کد خبر 673684
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۴

مدافع تیم استقلال گفت: هر مسیحی دوست دارد کریسمس در کشور خودش باشد اما من دیگر به این شرایط عادت کردم.

به گزارش مشرق، هرایر مگویان در خصوص شرایط استقلال در نیم فصل اول اظهار داشت: ما نیم فصل اول را خوب شروع نکردیم و نتوانستیم انتظارات هواداران را برآورده کنیم. انشالله در نیم فصل دوم بتوانیم آن چیزی را که هواداران و کادر فنی و مدیریت از ما می خواهد انجام دهیم. وظیفه ما به عنوان بازیکن این است که عملکرد خوبی را داشته باشیم.

من هم مثل بقیه مقصرم
وی درباره اینکه آیا از عملکرد خودش در نیم فصل اول راضی است یا خیر، افزود: من به عنوان یک بازیکن وظیفه دارم تمرینات خوبی را انجام بدهم و نظر مساعد کادر فنی را جلب کنم اما وقتی تیم نتیجه نگرفته باشد من هم عضو همان تیم هستم و به هر حال نباید از خودم راضی باشم. هر اتفاقی که می افتد تیمی است و همه در آن سهیم هستند. حالا می خواهد گل بخوریم یا گل بزنیم.

در دفاع میانی راحت ترم
مدافع استقلال در خصوص اینکه در نیم فصل اول در پست های مختلف به میدان رفت، خاطرنشان کرد: من به عنوان یک بازیکن حرفه ای وظیفه دارم هر جایی که مربیان از من بخواهند به میدان بروم اما در واقع پست اصلی من دفاع میانی است و در آنجا راحت تر بازی می کنم. در کل باید بگویم مهم موفقیت استقلال است و باید خواسته های مربیان را برآورده ساخت.

به قهرمان نیم فصل جام نمی دهند
مگویان درباره اینکه با صدر جدول 10 امتیاز اختلاف دارند و آیا این قابل جبران است یا خیر، بیان داشت: به قهرمان نیم فصل جام نمی دهند. همانطور که تیم های ته جدولی سقوط نمی کنند. همه این 10 امتیاز در سه بازی قابل جبران است. در دور برگشت قابل تغییر است و همه تیمها تلاش می کنند با توجه به نزدیکی امتیازات عملکرد بهتری داشته باشند. در 15 بازی دور برگشت هزاران اتفاق می افتد. همانطور که کادر فنی از ما خواسته ما با تیم های دیگر کاری نداریم و کار خودمان را دنبال می کنیم.

سپاهان یکی از بهترین بازی ها ما بود
وی درباره اینکه در دیدار پایانی نیم فصل اول مقابل سپاهان تیم عملکرد خوبی داشت، اذعان داشت: یکی از بهترین بازی های نیم فصل اول ما بود. امیدوارم که تداوم داشته باشد. بازی خوب با نتیجه خوب لذت بخش است. امیدوارم که در نیم فصل دوم همین روند را ادامه دهیم و امتیاز کامل را به دست آوریم.

استقلال 20 بازیکن هم سطح دارد
مگویان در خصوص جوان گرایی که در استقلال صورت گرفته، خاطرنشان کرد: استقلال 20 بازیکن هم سطح دارد. جوان های بسیار خوب و با انگیزه و بازیکن های بزرگ و تاثیرگذار. همگی در یک سطح هستند و همه هم تلاش می کنند تا استقلال را موفق سازند. تیمی موفق است که تلفیقی از بازیکنان با تجربه و جوان را در کنار هم داشته باشد.

با منصوریان به روزهای خوب می رسیم
مدافع استقلال در خصوص عملکرد منصوریان در نیم فصل اول و انتقاداتی که به او شده، افزود: منصوریان مربی جوان و با انگیزه ای است که دارد با تمام توان برای استقلال تلاش می کند و امیدوارم به او فرصت بدهند تا خواسته هایش را در استقلال اجرا کند. به شخصه با منصوریان روزهای خوبی را برای استقلال پیش بینی می کنم.

کریسمس را در تهران جشن گرفتم
مدافع ارمنی استقلال درباره اینکه ایا دوست نداشت در کریسمس در کشور خود جشن بگیرد، ادامه داد: من و دیگر بازیکنان خارجی استقلال فوتبالیست های حرفه ای هستیم و با لیگ آن کشوری که بازی می کنیم کارهای خود را هماهنگ می کنیم. وقتی در فینال بازی ها و مسابقات هستیم نمی توانیم به کشور خود برویم. هر مسیحی دوست دارد کریسمس در کشور خودش باشد. البته این را هم بگویم من در ایران در کنار خانواده خودم کریسمس را جشن گرفتم. امیدوارم سال جدید توام با موفقیت باشد برای استقلال.  جا دارد از کادر فنی و بازیکنان استقلال تشکر کنم که در تمرین استقلال جشنی را برای من گرفتند. حرکت آنها به نوعی مرا سورپرایز کرد.

مردم ایران ما را از خودشان جدا نمی دانند
مدافع استقلال در مورد اینکه چه خاطره ای از حضور در کریسمس در ایران دارد، گفت: هم اینکه مردم ایران نیز با ما خوشحالی می کنند همه اش خاطره است. این نشان می دهد که آنها ما را از خودشان جدا نمی دانند و همین باعث شد که در ایران بتوانیم راحت زندگی کنیم.

امیدوارم جبران کنیم
مگویان در پایان در مورد اینکه پیش بینی اش از رتبه استقلال در پایان فصل چیست، گفت: مطمئن باشید تمام سعی و تلاش خود را می کنیم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم. ما دنبال این هستیم که خودمان تکلیف مان را مشخص کنیم. امیدوارم تیم های دیگر امتیاز از دست بدهند تا ما بتوانیم امتیاز کامل را کسب کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس