رئیس جمهور آذربایجان با اهدای بالاترین نشان کشور آذربایجان و همچنین جایزه 200 هزار دلاری، از رضا مهماندوست سرمربی ایرانی تیم ملی تکواندوی جمهوری آذربایجان تقدیر کرد.

به گزارش مشرق، مهماندوست در خصوص کسب بالاترین نشان دولتی جمهوری آذربایجان  گفت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌: خیلی خوشحال هستم که تلاش‌های ما به ثمر نشست و به بالاترین نشان در کشور آذربایجان رسیدم. من تنها کسی بودم که در شب تقدیر از المپیکی‌ها این نشان را کسب کردم. در این مراسم چشمان من پر از اشک شد و اشک‌هایم به دلیل کم لطفی‌های فدراسیون ایران بود، ز‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌یرا قطعا دوست داشتم برای ایران این افتخارات را کسب کنم.

او همچنین گفت: امیدوارم که مسئولان دیگر با مربیان خود این برخورد را نداشته باشند و برای حضور بعضی‌ها امثال رضا مهماندوست را فراری ندهند.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ایزا ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۳
    0 0
    دمت گرم. نوش جونت. باشد که بعضی ها یاد بگیرن. اما فکر کنم جمله آخر یه آرزوی 2500 ساله باشه!!
  • ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۳
    0 0
    فرق ایران با خارج -
  • تبریزی ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۳
    0 0
    یکی از کشورهای افریقایی به خاطر کسب یک مدال طلای المپیک یک روز تعطیل اعلام کرد ! قضیه دولت باکو هم شبیه همین است ....چون کسی را ندارند مچبورند این کارها را انجام دهند. قرار نیست در کشور ما هم چنین کنند. اگر چه بایستی از همه نخبگان علمی و ادبی و هنری و ورزشی و بخصوص نخبگان دفاعی تقدیر کنند.
  • ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۳
    0 0
    کل منظورتو تو جمله ی اخرت اوردی.هر چیزی جای خودش برادرر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس