کد خبر 66360
تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۵:۵۴

صبح امروز دوشنبه مراسم توديع و معارفه فرماندهان قديم و جديد ستاد هوانيروز با حضور امير فرماندهي نزاجا و مسوولان ستاد كل نيروهاي مسلح در محل اين ستاد برگزار شد.

به گزارش گروه دفاع و امنیت مشرق به نقل از ايسنا، در اين مراسم امير سرتيپ احمدرضا پوردستان فرمانده نيروي زميني در سخناني به دستاوردها و دلاورمردي‌هاي كاركنان هوانيروز در سال‌هاي دفاع مقدس پرداخت و گفت: غيورمردان ارتش و به ويژه هواپيمايي نيروي زميني ارتش در سال‌هاي دفاع مقدس و پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي، شهيدان گرانقدر و والا مقامي را تقديم انقلاب كرده‌اند.

وي در ادامه افزود: بررسي‌ها و كاوش‌هاي ما در نيروي زميني نشان داده كه در حال حاضر دشمنان از جانب صلح و دوستي بر كشور و ملت ما وارد شده و قصد ضربه زدن به اين نظام اسلامي و مقدس را دارند كه با هوشياري كاركنان نيروهاي مسلح همواره اين تهديدات خنثي شده كه نمونه بارز آن را در مقابله با جنگ نرم و همچنين اعتراف سران استكبار جهاني كه همواره حمله به ايران را غير ممكن مي‌دانند مي‌بينيم.

در ادامه اين مراسم امير سرتيپ كيومرث احدي فرمانده سابق ستاد هوانيروز در سخناني موفقيت‌ها و دستاوردهاي پيشرفته هوانيروز را مرهون تلاش‌هاي خالصانه و شبانه روزي تمامي كاركنان مومن و متعهد اين ستاد دانست.

بر اساس حكمي از سوي فرماندهي نزاجا، امير سرتيپ دوم خلبان هوشنگ ياري به عنوان فرمانده جديد ستاد هوانيروز منصوب شد كه پيش از اين، سمت جانشيني اين ستاد را در كارنامه خود داشته است، همچنين از زحمات امير سرتيپ احدي فرمانده سابق ستاد هوانيروز با اهداي لوحي توسط امير فرماندهي نزاجا تقدير به عمل آمد.

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس