کد خبر 646111
تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۰

اربعین یکی از ایامی است که با نزدیک شدن به آن تب و تاب سفر به اماکن متبرکه افزایش می‌باید که شواهد حاکی از این امر است که نرخ بلیت هواپیما با نزدیک شدن به این ایام حدود دو برابر می‌شود.

به گزارش مشرق، با توجه به نزدیک شدن به ایام اربعین بازار سفر به عتبات عالیات داغ شده و شاهد نرخ‌های متفاوتی برای بلیت هواپیما در این ایام هستیم.

این در حالی است که سازمان هواپیمایی کشور نرخ مصوب برای سفر به عتبات عالیات را در ایام محرم حداکثر یک میلیون و 100 هزار تومان اعلام کرده است ولی در واقع امر شاهد قیمت‌های بسیار بالایی برای نرخ بلیت هواپیما به این اماکن مقدس هستیم.

علاوه بر این با وجود اینکه حدود 25 روز تا زمان اربعین باقی مانده است لیست فروش بلیت آژانس‌های هواپیمایی پر شده است.

نرخ بلیت هواپیما برای سفر در ایام نزدیک اربعین حسینی از یک میلیون و 500 هزار تومان شروع و تا یک میلیون و 600 هزار تومان نیز ادامه دارد که این نرخ ها در حال حاضر بین 700 تا 800 هزار تومان است.

براساس این گزارش به نظر می‌رسد نرخ بلیت سفر به عتبات عالیات هر قدر که به زمان آن نزدیک‌تر شود گران‌تر خواهد بود و با یک حساب سر انگشتی به این نتیجه می‌رسیم که نرخ ‌ها در فاصله زمان یک هفته حدود دو برابر خواهد شد.

اربعین یکی از ایامی است که با نزدیک شدن به آن تب و تاب سفر به اماکن متبرکه افزایش می‌یابد که شواهد حاکی از این است که نرخ بلیت هواپیما با نزدیک شدن به این ایام حدود دو برابر می‌شود.
منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس