آنگونه که هاآرتص گزارش داده پس از پیروزی دونالد ترامپ صدور مجوز برای ساخت وسازهای جدید به شکل بی سابقه ای افزایش یافته است.

  به گزارش مشرق، روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» در گزارشی نوشت که «کمیسیون محلی برنامه ریزی و ساخت و ساز» رژیم صهیونیستی در نظر دارد که روز چهارشنبه مجوز ساخت 618 آپارتمان در شهرک های صهیونیست نشین را در امتداد «خط سبز» صادر کند.

براساس گزارش این روزنامه جلسه تصمیم گیری این کمیسیون درباره صدور مجوز ساخت آپارتمان های جدید پیش از تصویب قطعنامه بی سابقه ضد صهیونیستی شورای امنیت سازمان ملل تشکیل شده است که ساخت و سازهای جدید رژیم صهیونیستی در امتداد «خط سبز» را به عنوان اقدامی غیر قانونی محکوم می کند.

آنگونه که این روزنامه صهیونیستی گزارش داده پس از پیروزی دونالد ترامپ صدور مجوز برای ساخت وسازهای جدید به شکل بی سابقه ای افزایش یافته است.

پیش از این «بنیامین نتانیاهو» در واکنش به تصویب قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل  مبنی بر متوقف کردن شهرک سازی رژیم صهیونیستی تصریح کرد که از این قطعنامه پیروی نخواهد کرد.

پیش نویس این قطعنامه از طرف  چهار کشور مالزی، ونزوئلا، نیوزیلند و سنگال پیشنهاد شده که در آن بر متوقف کردن شهرک سازی رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی تاکید شده است.

روز جمعه این قطعنامه در شورای امنیت سازمان ملل به رأی گذاشته شد و به تصویب رسید اما آمریکا به این قطعنامه رأی ممتنع داد.

دونالد ترامپ رئیس جمهور منتخب آمریکا نیز پیش از این اعلام کرده بود که این قطعنامه باید وتو شود و از باراک اوباما نیز خواسته بود که این قطعنامه را وتو کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس