کد خبر 630614
تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۵

در ثروتمندترین کشور‌ جهان نوجوانان برای سیرکردن شکم خود به تن‌فروشی روی آورده‌اند.

به گزارش مشرق، نوجوانان در ایالات متحده آمریکا برای ادامه زندگی اقدام به تن‌فروشی می‌کنند.

بر اساس گزارش ایندیپندنت، محققان دریافتند که نوجوانان در 10 ایالت آمریکا برای بقا به جرم و جنایت متوسل می‌شوند.

سرقت، فروش مواد مخدر، و بهره‌کشی جنسی، برای به دست آوردن پول برای مواد غذایی شیوه‌های بقای نوجوانان در ایالات متحده آمریکا است.

با توجه به تحقیقات جدید، نوجوانان آمریکایی که با فقر گسترده در این کشور دست به گریبان هستند برای بدست‌ آوردن مواد غذایی به فروش بدن خود روی آورده‌اند.

مؤسسه  Urban که روی سیاست‌های اجتماعی اقتصادی کشورها مطالعه می‌کند به زندگی تیره و تار نوجوانان در 10 ایالت آمریکا پرداخته است.

به گفته این موسسه برخی از دختران نوجوان در مصاحبه‌ای که با این موسسه انجام داده‌اند به «تن‌فروشی» و «داشتن رابطه جنسی برای پول» اعتراف کردند.

این در حالی است که بر اساس این گزارش، پسران برای بقا به جرائمی چون فروش‌ مواد مخدر و سرقت از مغازه‌ها دست می‌زنند.

این مطالعه بر مشکلات اقتصادی آمریکا و کاهش میزان دستمزد و افزایش هزینه زندگی در این کشور پرداخته می‌نویسد:"این مشکلات در سراسر ایالات متحده آمریکا ناامنی غذایی را دامن زده است".

محققان موسسه Urban به همراه محققانی از مرکز تغذیه آمریکا و به واسطه 20 گروه متمرکز روی جامعه مطالعاتی شامل 193 نوجوان و بر اساس تفکیک جنسیتی، این تحقیق و بررسی را انجام داده‌اند.
 
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 15
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 33
  • محمد ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۳
    1 1
    عزیزم زحمت بکشید یه دوری تو تهران بزنید خجالت بکشید فحشا بیکاری گرسنگی در ایران غوغا می کند
  • محمود چی ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۳
    0 0
    خار تو چشم مردم میبینن درخت تو چش خودتون نمیبینید
  • ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۳
    0 0
    مگه ایران ثروتمند ترین کشور جهانه؟
  • جاوید ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۳
    0 0
    محمد جان مگه کسی گفت تو ایران نیست؟ اینهمه برنامه تو تلوزیون خودمون و گزارش تو رسانه ها رو نمی بینی؟ نکته اینجاست که اونا ادعا دارن کشورشون بهشته!
  • م-ب ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۳
    0 0
    اقا محمد تو ایران هم از این مسائل وجود داره اما تو جامعه امریکا و انگلیس و اروپا این جور کارا تبدیل به یه جریان شده خاک برسردولت مردای آمریکا و نوچه هاش بکنم که به جای این که از حیث روحی روانی به جامعه خودشون بپردازن دنبال قراراداهای تسلیحاتی و بمب اتم ساختن و تحریم کردن و کودتا به پاکردن و از تروریسم حمایت کردن و وعده های دروغین تو قراردادهاشون دادن و توزیع مواد مخدر و... هستن تا حالا از خودت پرسیدی که علت این که جوونای آمریکایی به عرفان های کاذب و شیطان پرستی و تن فروشی و... روی میارن چیه؟ البته تو ایران هم هست ولی مثل آمریکا چنین جریانی وجود نداره میدونستی که بودجه آمریکا عمدتا از دو طریق حاصل میشه 1- قاچاق اسلحه 2- ترویج فاحشه گری اما ایران با ترویج فاحشه گری و تروریسم و... داره مبارزه میکنه
  • Reza ۱۶:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۳
    0 0
    از آمار نظرات منتشر نشده میشه فهمید چقدر تو این کشور دموکراسی وجود داره
  • مهندس بیکار 31 ساله ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۳
    1 0
    ایران جزء بزرگترین دارندگان ذخایر گاز و نفت جهان ویکی از بزرگترین دارندگان منابع کانی و معدنی دنیا می باشد.واز همه مهمتر بزرگترین ذخایر مهندس جان را نیز دارا هستیم.
  • ۱۶:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۳
    0 0
    بی خیال
  • ناشناس ۲۰:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۳
    0 0
    جناب محمد آمریکایی، مگه ایران ادعا کرد که ثروتمندترین کشور جهانه؟ از نظر درآمد سرانه ، کشورمان در ردیف کشورهای متوسط جهانه ولی آمریکا از این نظر جزو کشورهای بسیار ثروتمند طبقه بندی میشه، مگه کسی وجود معضلات اجتماعی ، فقر واعتیاد وفحشاء در ایران را انکار کرد؟!!!!مگر مستند فقر وفحشا توسط آقای ده نمکی چند سال پیش ساخته نشد؟ مگر مستند های متعددی از صدا وسیما درباره معضلات اجتماعی تحت عناوینی چون شوک و... پخش نشد؟ چنین گزارش هایی توسط مشرق نیوز برای کسانی است که غرب و بویژه آمریکا بهشت امیال و آرزوهایشان است که فکر کنم شما هم یکی از آنها باشی که کوچکترین انتقاد از آمریکا و بیان واقعیت های این کشور خاطرتان را مکدر می کند.
  • ناشناس ۲۰:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۳
    0 0
    جناب محمودچی مگه کسی وجود معضلات اجتماعی در ایران را انکار کرد؟ خودت هم می دانی با وجودی که جمعیت آمریکا پنج برابر آمریکاست ، ولی معضلات اجتماعی و بزهکاری و.... در این کشور دهها برابر ایران است ، پس خواستی مثال بزنی، خار در چشم را برای ایران بکارببر و درخت در چشم را برای آمریکا، نه برعکس.
  • ۲۱:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۳
    0 0
    اینجا که اینستاگرام نیست ملت دموکراسی را با فحاشی اشتباه گرفته اند
  • ۲۱:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۳
    0 0
    محمد جان خنگی رو بزار کنار. منظور این مقاله اینه که فکر نکنید ایران جهنمه و آمریکا بهشت وگرنه این مقاله هرگز وجود فقر و فحشا در ایران رو نفی نکرده...
  • ۲۱:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۳
    0 0
    بعضیا فکر میکنن هرچی مشکل تو دنیا هست همه تو ایران جمع شده، خوبی این اخبار اینه که بعضیا آمریکا و امثال آمریکا رو بهشت فرض نکنن...
  • علی ۲۱:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۳
    0 0
    واقعا برای امثال شما که هرچه از فساد در کشورهای سرمایه داری صحبت می شود یک مثال از آن در تهران دارید متاسفم. برادر عزیز مسئله ایران یا آمریکا نیست لطفا این را درک کنید! مسئله فساد و ناکارایی سیستم سرمایه داری برای اداره جوامع است که در آفریقا، آسیا و آمریکای لاتین جوامع را عقب مانده، فقیر و تحت تسلط خود می کند و در داخل مرکزیت جغرافیایی مربوط به سیستم نیز باعث ناامنی اجتماعی و فقر مردم خود می شود. فقط برای عده ای محدود از سرمایه داران مناسب و تامین کننده است. در تهران یا هرجای دیگر کشور هم فحشا، بیکاری و گرسنگی دقیقا به همان اندازه که خود را به این سیستم فاسد و کرم خورده و جهنمی نزدیک کردیم شروع به شیوع و انتشار پیدا کرده است.
  • ۲۲:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۳
    0 0
    این فقط یه خبر بود یه خبر بدون تحلیل مثل هزاران خبر دیگه چرا بحثو داخلیش میکنین فوری ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس