشید . چیه الان باید بریم برای این خانم آیه 31 سوره ی نوررو بخونیم؟؟؟ مگه فرقی هم میکنی مثلا با حجاب بود یا بی حجاب . چقدر فرق داره درست نگاه کن بازیگر مطرح ایران در شبکه ی آمریکا اینم میشه لنگه ی همون گلشیفته آخرشم بذارید خوش باشه
  • ۲۲:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    ببخشيد اينا به چي راي منفي دادن؟؟
  • داریوش بهمنیار ۲۲:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    ای زن به تو از فاطمه اینگونه خطاب است ارزنده ترین زینت زن حفظ حجاب است
  • امید ۲۲:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    فعلا که دارن از فضا میان پایین (تو جمع)
  • جواد ۲۲:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    ایرانی نامرد خاک عالم برسر ناکسش شود
  • ۲۲:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    شرمنده باید می گفتم.....اوه......آه...
  • ۲۲:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    چه خوشگل شده .
  • be maryam ۲۲:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    age mishod 1000 ta dige + mizadam baraye nazaret
  • ماهان ۲۳:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    عجیبه واقعا من فکر می کردم این از اون مذهبی هاست هر چند 1 فیلم ازش دیده بودم ولی تیپ زده رفته اونجا تصویر باحالی تو سایت زدین همه چی رو داره با زبون بی زبونیش میگه...!
  • ۲۳:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    ربطش اصلا به حجاب نیست...موضوع بعد سیاسی این حرکت در رسانه ای ضد ایران هست...
  • ۲۳:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    همون کسی که به مینا لاکانی اجازه داده اقتدار و عزت کشور و خون 300 هزار شهید و و زیر سوال ببره! خوشم میاد اینجور مواقع اشخاصی مثل شما که به جای اینکه اونطرف و بی حجابی و خیانت و به ایران و بچسبی اومدی وارد مسائل فرعی میشی! حالا شما به من جواب بده با هر زبونی که داری ؟ چه کسی به مینا خانوم اجازه داده بره هرچی توهمات ذهن خودشه به عنوان مردم به زبون بیاره دین و اعتقادات 70 ملیون ایرانی و زیر سوال ببره؟!!!
  • شایسته ۲۳:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    اینها همه عروسک خیمه شب بازیه یه عده آدم مریض هستند.خدایا ظهور امام زمان ما را برسان
  • هالو ۲۳:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    0 0
    این نه ولی کسیانی هم هستن که رفتنشون علتش خودمونیم.
  • ۰۰:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۷
    0 0
    به اسم ایرانی نرفته، ایرانیه واقعا
  • ۰۰:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۷
    0 0
    دوري چنوه؟
  • ۰۰:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۷
    0 0
    شام بیا خونه ما
  • ۰۰:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۷
    0 0
    تو چرا بهترین کار ممکن نمیکنی؟
  • ۰۰:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۷
    0 0
    به اندازه وقت برنامه
  • ۰۰:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۷
    0 0
    وای
  • !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ۰۰:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۷
    0 0
    پسر خوب انگار توی باغ نیستی این موضوع فیلمش هم اومده!!!!!!!1
  • رضا ۰۰:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۷
    0 0
    درود پس اونائی که فرهنگ عرب رو به ایرانی تحمیل میکنن ایرانی هستند؟ پیش از اینکه فرهنگ غیر ایرانی بیاد به سرزمین ایران ، زن ایرانی ارزش و اعتبار بالائی داشت ، به خاطر زن بودن سر به نیست نمیشد ، محصور و زندانی نبود و در عین حال همیشه پوشیده و با وقار بود هیچ مجلس ایرانی یا مراسم جشن و بزم محلی ایرانی با نمایش زنها رونق نداشت
  • هادي ۰۰:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۷
    0 0
    منظورم اين بود كه با ورقار تر بود . ضمناً فقط يكي از دلايل وجوب حجاب اين هست . دلايل بسيار ديگيري هم داره مثل شخصيت دادن به زن .
  • یک دانشجو ۰۱:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۷
    0 0
    دست صدا و سیما درد نکنه با انتخاب و بازی دادن به این افراد ! که میان میرن روی جلد مجلات گل و بلبل وزارت ارشاد! ئ الگوی جامعه مشند تازه نظریات جامعه شناسانه اخلاقی دینی و سیاسی هم افاضه میفرمایند...
  • ۰۱:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۷
    0 0
    ذات بازیگری بر ریاکاری و دوروئیه
  • ۰۱:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۷
    0 0
    تمام عکسهای لیلا حاتمی رو نگاه کن بفهمی به حجاب اعتقاد داره یا نه متاسفانه 99/99 درصد سینماگرهای ایرانی همینطورند
  • ۰۱:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۷
    0 0
    بی ریخت هم مگه حجاب میخواد پسرجان؟! مگه شما پسرها حجاب دارید؟:)
  • ۰۱:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۷
    0 0
    حجاب مال خوشگلهاست نه شما زشتها پسرجان!
  • ۰۱:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۷
    0 0
    داریوش و معین چه ربطی داشتند به گلشیفته و شادمهر؟! عجب کامنتگذارهایی پیدا میشن به خدا:)
  • ۰۲:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۷
    0 0
    نه عزیزم بحث ایرانی بودنش نیست دین مهمتر از کشوره آبروی دین رو برده
  • ۰۳:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۷
    0 0
    مگه مسلمون بی حجابم داریم؟؟؟ اونوقت ببخشید کجای قران هست این نکته ظریف؟؟؟
  • هدی ۰۵:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۷
    0 0
    خاک بر سر ش کند بی شعور وطن فروش و زشت بد ترکیب تو هم لنگه ی گلشیفته ی اشغال کله ای
  • ali ۰۶:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۷
    0 0
    به جهنم.وجود اینها برای کشور ما هیچ خاصیتی ندارند
  • ۰۸:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۷
    0 0
    فیلتر شکن چیه بابا همه نیوز ها عکساشونو گذاشتن.... میگم شما که فیلتر شکن نداری!! پس چرا پرچم آمریکا افتاده!!!!!
  • ۰۸:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۷
    0 0
    انسان موجودی اجتماعی است و در اجتماع زندگی میکند.این اشتباه که هر کسی رو توی قبر خودش می گذارن.دین مجموعه قوانینی هست برای زندگی بهتر بشر در اجتماع .پس احترام به جز جز اون مهمه.
  • ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۷
    0 0
    همه رو درست گفتي به غير از «زشت و بد تركيب» لطفا وقتي عصباني هستي حق رو ناحق نكن برادر!!!!
  • ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۷
    0 0
    آخه اين خيلي ساده لوحيه كه فكر كنيم مثلاً هر كي نقش مالك اشتر يا.... رو در فيلم بازي كرد پس خودش هم مالك اشتره!!!! مگه نه؟؟
  • ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۷
    0 0
    اعتقاد مسلمانان مگر بجز اعتقاد به دین مبین اسلام و فرامین آن است؟؟؟؟؟ مگر حجاب جزء دین نیست؟؟؟؟ آیاکسی که بر خلاف اعتقاداتش عمل میکند بازهم معتقداست؟؟؟؟؟؟؟
  • سيروس ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۷
    0 0
    مطمئن باشيد تا ادم هاي كم مايه اي مانند گلشيفته و لاكاني هستند - اونا برنامه دارند با همين ها فيلم هاي پرونو هم بسازند. قصد اين غربيها و صهونيست هاي خبيث چيزي غير از اين نيست. بعضي هم اين دو روز زندگي چقدر براشو مهمه كه راحت خودشونو به زرق برق غرب مي فروشن ! بايد اونا رو موقع مرگ ديد !!!
  • تقی پور ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۷
    0 0
    درست میگید اصلا مسلمانی اختیاری شاید به همین دلیل هم هیچ جای قران پیدا نمی کنید که خدا اصرار به مسلمان شدن کسی بکنه تازه میگه اگه مسلمان نشدید شما رو بر میدارم یه قوم دیگه بجاتون میارم. شاید خیلی ها لیاقت مسلمون بود رو ندارند . شاید ...
  • بابايي ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۷
    0 0
    درسته كه ميگن حجاب صيانت است ولي به نظر من لياقت است كه اين خانم از آن بي بهره است. توجه به اين موجود ناچيز عين حماقت است.
  • الهه ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۷
    0 0
    هیچ مملکتی بدون اشکال نیست ولی ما به جای اینکه مشکلاتمونو برطرف کنیم داریم آبروی مملکتمونو می بریم واقعا برای کسانی که فقط تظاهر به ایرانی بودن می کنند متاسفم
  • ساناز ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۷
    0 0
    دوست داشه به کسی چه!!!
  • ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۷
    0 0
    خیلی بد سلیقه ای.
  • ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۷
    0 0
    به خدا دارین بی خودی شلوغش می کنیین آخه یه زن بدون روسری انقدر موضوع مهمیه که سرش بیوده بحث کنید و از شهید و شهدا مایه بذارین و ...
  • احسان ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۷
    0 0
    آشغال خودتی ...دیگه؟؟؟؟
  • شاهد ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۷
    0 0
    با سلام بايد ياد گرفت گه درست صحبت كرد ما همه انسانيم توجه بفرماييد كه اين خانم هموطن ماست و جداي از تفكرات ايشان همه از يك ريشه و آب و خاك هستيم . لطفا به اين نكته توجه كنيد كه هر كس مسئول اعمال خويش است و ما نبايد با فحاشي و هتاكي حرمت ديگران علي الخصوص هموطنان را از بين ببريم . اگر ما به هم رحم نكنيم از اجانب چه انتظاريست . بيايد براي ايشان آرزوي هدايت كنيم و طبق فرمايش مولايمان خامنه اي جذب حداكثري داشته باشيم . چه بسا ما اشتباه ميكنيم . فرمانيست از مولاي متقيان امير المومنين علي (ع) به مالك اشتر كه هر زماني كسي را در حال گناه ديدي در خصوص او صحبت مكن شايد تا سحر توبه كرده باشد . من از شما خواهش ميكنم مسلمان باشيد . وسلام
  • ناشناس ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۷
    0 0
    توروخدا اينقدر به خودتون اجازه ندين تو همه مسائلي دخالت كنيد
  • ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۷
    0 0
    ناشناس نمکی . چقدر زود ناگهان دیر میشود برای برای پشیمانی و برای شما درک مطلب . ناشناس موفق باشی .
  • مهران ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۷
    0 0
    میخواستم مثبت بدم...
  • boy ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۷
    0 0
    ترشیده پس خوشگل ندیدی
  • محدثه ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۷
    0 0
    یکی نیست بهش بگه چرااینکا رو کرده
  • مهران ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۷
    0 0
    بدبخت کسیه اجازه میده به کشورش توهین کنه ...
  • ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۷
    0 0
    لاكاني و لاكاني ها ميخوان بگن فلسفه ي حجاب تعريف نشدس
  • آرش ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۷
    0 0
    فهم ایرانی ها پایینه؟؟؟توصیت رو نگهدار برایه خودت با فهم....
  • ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۷
    0 0
    عزیزم شما ک انقد خوب صحبت میکنی و انقدر ادم روشن فری هستی نباید به وطن فروشی و زیر پرچم ضدایرانی رفتن تن بدی اینا دلشون واسه ما نمیسوزه اینا میخوان ایران عزیزو متمدن و هویت و تاریخ مارو بگیرن این خانوم حجابش توسرش بخوره نباید میرفت تو رسانه ای که ایران و ایرانی رو نمیتونه ببینه
  • Ali.MT ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۷
    0 0
    با این که با مشرق زیاد موافق نیستم ولی دمش گرم که نظرات مخالف عقیده ی خودش رو هم نشون میده خوبه آدم ها به جناح های دیگه هم مجال ابراز عقیده بدن تا دیگران با شنیدن صدای دو طرف قضاوت کنند.
  • ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۷
    0 0
    ای ول به چی؟ به اطلاع رسانی مشرق یا بیحیایی این خانوم؟؟
  • ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۷
    0 0
    تا اینجا قشنگ ترین نظر همینه واقعا
  • ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۷
    0 0
    به نظر من که عجیبه!!
  • شاهد ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۷
    0 0
    با سلام بايد ياد گرفت گه درست صحبت كرد ما همه انسانيم توجه بفرماييد كه اين خانم هموطن ماست و جداي از تفكرات ايشان همه از يك ريشه و آب و خاك هستيم . لطفا به اين نكته توجه كنيد كه هر كس مسئول اعمال خويش است و ما نبايد با فحاشي و هتاكي حرمت ديگران علي الخصوص هموطنان را از بين ببريم . اگر ما به هم رحم نكنيم از اجانب چه انتظاريست . بيايد براي ايشان آرزوي هدايت كنيم و طبق فرمايش مولايمان خامنه اي جذب حداكثري داشته باشيم . چه بسا ما اشتباه ميكنيم . فرمانيست از مولاي متقيان امير المومنين علي (ع) به مالك اشتر كه هر زماني كسي را در حال گناه ديدي در خصوص او صحبت مكن شايد تا سحر توبه كرده باشد . من از شما خواهش ميكنم مسلمان باشيد . وسلام
  • ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۷
    0 0
    دمش گرم داره واقعا؟؟؟؟؟؟ کسی که تو رسانه ضدایرانی رفته تشویق داره؟؟؟؟؟؟
  • ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۷
    0 0
    شما ثبت احوال قسمت روابط نامشروع كار ميكني ؟!
  • سارا ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۷
    0 0
    از بازیگر های ایرانی همه کار بر می اید
  • ... ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۷
    0 0
    خاک بر سر بدبختتون که دارین واسه زندگی مردم تصمیم میگیرینو نظر میدین. خاااک ....
  • كاكو شيرازي ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۷
    0 0
    تو جهنم دم همتون خييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييلي اتيششششششششششششششششششششششششششششششششش هم شما هم اون
  • مرجان ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۷
    0 0
    برات متاسفم چشات خييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييلي ضعيفه كه وزق رو آهو مي بيني. كاش به جاي دماغ اول چشاتو عمل كرده بودي.
  • مرمر ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۷
    0 0
    من موافق نظر دادم.
  • كتايون ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۷
    0 0
    باباش كلاشو بالاتر بگذاره بيشتر ژيگول مي شه ها........... ها ها
  • سلمي ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۷
    0 0
    من مخالف نظر دادم دم همه ي موافقاش تو جهنم آتيشيه و حسابي داغ!
  • معصومه ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۷
    0 0
    جالبه مي فرستنشون مكه تا يادشون بياد شناسنامه اي مسلمونن ولي اونجا هم آبروي ايرانو بردن
  • مهدي ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۷
    0 0
    النگوت نشكنه يه نفره مي ري خطر داره واست...
  • افشين ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۷
    0 0
    من موافق نظر دادم.
  • زندگي اجتماعي ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۷
    0 0
    من مخالفم دربست.
  • شيرازيو ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۷
    0 0
    عالي گفتي
  • مجيد دلبندت ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۷
    0 0
    اينهمه واحد ادب و شعور و تجزيه ي زباله و آشغال رو گكجا پاس كردي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ حميد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! چه قدي هم كشيديييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييي
  • ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۷
    0 0
    خدا به جاي حس زيبايي و بينايي به بعضي ها /داده.
  • ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۷
    1 0
    زشت بدترکیب بی ریخت! میمون هرچی زشت تر، بازیش بیشتر!!!
  • ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۷
    0 0
    خاک بر سر تو که نمیفهمی که برای مخالف سیاسی این کار رو کرده!
  • دکتر ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۷
    0 0
    یک دنیا فسلفه برای زنا لوط و هر عملی در دنیا تعریف شده حالا چه شده فقط حجاب اسلامی شده تعریف نشده!! شاید مسیحیت و یهود در برابر لاکانیها تحریف شدند و حجاب را به کشیشان و...محدود شد اما اسلام تحریف ناپذیره چون اراده خدا این است...
  • فرهاد ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۷
    0 0
    میوه هایی که تو زرورق پیچیده می شن تر و تازه می مونن نه اونائیکه تو دسترسن و راحت گیر میان اونا پلاسیده هستند لاکانی ارزششو به چه قیمتی فروخت که از ارزش خودش بالاتر بود.
  • مرتضی ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۷
    1 1
    باز این دلم گرفت از این همه نامردیهای چنین ادمهای وطن فروشی خسرت دنیا و اخرت...
  • احسان ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۷
    0 0
    اگه طرف دروغ گفت و بر ملا شد... برملاکنندش مقصر نیست ...دروغ گو مقصره....
  • مارال ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۷
    0 0
    اين دختره سمانه پاكدله نه مينالاكاني اگه يكم دقت كنيدميفهميد
  • adonis ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۷
    0 0
    مشخص این عکس کاملا جعلی و ساختگیه / هرکس که فتوشاپش کرده نا وارد بوده آخه موهاش تابلو که مال خودش نیست / متاسفم برای بقیه که باورش کردند
  • ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۷
    0 0
    نشان دادن عکسش هم میتونه اشاعه فحشا باشد
  • ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۷
    0 0
    داداش اگه بخوایم از این جذبا داشته باشیم که دیگه نون همه تو روغنه. چطور آنجولیا جولی ، شکیرا و مریم رجوی و... رو هم جذب کنیم نظرت چیه شیطون؟؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس