سفیر جمهوری اسلامی ایران درجمهوری آذربایجان ازرضا مهماندوست وجمشید خیرآبادی مربیان ایرانی الاصل تیم ملی تکواندو وتیم ملی کشتی جمهوری آذربایجان، که با موفقیت های خود در مسابقات المپیک، نام مربیان ایرانی را پرآوازه کردند، تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش مشرق، محسن پاک آیین از گفت وگوی خود با رضا مهماندوست سرمربی سابق و پرافتخار تیم ملی تکواندوی کشورمان خبر داد وگفت: رضا مهماندوست ازمربیان بزرگ و پرافتخار تکواندوی ایران وبهترین مربی تکواندوی جهان در سال 2012 است و افتخار آفرینی او به عنوان سرمربی تیم ملی جمهوری آذربایجان برای ورزش ما مایه سرفرازی بوده و جای تقدیر و تشکر دارد.

وی از جمشید خیرآبادی نیز به عنوان یک مربی حرفه ای و کارکشته که موجب رشد و بالندگی کشتی جمهوری آذربایجان شده یاد کرد وبا تقدیر از وی گفت: این افراد سفرای فرهنگی ما هستند و فعالیت آنان موجب تقویت دوستی و ارتباطات فرهنگی دو کشور ایران و جمهوری آذربایجان شده است.

الهام علی اف رئیس جمهوری آذربایجان به تازگی طی مراسمی تقدیر ازمدال آوران این کشور در بازی های المپیک ریو دو ژانیرو با اعطای نشان به رضا مهماندوست و جمشید خیرآبادی از آنان تقدیر کرد.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس