۲۱ روزی می‌شد که به تهران آمده و دخترشان را برای انجام آزمایشات تخصصی و پیگیری درمان در یکی از بیمارستان‌های شهر بستری کرده بودند؛ دختری که از ترس شناخته شدن حتی اسم اصلی‌اش را به خیلی ها نمی گوید.

به گزارش مشرق، 21 روزی می شد که آمده بودند تهران و دخترش را برای انجام آزمایشات تخصصی و پیگیری درمان در یکی از بیمارستان های شهر بستری کرده بود؛ دختری که از ترس شناخته شدن حتی اسم اصلی اش را به خیلی ها نمی گویند تا مبادا اعضای حلقه عرفان برایشان دردسری درست کنند.

مهسا 28 ساله که تنها توان حرکت پلک ها و یک دستش را دارد، آرام در تخت بیمارستان نظاره گر اتاق و مادرش است، حالتی که گویی قرار نیست به این زودی ها از آن خلاص شود.

مادرش درباره بستری شدن دوباره مهسا می گوید: یک ماه پیش بود که دخترم به من فهماند اطراف دهانش احساس بی حسی می کند و وقتی در اصفهان پیش دکتر رفتیم و آزمایش دادیم، باز هم دکتر هچی بیماری را تشخیص نداد و به همین دلیل و به پیشنهاد دکترش به تهران آمدیم تا در اینجا بتوان دلیل علمی برای فلج کامل دخترم پیدا کرد، در حالی که با وجود انجام بیستم ام آر آی و آزمایش های مختلف، هنوز دکترها دلیلی را مطرح نکرده اند.

وی با بیان اینکه متاسفانه دکترها تنها علم را قبول دارند و اعتقادی به مسائل ماورالطبیعه ندارند، افزود: در حالی که اگر این مسئله را قبول داشتند و با من همکاری می کردند، حتما می توانستم کسانی که چنین کاری با دخترم کردم را به دادگاه بکشانم؛ ولی تاکنون موفق نشده ام و حتی زمانی که دادگاه قوه قضائیه ما را به پزشکی قانونی ارجاع داد نیز هیچ دلیل علمی و منطقی برای وضعیت دخترم تشخیص داده نشد.

 بلایی که فرقه «حلقه» بر سر یک دختر آورد

مادر مهسا درباره دلیل فلج شدن دخترش می گوید: دخترم چندین بار توسط خانم (....)، دختر عمه اش با مستری جلسه برگزار کرد و اولین جلسه آن نیز در خانه خودمان بود ولی بعد از مدتی که دخترم اتصال برقرار کرد، عنوان کردند که حتما باید در یک مهمانی شرکت کند که اتفاقا مهمانی نیز در شب قدر ماه رمضان سال 91 بود و وقتی دخترم از آن مهمانی برگشت، عنوان کرد که دیگر در این جلسات شرکت نمی کند و تنها اتصالش را می گیرد؛ چرا که آنها در مهمانی لباس قرمز پوشیده و خوشحالی می کردند و به دخترم نیز گفته بودند که نباید به اهل بیت (ع) متوسل شد و حتی برای اموات فاتحه خواند و تنها باید مستقیم با خدا و ملائکه ارتباط گرفت. البته به گفته خودشان در این جلسه به دخترم تشعشع دفاعی دادند، تشعشی که ظاهرا ارتباطی با فرادرمانی ندارد و اتفاقا هم با اجازه خود شخص انجام می شود، ولی درباره مهسا از او اجازه نگرفتند و به وی تشعشع دفاعی دادند.

وی ادامه می دهد: تنها 6 روز بعد از آن اتفاق دخترم به یک باره سرش را با حالت بدی تکان می داد و حتی سیاهی چشمش از بین رفت و وقتی وی را به دکتر بردیم، دکترها هیچ بیماری را تشخیص ندادند، یک روز بعد از آن دخترم با صدای وحشتناکی از خواب بیدار شد و زبانش میان دندانهایش قفل شده بود و فقط به یک گوشه دیوار اشاره می کرد و بعد از آن بدنم دخترم به صورت کامل فلج شد.

مادر مهسا با بیان اینکه از همان زمان تا الان با وجود انجام ازمایش های فراوان ولی دلیل علمی برای وضعیت دخترم تشخیص داده نشده، معتقد است: دخترم چند سال پیش دچار بیماری روماتیسم بود و دکترها تلاش دارند که وضعیت فعلی اش را به این بیماری مرتبط کنند، ولی به گفته دکتر روماتولوژیست اش بیماری دخترم خاموش شده و هیچ علائمی مبنی بر وجود این بیماری در بدنش وجود ندارد.

به گفته مادرش گویی همه مسائل دست به دست هم دادند تا نتواند شکایتش از دختر عمه دخترش و مستر را به سرانجام برساند؛ چرا که دادگاه تنها ادله منطقی و علمی می خواهد و دکترها نیز تا به حال نتوانسته اند چنین ادله ای را ارائه کنند؛ البته زمانی که مادر مهسا دخترش را پیش بزرگان دین برده، آنها عنوان کرده اند که مهسا تسخیر شده و هیچ بیماری نیز ندارد، ولی این صحبت ها نمی تواند ادله محکمی برای دادگاه باشد.

مادر مهسا که همان ابتدا از دختر عمه و مستر به پلیس امنیت اصفهان شکایت کرده بود و بعد از پیگیری ها، پلیس آنها را به دادگاه قوه قضائیه ارجاع داد و از آنجا به پزشک قانونی رفتند ولی پزشکی قانونی دلیل علمی برای وضعیت دختر پیدا نمی کنند و با وجود اینکه قاضی دادگاه تنها 2 روز به خانم الف، فرصت می دهد تا مستر را به دادگاه معرفی کرده و دادگاه درباره آن تصمیم بگیرد، ولی به گفته مادر مهسا به یک باره تصمیم دادگاه تغییر می کند و خانم الفنیز با وجود اینکه یک بار به ارتباط با مستر و بردن مهسا به مهمانی اعتراف کرده بود، همه مسائل را تکذیب می کند.

 بلایی که فرقه «حلقه» بر سر یک دختر آورد

مادر مهسا می گوید: می دانم که دخترم از ترس به چنین وضعیتی افتاده است؛ چرا که در جلسات عرفان حلقه به اعضا تلقین می کنند که چیزهایی می بینند که دیگران قادر به آن نیستند و بعد از آن شب دیگر دخترم نتوانست از لحاظ بدنی حرکتی انجام دهد و مسئله ناراحت کننده این است که هنوز اعضای عرفان حلقه جلسات شان را در شهرها برگزار می کنند.

وی در همین زمینه تصریح می کند: چند ماه پیش که دخترم در بیمارستان اصفهان بستری بود، یک خانم در همان بیمارستان به من پیشنهاد داد که برای شفای دخترم آن رابه جلسات عرفان حلقه ببرم و این مسئله بسیار ناراحت کننده است؛ وقتی صحبت به اینجا می رسد، مهسا با اشاره چشم و دست به مادرش می فهماند که می خواهد مطلبی را بنویسد، مطلبی که وقتی روی کاغذ می آید تنها یک جمله است «خدا بکشتش!» و مادرش می گوید: منظورش طاهری است، هر بار که از مهسا درباره طاهری می پرسیم، همین را می نویسد.

مادر مهسا درباره روند پیگیری درمان دخترش می گوید: تنها به دلیل تهران آمدم که مطمئن شوم دخترم از لحاظ علمی بیماری ای ندارد و دیگر به این شکل دنبال درمانش نخواهم بود، البته که برای حفظ همین وضعیت باید با دکترها ارتباط داشته باشم تا وضعیت دخترم از این بدتر نشود؛ چرا که دخترم نه تنها قدرت تکلم ندارد، بلکه حتی نمی تواند غذا را بجوید و مجبورم غذایش را میکس کنم و به او بدهم.

وی در پایان صحبت هایش می گوید: چرا زمانی که با دکترها از مسائل ماورالطبیعه صحبت می کنیم عنوان می کنند که آنها خرافات است، در حالی که باید آنها و روانشناسان بیاید و در این زمینه صحبت کنند تا دیگر شاهد نباشیم افراد کم سوادی مانند خانم الف جوانان مردم را به جلسات عرفان حلقه ببرند و مشکلات زیادی را به آنها به وجود بیاورند.

از همه این مسائل هم که بگذریم، مهسا و خانواده اش با یک مشکل اساسی دیگری روبه رو هستند، آن هم مشکلات مالی و هزینه های درمان مهسا است؛ چرا که وقتی از مادرش در این زمینه سوال می کنیم تنها یک جمله می گوید: «خیلی سنگین است و دیگر توانایی آن را نداریم.»

طاهری مدعی است اگر تشعشع دفاعی بدون اجازه بیمار اعمال شود آسیب زاست،این در حالی است که در مورد مهسا و بسیاری از آسیب دیدگان با اجازه بیمار هم این آسیب ها وارد شده و بیمار نه تنها درمان نمی شود بلکه شدیدا آسیب می بیند و قابل درمان هم نیست و مهسا نیز یکی از قربانیان اعتماد به فرقه ای است که مدعی شفابخشی است.

از مهسا و مادرش خداحافظی کردیم در حالی که نگاه او همچنان به دیوار خشکیده بود و به چیزی فکر می کرد؛ کسی نمی داند به چه چیزی؛ شاید به چیزهای عجیبی که دیده بود یا به خوشبختی و زندگی از دست رفته اش یا شاید هم به عاقبت محمدعلی طاهری که این روزها در زندان است.


منبع: نسیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 38
  • در انتظار بررسی: 7
  • غیر قابل انتشار: 16
  • امير ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۴
    6 5
    علائم گفته شده توسط مادر اين دختر اسكيزوفرني هست نه تسخيري در كاره نه قدرت ماورا ، تو تخيل خودش از چيزي ترسيده به اين روز افتاده بايد بهش دوباره تلقين كنند كه همه ي اون چيزايي كه ديده واقعيت نداره كه البته هم زمان بره هم دشوار تا دوباره سلامتي خودش رو به دست بياره
  • ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۴
    3 2
    اگه واقعا فکر می کنید مشکل ماورالطبیعه هست دل خودتون و دخترتون رو صاف کنید و برید مشهد متوسل شید
  • ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۴
    4 5
    طاهری خبیث ..... بعد یه عده بی خرد ، میان برای این مردک شارلاتان اشک تمساح میریزن.... مردم ، عبرت . . . . حکم دادگاه باید مرجوع بشه ، درخواست من از قضات و علماء مربوط اینه.
  • کاظم ۱۹:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۴
    1 1
    روان آدمی با روح آدم فرق دارد. روان موضوعی در رابطه با جسم است. مسئله می تواند نه ریشه جسمی داشته باشد و نه ماورایی به مفهوم اشباح و ارواح ؛ بلکه روان تحت تلقین یا ترس یا توهم می تواند به مشکلاتی که روان تنی است بیانجامد. در اینجا بهترین درمان ؛ روان درمانی با مشاوره روان پزشک و پزشک مغز و اعصاب است. ودعای پدر و مادر که پیش نیاز اینهاست
  • ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۴
    4 1
    این چیزها که نوشتید مربوط به شیطان پرستانه روسیه است که لباس قرمز میپوشند من فکر کنم ایشون اشتباهی به همچین جایی رفته .
  • ناشناس ۲۰:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۴
    0 5
    سوره حضرت یاسین رو صد مرتبه صبح و شام بخواند انشاالله شفای کامل پیدا میکند
  • ۲۰:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۴
    5 5
    دکترا نتونستن بفهمن بعد شما پشت سیستم براش درمان هم تجویز میکنی؟!!
  • ۲۰:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۴
    2 5
    باید برن پیش بزرگان دین و به ائمه متوسل بشن تنها راه نجات همین است انشاله که دوباره سلامت بشن در ضمن این گروه عرفان حلقه و امثالهم هم باید در موردشون روشنگری زیادی بشه که کسی دیگه گرفتارشون نشه
  • ۲۰:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۴
    3 3
    فرقه حلقه یک فرقه ارتباط با اجنه و شیاطین است و این دختر هم در تسخیر اجنه واقع شده است و این خرافات نیست. بیرون راندن اجنه کار بسیار مشکلی است و کار دکترها و حتی جنگیرها نیست. فقط برخی عرفای خاص چنین توانایی دارند. بعد از آن لزوم توبه و انجام واجبات و ترک محرمات است برای دفع شیاطین. شیطان جز پر پیروانش تسلط ندارد. إنه ليس له سلطان على الذين آمنوا وعلى ربهم يتوكلون إنما سلطانه على الذين يتولونه سوره نحل آیات 99 و 100
  • ۲۲:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۴
    4 0
    یه لشکر دکتر با یه بغل آزمایش نفهمیدن چیه بعد داداش ما از راه دور کشف کرده اسکیزوفرنیه!!! نکنه بلا تو هم آره!!!
  • ناشناس ۲۲:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۴
    3 0
    جناب امیر ، دکترها هنوز نتوانسته اند بیماری ایشان را تشخیص دهند، شما چطور به این نتیجه رسیدید که حتی تشخیص بیماری می دهید؟!!!!نکنه درصددتبرئه عرفان حلقه هستید!!!!
  • ۲۲:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۴
    0 0
    من منکر ماورالطبیعه نیستم ولی این جور گروه ها هم تسلطی بر این چیزها ندارن و بیشتر شامورتی بازی میکنن. یعنی در بین این همه علمای شیعه افرادی نیستن که در این زمینه ها تخصص داشته باشن. من شنیدم حتی کتاب هایی از رموز و طلسم در بین علما از گذشته ها موجود هست ولی در اختیار افراد گذاشته نمیشه
  • هموطن ۲۲:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۴
    3 0
    نزارید فرقه های انحرافی در ایران نفوذ کنن و کابالا جدیدی در ایران شکل بدن.برین بخونید امیر کبیر چطور بدون ترس و رحم سر فرقه ظاله بهاییت قطع کرد.شما هم سر فتنه اگه مطمین هستید بر گناهش قطع کنید و ملتی از انحراف نجات بدین.نزارید گوهری که در دل این مردم هست به یغما بره.
  • یک دوست ۲۲:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۴
    1 0
    خواهشمندم به این هموطن محترم برسانید دعای سیفی صغیر بخواند. این دعا برای کسانی که طلسم یا جن زده یا تحت تأثیرات منفی انرژی ها قرار گرفته اند بسیار اثربخش و مجرب است به شرطی که با اعتقاد بخواند. البته به نظر میرسد ایشون به غیر از اثرات طلسم و انرژی های منفی، مقدار زیادی هم شدیداً شُک زده شده است
  • گیلانی ۲۳:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۴
    1 0
    دکان وا کردن بیشرفها!
  • ۲۳:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۴
    2 0
    شیزوفرنی زمین تا اسمان با این علائم فرق داره حداقل سرچ میکنی درست سرچ کن استاد!
  • ۰۰:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۵
    1 1
    با سلام . توصیه میکنم با نیت خالص راهی مشهد بشن و به علی بن موسی الرضا متوسل بشن. یقین داشته باشن که بهبودی حاصل میشه.
  • ۰۰:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۵
    2 1
    بازگشای این گره اباعبدالله سلام الله علیه است ...
  • معصومه ۰۰:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۵
    2 0
    گروه حلقه با تمرکز و تمرین های مستمر در هاله های افراد نفوذ می کنند و واز انجا که خود به کائنات وصل نیستند همانطور که خودشان سرگردان شده اند اعضاء را نیز وارد این وادی می کنند انان می بینند و می شوند ولی حقانیتی در ان نیست علمایی بودند که روی اب راه می رفتند پشه هم می تواند یا طی طریق می کردند شیطان هم در یک چشم بهم زدن می تواند اینجا باشد وهم انجا خداوند وحی می کند شیطان هم وحی می کند ایا این دو یکیست این دختر خانم بهترین کار را کرده اینان فاصله گرفته ایشان باید با خواندن سوره بقره ویا حتی ختم قران و سفرهای زیارتی خود رااز این مهلکه نجات دهد
  • وحید ۰۰:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۵
    2 0
    لطفأ همه برای سلامتیش یک حمد شفإ بخونیم
  • محمد باقری ۰۱:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۵
    1 1
    با این مطلبتون یا حرفهای یه دروغگو رو انتشار دادید یا اینکه تایید کردید که اعضای عرفان حلقه واقعا یه قدرت های و تواناییهای خاصی دارن... من میگفتم یه مشت دیونه ان ولی با این مطلب شما کنجکاو شدم.
  • ۰۱:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۵
    5 0
    این فرقه ضاله و کابالیستی است مواظب باشید.
  • ۰۳:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۵
    0 0
    احسنت ، الحق که حق گفتید.
  • ۰۳:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۵
    0 0
    من ی دختر خاله ی کابالائیست دارم با شعر مولانا کاری کرد پشت سرم ی مار سبز شد .
  • ۰۳:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۵
    0 0
    مگه اجنه ماوراء طبیعه اند ؟؟؟ هر چی که نمیبینیم که ماوراء الطبیعه نیست . مثلن امواج رادیویی ماوراء الطبیعه اند؟ جن هم گاز شکله فکر کنم و جزء طبیعته احتمالن
  • بسم الله الرحمن الرحیم ۰۴:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۵
    2 0
    دکتر ها تحصیل کرده ی علومی هستن که شیطان پرستها مرزهاشو تعریف کردن . علم روانشناسی وارداتی هم به نظر من علم سرکوب بی سرصداست . علمی که آدمهای خیلی خوب رو به انزوا بکشه و یا از جامعه دور کنه تا شیطان بر جامعه مسلط شه . ما به ی انقلاب اساسی در فضای علمی نیاز داریم .
  • ۰۴:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۵
    0 0
    الله اکبر
  • ۰۴:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۵
    0 0
    الله شفاءت بده
  • ۰۴:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۵
    0 0
    قرآن همراهش هست ؟؟؟ من از وقتی شبها موقع خواب قرآن میزارم بالا سرم , تو خواب فلج نمیشم . چند بار یادم رفت شبش قفل کرم . خیلی حس بدیه برا چند لحظه فلج میشی . ی دوستی گفت قرآن همراهت باشه راحت شدم
  • ۰۴:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۵
    0 0
    جن پرستی
  • بسم الله الرحمن الرحیم ۰۴:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۵
    1 0
    احسنت باید کابالائستها سرکوب شن
  • ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۵
    0 0
    به یاد فیلم جن گیر
  • 182 ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۵
    0 1
    این خانم باید دوباره در همین جلسه ی عرفان شرکت کند شاید در این جلسه بهش برق وصل کردن یاچیزی خورده باخودعرفانی ها صحبت کنید..
  • ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۵
    0 0
    سوره ی جن هم برای دورکردن اجنه بخواند.
  • ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۵
    1 0
    شبهاقبل از چندصفحه ازاون قرآن هم بخون بعد بزارش بالای سرت.
  • پری ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۵
    0 1
    نوشتن ازترس اینجوری شده آیه ی 8سوره ی آل عمران را بعداز هر نماز واجب 10 بار بخواند.
  • فردین ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۵
    1 1
    احسنت۰برای همین بود که انگلیسیهای خبیث انتقام فرقه ضاله را از امیر کبیر گرفتند۰ روحش شاد۰
  • ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۶
    0 0
    جن زده شده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس