کد خبر 658579
تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۶

محبوبیت روحانی نسبت به سال گذشته که توافق برجام به دست آمد، با کاهش محسوس مواجه شده است.

به گزارش مشرق، کیهان به نقل از «پایش» نوشت: نظرسنجی ماه گذشته یک موسسه معتبر دانشگاهی، محبوبیت روحانی نسبت به مرداد سال گذشته (بعد از توافق) به طور محسوسی کاهش یافته است.
 
در نظرسنجی مرداد 94 همین موسسه و تنها چند روز پس از توافق هسته‌ای، 61 درصد پرسش‌شوندگان گفته بودند به روحانی بسیار علاقه‌مندند و 28 درصد نیز خود را تا حدی علاقه‌مند به وی توصیف کرده بودند. این رقم در تازه‌ترین نظرسنجی به 30 درصد بسیار علاقه‌مند و 44 درصد تا حدی علاقه‌مند کاهش یافته است.
 
در همین حال در پاسخ به سؤالی درباره وضعیت اقتصادی، تنها 37 درصد پاسخ‌دهندگان وضعیت را خوب توصیف کرده و 59 درصد وضعیت را بد دانسته‌اند. این در حالی است که دو سال پیش یعنی در آذر ماه 93، 53 درصد پرسش‌شوندگان وضعیت را خوب و 45 درصد بد دانسته بودند.
 
همچنین این نظرسنجی نشان می‌دهد امیدواری مردم به بهبود وضعیت اقتصادی در سه سال ریاست جمهوری روحانی، اکنون در پایین‌ترین سطح قرار دارد و 48 درصد مردم معتقدند وضعیت در حال بدتر شدن است، این در حالی است که فقط 37 درصد می‌گویند وضعیت اقتصادی در مجموع در حال بهتر شدن است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • ۰۲:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۴
    0 0
    الان میشه دقیقا بفرمائيد از چه کسانی ودر کدام مناطق ازتهران نظرسنجی کردن؟؟ احتمالا بالاشهر بوده که همه شون سرخوش و پولدارن وگرنه مردم گرسنه وبی پول مرکز شهر به پایین از روحانی راضی نیستن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس