کد خبر 626870
تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۳

اردوی آماده سازی نوجوانان کشورمان از روز گذشته با حضور ۳۰ تکواندوکار آغاز شد.

به گزارش مشرق، یازدهمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان جهان در حالی قرار است آبان ماه سال جاری به میزبانی کشور کانادا برگزار شود که مسولان فدراسیون تکواندو کادر فنی این تیم را معرفی کردند.

بر همین اساس وحید عبداللهی به عنوان سرمربی،  علی حاجی پور به همراه امید غلامزاده به عنوان اعضای کادر فنی این تیم انتخاب و معرفی شدند. عبدالهی در دو دوره قبلی رقابت های جهانی به عنوان کمک مربی کنار محمدرضا زوار در کادر فنی تیم نوجوانان فعالیت می کرد.

محمدرضا زوار طی سال های گذشته در کادر فنی نوجوانان کمک  مربی فرجام دانش بود و پس از آنکه به عنوان سرمربی انتخاب شد، وحید عبداللهی را به عنوان دستیار اول خود انتخاب کرد و اکنون در ادامه این چرخه، دستیار زوار نیز به عنوان سرمربی انتخاب شد.

مسابقات نوجوانان جهان ۲۶  تا ۳۰ آبان ماه در کانادا برگزار خواهد شد و اردوی آماده سازی نوجوانان کشورمان برای حضور در این دوره از رقابتها از روز گذشته با حضور ۳۰ تکواندوکار آغاز شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۷:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۴
    0 0
    بیسواد و هوچیگر تو دنیا زیاده فدراسیون تکواندو به کارش ادامه بده که بهترین راه بی توجهی به این افراده که نه اخلاق میدونن چیه نه تاریخ و میخونن که بدونن همین فدراسیون کلی افتخارات کسب کرده و اخریشم مدال اوری اولین خانم ایرانی تو المپیکه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس