کد خبر 67859
تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۰ - ۰۹:۵۷

پس از طی مراحل قانونی قاتل روح الله داداشی که علی‌رضا نام دارد، بامداد امروز در محل وقوع جرم با حکم قاضی دادگاه و حضور خانواده شاکی قصاص شد.

 
 
 
 
 
 
 
 
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 86
  • در انتظار بررسی: 15
  • غیر قابل انتشار: 40
  • ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    3 5
    haghesh bod baiad chand bar edam mishod
  • ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    4 25
    چرا صورت اين شخص را نشان نداديد ترسيديد ابرويش برود ايا لازم نيست ولد و والد اين شخص نبز بخاطر تربيت اين جاني اعدام شوند بنظرم كاملا شايسته است پدر و مادر اين شخص نيز اعدام شوند
  • هر کی ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    31 1
    قاتل روح الله داشی با سرعت حیرت آور و غیر قابل انتظاری از قوه قضائیه در حالی که آنقدر بچه بود که مادرش را صدا میزد و از او کمک میخواست با دور زدن قانون از سوی دستگاه قضا به دار آویخته شد . آنقدر سریع که حتی فرصت رضایت گرفت را هم پیدا نکرد. حالا سوال اینجاست که دستگاه قضا که در اعدام یک فرد که دستش از همه ی ابزارهای اقتصادی و سیاسی کوتاه بود اینهمه زنگی و سرعت عمل به خرج می دهد جانیان و مجرمان درجه یک فراوانی را چندین سال است که در زندانها نگه داشته تا به قول خودشان شاید رضایت اولیای دم شامل حال آنها گردد. دست قوه ی قضائیه درد نکند اما حالا که اینقدر مقتدر هستید چرا متمولین و زورمداران را مورد تفقد قرار می دهید پرونده ی خمینی شهر چه شد؟ آن آقای متمولی که طی چهار سال گذشته 6 نفر را در شهر ما به روش های مختلف از جمله زیر گرفتن با ماشین تا قتل با چاقو و شلیک مستقیم با کلت کمری در انظار عموم به قتل رسانده چرا هنوز به قید وثیقه آزاد است و هر روز هم اولیای دم را برای گرفتن رضایت تهدید می کند؟ چرا این اقتدار را در پرونده ی جاسوسهای آمریکایی به کار نمی گیرید و با آزادی آنها اینقدر ملت ایران را تحقیر می کنید؟ آقایان: چند سالیست که جای آن محاربانی که بر جانشین امام معصوم شوریدند نه تنها بالای طناب دار که حتی در دادگاه های شما هم خالیست؟ چرا برای مهدی هاشمی نمی توانید حتی یک جلسه دادگاه برگزار کنید ؟ چرا فائزه ای که علاقه ی عجیبی به خوردن ساندویچ دارد در همه ی آشوبها ؛حتی یک حکم ساده هم دریافت نکرده؟ پس قاتلهای آن بسیجیان مظلوم و گمنامی که در فتنه ی 88 به شهادت رسیدند را چرا اعدام نمی کنید ؟ این اقتدار و سرعت عمل شما در مصیبت و فاجعه ی اختلاس بزرگ و خفت بار اخیر کجا رفته؟
  • ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    10 0
    يك نظر مثبت بهت دادم ولي با مهدي هاشمي موافق نيستم يا همه يا هيچكس!
    • صادق IR ۰۰:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۱
      1 0
      احسنت چه زیبا گفتی! یا همه یا هیچکس.
  • حسین ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    20 3
    واقعا متاسفم برای این مردم که برای تماشای اعدام یک نوجوان ساعت 4 صبح بیدار میشن و میرن به محل.و برای خانواده مرحوم داداشی متاسفم که میتونستند نام اون رو تا ابد زنده نگهدارند ولی اون رو برای همیشه نابود کردند خدا...........................................................
  • saber ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    6 3
    احسنت
  • saber ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    2 2
    اگر اینطور می شد یه چیز دیگه می گفتی جان برادر
  • ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    3 9
    اینکه قاتل دادشی آنقدر بچه بود که مادرش را صدا میزد خیلی مسخره است و تمام گفته های بعدیت را خراب کرد . حقش بود و خیلی زودتر باید اعدام میشد.
  • saber ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    4 1
    چاقو امنیت نمیاره بلکه حکم اعدامیست در جیبمان.
  • اشتیوانی ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    2 0
    با تمام نوشته ات موافقم و مثبت زدم به استثنای بند اول.
  • ۱۹:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    7 1
    همواره از کشته شدن افراد ناراضی هستم. این جوان با مشکلات بیکاری-فقر-شکاف-عدم درامد-مواجه و آلودگی هوا از سوی دیگر موجبات تاثیر بر روان و ایجاد اینگونه اقدامات نسنجیده گردیده. 50 درصد مقصر است و 50 درصد خیر. به استناد احادیث و روایات افراد با طینت و سرشت پاک متولد میشوند و نقش عوامل محیطی در خصوصیات و روح و روان و شخصیت فرد 50 درصد است. کلا اعدام بد است. این فرد میتوانست با اموزش درست یک دانشمند شود نه متخلف. کلا با اعدام ان چه چیز به حالت اول برگشت؟
  • ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    5 1
    راست میگه.آدمهای غرغرویی مث تو همیشه هستند
  • ۲۰:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    6 0
    چقدر سخت بود چقدر سنگدل شدیم ما یه عده قاتل میشن یه عده ام میرن کشته شدن یکی دیگه رو میبینه خیلی دلخراش بود مرگ یه نوجوون حتی قتل داداشی چقدر ماها بیرحم شدیم همه ما.........
  • ۲۱:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    3 1
    ای کاش دستگاه قضا با مجرمین گردن کلفت فراری و شکم گنده و خارج نشین هم به همیت صراحت و قاطعیت رفتار می کرد، که اگر میکرد امروز کشور گلستان بود.
  • ۲۲:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    4 0
    کسی که باید اعدام بشه جامعس همین تو هستی که خشونت را ترویج میکنی و بدون ریشه یابی در مورد یک نفر حکم میدهدی کشته شدن یک فرد به دست کسی یعنی دخالت تمام اجتماع در آن قتل ، چاقو رو هم ممنوع کنن درست نمیشه اعدام تنها پاتزهری موقت است اصل چیز دیگرس آیا شما میدانستید دلیل کشتن داداشی نبودن تفریح برای این 3 نفر جوان زیر 17 سال بوده ؟؟؟ چقدر طرز فکر کودکانه ای دارید وای بر ما با این نگاهمان
  • ۲۲:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    3 0
    حکم قصاص یکی از احکام قرآن است ولی امروزه ثابت شده که سیستمهای مجازات درجوامع امروزی جوابگو نیست درواقع باید کاری کنیم که جرم اتفاق نیفتد به نظربنده به عنوان کارشناش ارشد حقوق معضل اصلی جامعه ما دونوع فقراست :1.فقرفرهنگی2.فقرمالی به نظرم به خاطرشرایط خاص مجرم این پرونده اگردراجرای مجازات این پرونده کمی تحمل می کردند بی عدالت نزدیکتر بود چراکه خداوند درقرآن بیی طورضمنی سفارش نموده که ولی دم ازحق خود بگذرد ودراین صورت آن فرد محسن خواهد بود.
  • مسعودی ۲۳:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    2 0
    ولکم فی القصاص یااوالالباب
  • ۰۴:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
    0 1
    khob bod
  • ۰۶:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
    1 3
    چقدر روشنفکر !! چقدر اسلام شناس!! جامعه میرود که در کنترل ارازل و اوباش و زورگیران قرار گیرد و شما دم از گذشت میزنید؟؟؟ پس حق بقیه افراد جامعه چه میشود . با اعدام کل افراد مخل امنیت هیچ اتفاقی نمی افتد. و فقط جامعه برای امثال من و شما امن میشود.
  • ۰۶:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
    2 4
    یک بار اعدام کم بود باید چند بار اعدام میشد.
  • ۰۶:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
    1 2
    بابا شما کجا زندگی میکنید ؟؟؟ اوباش دارند کنترل شهر را به دست میگیرند . اگر همه مخلان امنیت هر چه سریعتر اعدام نشوند خود تو هم در خانه امنیت نداری.
  • ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
    3 0
    وَلَكُمْ فِي الْقِصَاصِ حَيَاةٌ يَاْ أُولِيْ الأَلْبَابِ لَعَلَّكُمْ تَتَّقُونَ ای خردمندان ، شما را در قصاص کردن زندگی است باشد که پروا کنيد امام سجاد (ع) پس از قرائت آیه ((ولــکم فی القصاص حیاةیا اولی الالباب ) فرمود؛ ای امت پیامبر ، بدانید که قصاص برای شما وجامعه اسلامی موجب حیات وزندگی است ؛ زیرا کسی درصدد قتل دیگری است بداند که قاتل را هم میکشند واو را قصاص میکنند ، قهرا از فکر شیطانی خود برمیگردد واز کشتن منصرف میگردد . امام علی (ع) می فرماید : (سنگ را به جای که آمده،برگردانید که شر را جز با شر دفع نمی کند ) [سوره البقرة (2): آيات 178 تا 179] ترجمه آيات‏ اى كسانى كه ايمان آورده‏ايد قصاص (جناياتى كه واقع ميشود) بر شما واجب است آزاد در مقابل آزاد و برده در مقابل برده و زن در مقابل زن پس اگر صاحب خون از برادرش (قاتل) بگذرد قاتل بايد كه احسان او را بخوبى تلافى كند و خونبهايى كه بدهكار است به طرز خوبى بپردازد، اين خود تخفيفى است از ناحيه پروردگارتان و هم رحمتى است پس اگر كسى بعد از عفو كردن دبه در آورد و از قاتل قصاص بگيرد عذابى دردناك دارد (178). و شما را در قصاص حياتى است اى خردمندان اگر بخواهيد تقوى داشته باشيد (179).
  • کارشناس علوم تربیتی ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
    0 0
    به نظر من تقصیر را نبایدبه گردن تنها فردی که دست به این گونه جرم های دلخراش میزندانداخت همه به دنیا می آیند عاری از هرگونه گناه هستند طفل درخانه، جامعه و رسانه ها یاد میگیرد و الگو برداری می کندبدون شک شخصیت هر فردی در خانواده پایه گذاری می شود کودک از اولیا خود یاد میگیرد چگونه رفتار کند وقتی پدر ومادری که به آموزش صحیح به فرزند خود توجه ندارند ویا دربرابر خواسته های نابجای فرزند خود پاسخ مثبت میدهند وقتی که والدین خود با خشونت با یکدیگر دربرابر دیدگان فرزندان خود به مشاجره می پردازند وقتی کودک به کارتونها وتصاویر خشن روی می آورد واز آنها الگو برداری میکند وقتی یک عمل اشتباه از سوی کودک سر میزندبه جای ریشه یابی وعدم تکرار ازآن به طور اشتباه چشم پوشی میشود وقتی جایگاه پدر درخانواده مشخص نباشد وقتی خانواده از مسئولیت تربیت فرزندان قافلند و فقط به بعد رفع نیازهای اولیه آنها توجه می شود وقتی کودک به راحتی به اعضاء خانواده فحش و بی احترامی می کند آنوقت کودک را به مدرسه می فرستیم و در آنجا هم به مشکلات روحی وروانی بچه توجه نمی شودوفقط بحث آموزش درسی صورت می گیرد ونه تربیت وقتی جامعه نسبت به همنوعان خود بی تفاوت می شوند و گاهی به راحتی به نظاره کردن عمل جرم می پردازند آنوقت از یک نوجوان که اینگونه بزرگ شده چه انتظاری باید داشت که به راحتی به خو اجازه می دهد در سن کم با خود سلاح سرد حمل می کند نتواند جلوی خشم خود را بگیرد آنوقت است که کمتر از چند ثانیه شاهد بروز حوادث دلخراش باشیم تا وقتی به مسائل پیرامون خود بی تفاوت باشیم باید همچنان شاهد چنین ماجراهایی باشیم و تا این سیر وروند تربیتی در خانواده،مدرسه وجامعه به درستی صورت نگیرد جرم وجنایت همچنان به قوت خود باقیست
  • ناشناس ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
    3 0
    حکم باید اجرا میشد که شد تا پندی بشه برای ارازل و اوباش. این حرف که باید ریشه یابی بشه خیلی غلط هست کسانی که داخل خانواده تربیت درستی نداشته باشن حقشان همینه مقصر اصلی پدر مادر قاتل هست که درست تربیت نکردن و ربطی به جامعه نداره جامعه در رفاه کامل هم باشه همچین ارازل اوباشی همیشه خدا هست
  • فاتح ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
    0 0
    این که قصاص یک حکم الهی است هیچ شکی در آن نیست وباید اجرا شود اما با تمامی زوایای آن کسانی که در این قسمت نظر گذاشته بودند تا حد زیادی احساسی حرف زده بودند ما به عنوان انسان هایی که اسلام را برگزیده ایم باید تمام دین را اجرا نماییم نه به قسمتی مومن وبه قسمتی کافر قصاص حکمی است الهی اما گذشت را اسلام نیز قرار داده است وقطعا در آن امر خیری بوده که خداوند این گونه فرموده است ما باید باید ابتدا قتل مرحوم داداشی را ریشه یابی کنیم شاید خودش در قتلش موثر بوده ازطرفی قانون برای همه باید یکسان باشد این درسی است که در دینی مقطع را هنمایی همه خوانده ایم راستی چرا خود دستگاه قضا در احکام قتل از خانواده مقتول درخواست رضایت می کند وآن را بهتر می داند اما در این پرونده این حق را از خانواده مقتول گرفتند که فرصت طلب رضایت را به آنها ندادند ما دم از قانون میزنیم خوانندگان خواهشا احساسی برخورد نکنند ملاک قانون است وبس باید این فرصت نیز به آنها داده می شد مطلب مهمتر قتل داداشی نماد قصاص در ملا عام نمی باشد وکسانی باید درملا عام اعدام شوند که شرایط خاص خود دارند اگراینگونه نیست نمونه های زیادی بوده که قتل فجیع تر از قتل مرحوم داداشی بوده است اما در ملا عام وبا جرثقیل اعدام نشده اند آیا صرفا که روح الله داداشی است باید قاتلش اینگونه قصاص شود پس عدالت کجا معنا پیدا می کند مگر نه این است همه در مقابل قانون یکسان هستند نمونه فردی از اقوام ما با ضربه چاقو کشته شد حکم قصاص 5سال است صادر شده اما هنوز اجرا نشده وحتی از طرف مسُولین قضایی مشاوره شده که عفو بهتر است هرچند تعدادی از ما بستگان درجه یک راضی هستیم گذشت صورت پذیرد اما منظور اجرای عدالت است که در اینگونه پرونده ها رعایت نمی شود وقطعا این به ضرر جامعه هست ضمنا اگر منظور مامتنبه ساختن افراد است که درس بگیرند مطمین باشیم اینگونه تنبیه صورت نمی پذیرد آیا چند مدت است که اینگونه عمل کرده ایم چرا قاتل دکتر سرابی وپرونده پل مدیریت وقاتل روح الله داداشی از موارد گذشته درس نگرفتند باید موضوع ازبین بردن جرم را از طرق علمی وآمیزه های دینی از بین برد باید فرد را به گونه ای ساخت که بداند مهم قصاص در دنیا نیست مهم آخرت است که باید در نزد خدا جواب بدهد وقصاص جهان آخرت را چگونه رضایت بگیرد بیاییم اینها را به جوانان یاد دهیم «یاد دهیم که لحظه خشم چگونه خود را کنترل کند بیاییم جوانمردی مردان بزرگ این آب وخاک رابه آموزش دهیم بیاییم باورهای او را بسازیم که بداند کشتن آنسان ها گناهی نیست که با قصاص جرمش تمام شده ودیگر در جهان آخرت از او سوالی پرسیده نمی شود ما تا چه اندازه در رسانه های عمومی به این گونه مطالب پرداخته ایم اصحاب جراید قبح گناه قتل را با آن تیترهای آن چنانی از بین برده اند هر روز صفحه حوادث را آن چنان آراسته می کنند که انسان بی اختیار آن را خریداری می کند چرا از محبت وبرادری ودوستی نمی نویسند چرا از عشق نمی نویسند عشقی که خدای مهربان در وجود همه حتی همین قاتل داداشی قرار داده است بیایم قاتل بعدی را با نوشته های خوبمان ارشاد کنیم که مرتکب قتل نشود بیاییم به قاتلین بعدی بگوییم قصاص کمترین حکمی است که می گیرند چرا که قصاص آخرت شدیدتر وهمیشگی است به امید روزی که شاهد مرگ هیچ انسانی به وسیله همنوعش نباشیم
  • رضا ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
    4 1
    در گذشت چيزي است كه درانتقام نيست
  • ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
    1 0
    گل گفتی
  • ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
    0 0
    به نظر شما اگه تو این مملکت کار درست تفریح سالم خوشی خوب برای جوان ها بود این نوجوان بازم این کارو میکرد اصلان اگه شماها تو زندگیتون خوشی نداشته باشید دست به چه کاراهای میزنید وقتی راست راست راه میرید بهتون گیر میدن باعث نمیشه شبها دیر برید خونه با اهل خونه دعوا کنید بعدش توقعه دارید چه اتفاقی برای شما بیفته
  • ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
    1 0
    با وج ود همچین صاحبنظرانی مملکت به خودمون باید افتخار کنیم واقعا اگر بپرسی چرا باید اعدام میشد همه میگن چون یک نفر رو کشته اگه بپرسی چرا کشته به لکنت زبان دچار میشویم خدایا.
  • بنده خدا ۱۸:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
    2 1
    شاید اگه اعدام نمیشد چند نفر دیگرو می کشت. شاید چند نفر دیگه با مشاهده اعدام این بنده خدا ، تغییری در رویشون پیش بیاد که منجر به این نشه که در آینده دست به چاقو ببرن و کسیو بکشن
  • ۱۹:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
    0 0
    اولا. ایه شریفه روی چشم همه .اما احراز اینکه این شخص مستحق این قصاص است هزار هزیر بار باریکتر از موست .هم مرحوم داداشی در پیشگاه خداست وهم این بیچاره .انشاء الله عدالت الهی را همه خواهیم دید.قیامت همین چند روز آینده است دیر نیست .آیا قصاص وقتی که قاتل در مقام دفاع بوده نافذاست. از عکس های قهرمان کشور خیلی متاثر شدم که سینه بی سینه خاک گذاشت گریه هم کردم انشب که خبر قتل اوررا شنیدم خوابم نبد ومسابقات مردان آهنین در ذهنم بود خدایش بیامرزد. ولی وقتی اولیای دم می گویند خواست همسایه ها بوده یا برای این بوده که دلمان خنک شود .دیگر خردمندی ومردانگی پهلوانی ...راستی آقای قاضی بین خودت وخدا اگر این قاتل کروبی بود همین گونه سریع وردیف اعدام میشد وهزاران سوال دیگر که اعدام این بیچاره را زیر سوال میبرد
  • ۲۲:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
    0 0
    اشتباهی مثبت دادم خدا ازم بگذره
  • بنده خدا ۲۳:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
    2 1
    دلم واسه هر دوتاشون سوخت
  • ۲۳:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
    2 0
    اگر این تفکرات نبود که اینجا ایران نبود.واقعا گاهی ادم ازایرانی بودنش شرمش میاد.این همه ادم جمع شدند حکم اعدام را ببینند چه ملت مهربان وفهیمی داریم ما.
  • مریم ۰۰:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۱
    5 0
    شما چقدر جالبید! مثل اینکه نمی دونید این مراسم باشکوه با حضور هزاران نفر از شهروندان مشتاق در وسط شهر انجام گرفته! یعنی بچه شونزده ساله هم وسطشون بوده! هفده ساله اشکالی نداره؟ چون خود اعدامی که گویا بهانه مامانشو هم می گرفته، کلا جالبه! یارو یه دزدی معمولی می کنه دستشو قطع می کنند! بعد یکی میلیاردی می بره، استخاره می کنند که چه کارش کنند؟! یکی هزار جور جنایت می کنه چون قدرت و ثروت داره آب از آب تکون نمی خوره !!! من که از این همه چیزهای جالب حسابی کیفور می شم! به خصوص این ملتی که در صفوف به هم فشرده به تماشای هیجان انگیز اعدام می آیند بدجور جذابند ... چه لذتی داره دست و پا زدن اعدامی واقعا! برای اینکه چند نفر هم از این نمایش پرطرفدار پولی به جیب بزنند چطوره یه سری دست فروش بیارند ول کنند وسط جمعیت ؟ موافقید با من آیا؟! من که بی صبرانه منتظرم که بعد از این اعدامهای پرطرفدار وضعیت حشونت و ناامنی در جامعه چطور میشه؟
  • هم وطن ۰۱:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۱
    2 0
    کاری ارزل و اوباش میکنند مورد تایید هیچکس نیست ولی وقتی این کامنت ها را میخونم واقعا به عمق کرایشهای مازوخیستی هموطنانم پی میبرم بابا روی هیتلر و هم سفید کردید
  • داود ۰۲:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۱
    0 1
    خوب بود هر سه نفر با هم اعدام ميشدند تا جرات از بز دلان كثيف كه زورشان چاقو هست و نامردي ميكنند وگروهي دست به جنايت ميزنند گرفته شود
  • محسن ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۱
    0 0
    خواهشا يكي توضيح بده علت اعدام متهمين در تاريكي صبح بخاطر چيه ؟؟!!
  • کوروش ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۱
    3 0
    به نظر من اگه خانواده داداشی گذشت میکردن بهتر بود آخه خود داداشی هم اخلاق پهلوانی داشت و آدم بزرگی بود شاید خود اون هم با قصاص قاتل 18 ساله اش موافق نبود آخه یه جوون 18 ساله که پر از شور و شره!!!مست هم بوده!تو یه درگیری کنترل خودشو از دست داده تو حال عادی هم نبوده و صد در صد داداشی هم تو این قضیه بی تقصیر نبوده!!!به نظر من نباید حکم قصاص با این قاطعیت و به این سرعت اجرا میشد!!!! این که گذشت ما الان نه داداشی رو دارم نه قاتل 18 سالشو ولی امید وارم از این به بعد هم در ضمینه ی پیشگیری از جنایت و هم در ضمینه ی مجازات مجرمان بیشتر تلاش بشه تا دیگه شاهد اینجور وقایع واقعا غم انگیز نباشیم!!!
  • l ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۱
    2 0
    ..فی القصاص حیاه ...
  • ارسلان ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۱
    0 0
    در احکام دینی مراسم اعدام تشریفات خاص خودشو داره که یکیشم اینکه نزدیک اذان صبح و در تاریکی شب باشه
  • دانش آموز علوم اجتماعی ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۱
    0 0
    این دوستانی که اینقدر دم از قصاص می زنند،آیا واقعا چیزی از شرایط احراز قصاص می دانند؟ونکته مهم تر اینکه آیا در کشور هایی که حکم اعدام لغو شده ،جرم و جنایت بیشتر از اینجاست؟مطلب مهم دیگه اون زمانی که آیت الله خلخالی با معتادان مواد مخدر و قاچاقچیان آن بر خورد را داشت مساله اعتیاد و خرید و فروش مواد مخدر حل شد؟دوستان چه بخواهید چه نخواهید ،امروزه دانش است که حرف آخر رو در این مورد میزند ،نه عدم آگاهی به مسایل اجتماعی،فرهنگی،اقتصادی و.......
  • عرفان ۲۱:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۱
    0 0
    خوب تو بگو چرا کشته ؟
  • ۲۳:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۱
    2 0
    دلم فقط برای مادر علیرضا سوخت داداشی مرد و رفت اون دنیا با اعدام یه بچه 18ساله اونم مست چی گیرشون اومد خدا میدونه واقعا انواده داداشی نمیتوستن به جای اعدام این پسر به خونواش میگفتن 4یا 5تا کمپ مواد مخدر بزنن واقعا که................................................به قرآن شرم هم خوب چیزیه
  • رویا ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۲
    2 0
    خیلی دلم براش سوخت بچه بود
  • محمد ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۲
    2 0
    دلم واسش سوخت اخههههههههههه
  • ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۲
    3 0
    کشتن گنجشک ها کرکس ها را ادب نمیکند . واقعا بعضیها خوب جای بی فکریشون رو با احساسات پر میکنن و با صدای بلند دم از شعور و عدالت میزنن . متاسفم
  • ناشناس ۰۰:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
    0 2
    یه سوال: فکر کن به جای داداشی برادر تو یا پسر تو را کشته بودند چیکار میکردی با قاتلش؟ لطفا پس از تجسم واقعه، + (موافق با اعدام) یا - را انتخاب کنید.
  • ناشناس ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
    3 0
    خيلي ناراحت شدم كاش خانواده اقاي داداشي رضايت مي دادند
  • p .s ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۴
    2 0
    با اعدام کردن هیچ مشکلی حل نخواهد شد از ریشه باید اصلاح صورت بگیره .
  • اکبر ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۴
    0 2
    حکم ،حکم خداست . فقط اینو بدونید که جان شیرین است،وزندگی حق همه است.خودتون رو بزارید جای خانواده داداشی.اگه یکبار خودتون جلوی اینجور اراذل و اوباش چاقو کش قرار بگیرید و زهرتون بترکه دیگه هیچوقت دم از گذشت نمیزنید.
  • ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۴
    0 0
    نخیر مطابق شرع مقدس اسلام اعدام باید بعد از اذان صبح و قبل از طلوع فجر انجام شود
  • ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۴
    0 0
    میشه بگی دست کیو بخاطر سرقت قطع کردن؟ یه کم به روز تر حرف بزن
  • ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۴
    0 0
    جو روشنفکری برت نداره,یه کم هم برو عکسای غلط در خون داداشی رو ببین تا با دیدن این عکسا زود احساسی نشی
  • 021 ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۴
    0 1
    میدونی چرا کشته؟ چون هیچکس به دستورات دینی عمل نمیکنه,اگه این پسر مست نبود شاید این نزاع خیلی عادی تموم میشد.مستی اون پسر هم به مسئولین مربوطه؟ اگه پلیس اعمال منافی فساد و عفت رو مثل دختران خیابانی و مشروبات و سی دی های مستهجن و ماهواره رو جمع کنه خوده تو میگی چقدر مسئولین بد هستن....حالا که یه پسر بخاطر مستی اومده یکیو کشته ژست روشنفکری میگیری و میگی چرا کشته؟ دلیلش همونه که گفتم,عمل نکردن به فرائض دینی
  • فاطمه ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۴
    1 2
    اعدام درست ترین کار ممکن بود... درس عبرتی شد واسه جوونهای ترسوای که تا تقی به توقی میخوره چاقو دست میگیرن.
  • ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
    0 0
    اعدام مخلان امنیت جامعه نوک ریشه است که انشاءالله اعدام مفسدین ادامه خواهد یافت.
  • ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
    0 0
    اگر خدای ناکرده برادرت را کشتند رضایت بده . که آنوقت باز ما مردم جامعه از حقمان نمیگذریم . ما امنیت میخواهیم نه ژست حقوق بشر.
  • ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
    0 0
    خودت فهمیدی چی نوشتی ؟؟؟ گنجشکی که جان پلنگی را بگیرد گنجشک نیست هیولاست.
  • ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
    0 0
    کمی هم دلت برای این همه نظر منفی به نظرت بسوزه.
  • ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
    1 1
    شما در رؤیا هستید که به هیولا بچه میگویید.
  • ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
    0 0
    لطفاً چون در ایران زندگی نمیکنی و با مشکلات اجتماعی روز آشنا نیستی نظر نده و به هموطنان شریف خواهان عدالت نیز توهین نکن.
  • ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
    0 0
    کمی دیگه تمرین کنی واسه خودت شاعر میشی.
  • مریم ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۷
    2 1
    علی رضا از رو نادونی و مستی این حماقت رو کرد و عمدی در کار نبود.اما خانواده ی داداشی قتل عمد کردن چون فرصت فکر کردن داشتتن.روزی میرسه که ماهم سر ورزشکار و پهلوونی به نام امیر قرایی رو بالای دار میبینیم.به امید اون روز
  • حمید ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۷
    2 0
    ورزشکار و پهلوون و جوونمرد ماله قدیما بود.الان ورزشکارای ما ادم میکشن مثل امیر قرایی با نامردی فرار میکنه.مثل فاتمی تجاوز به ناموس ما میکنه.اینا ورزشکارو امیدای کشوره ما هستن.نوبت اعدام این ورزشکارام میزسه که براش سوت و کف بزنیم
  • ناشناس ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۱
    0 0
    موافقم
  • ۱۷:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۴
    0 0
    صحیح است
  • ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۴
    0 0
    من خودم شاهد اتفاقی حکم قطع انگشتان 2 نفر در شیراز بوده ام. در ملا عام
  • ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۴
    0 0
    این ها نشانی از بیماری روانی عمومی جامعه هست
  • ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۴
    1 0
    021 یک مقدار از فرائض دینی بیشتر توضیح بده. لطفا. شما واقعا انسان مقدسی هستید
  • محمد ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۸
    1 0
    حقش بود نالوتی قهرمان جهانو واسه اینکه بگه من گنده لاتم با قمه زده باید زجر کشش میکردن ........!
  • عباس ۲۱:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۸
    0 2
    قاتل داداشی را باید اعضای بدنش را هر روز جدا جدا می کردند
  • میبد ۲۲:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۹
    1 1
    ey kash khanevadeye roohola gozasht mikardan injoori roohe khode roohola ham dar aramesh bood.heyf
  • ۲۲:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۳۰
    3 0
    هنگام قتل مست هم بوده؟؟؟؟ واقعا چرا اعدام شد؟ این که نه رشد فکریش کامل شده نه هنگام قتل به خودش مسلط بوده، باعث شرمساریه
  • ۲۲:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۳۰
    4 0
    این همه وحشی گری در یک جامعه مثل ایران که ادعاهای زیادی داره واقعا باعث شرمندگیه، حالا، واقعا یه چنین جوونی که حتی 18 سالش هم نشده و هنوز رشد فکریش کامل نشده باید اعدام بشه؟ اون هم در ملا عام؟ که فقط باعث افزایش وحشیگری میشه؟
  • سیا ۲۰:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۱
    0 1
    باید هر سه تا جوجه لات اعدام می شد
  • مرد کوچک ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۱
    5 0
    واقعا برای ان دسته از عزیزانی که فکر می کنن اعدام بهترین راه حله متاسفم............
  • مرد ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۱
    2 0
    واقعا واستون متاسفم چرا که ریشه ی این اتفاقات در چیز دیگریست.......
  • ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
    0 0
    متاسفم.
  • علی ۲۱:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۹
    0 0
    شما مطمین باشید مرحوم داداشی با این هیبت وخانواده ومعصومیت اهل در گیری باکسینبوده ،پس مسلما قاتلین گناهکار بوده انداگر چنین کسانی که اینقدرشرور وبیرحم درجامعه ازاد باشند مطمین باشید امثال شماها هم امنیت ندارید پسبهترین گزینه همان اعدام بدون فوت وقت است،
  • یوسف ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۴
    0 2
    داداشی قهرمان بود.ولی اون یه جوان ولگرد بوده.حالا خودتون مقایسه کنید حق کدوم مرگ بود؟
  • رضا ۲۲:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۸
    0 2
    نوجوانی که چاقوکشی کنه واقعا به نظر من حقشه
  • رضا ۲۲:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۸
    1 1
    احسنت
  • ۲۰:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
    1 5
    حقش بود بايد هزاربار اعدام ميشد
  • محمد IR ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
    2 2
    صحنه بسیار دلخراش هست ولی درس عبرت باشه که تا صداشون می‌کنی دست به جیب مکنند دست به چاقو می‌شوند فکر عاقبت کار رو بکنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس