کد خبر 626022
تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۷

دبیرکل نُجَباء با اشاره به عصبانیت رسانه‌های معاند اظهار داشت: آنان از اینکه بنده گفته‌ام ایران رهبر محور حق و آمریکا رهبر محور باطل است رنجیده شده‌اند و اکنون نیز به صراحت می‌گویم که مقاومت اسلامی نُجَباء، حزب ولایت فقیه است.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام و المسلمین «اکرم الکعبی» دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء ظهر امروز پنجشنبه 11 شهریور در دیدار با دکتر «علی اکبر ولایتی» مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل و رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام، با اشاره به سفر یک هفته‌ای خود به ایران اظهار داشت: در سفرم به ایران شاهد استقبال خوب مسئولان بودم که با آغوش باز از ما استقبال کردند.

«اکرم الکعبی» افزود: هدف اصلی من از دیدار با مقامات ایران، اطلاع رسانی در خصوص آخرین تحولات میدانی عراق و سوریه و تشکر از رهبر معظم انقلاب و ملت شریف این کشور است.

وی با تاکید بر حمایت ایران از محور مقاومت گفت: جمهوری اسلامی ایران، رهبر مستضعفین جهان است و این نظام در کنار مقاومت عراق در برابر اشغالگران و داعش ایستاد، این موضع تاریخی ایران در امتداد اسلام ناب محمدی است.

فرمانده برجسته بسیج مردمی (الحشد الشعبی) عراق با اشاره به واکنش رسانه‌های مغرض و معاند عربی نسبت به این دیدار تصریح کرد: آنان از اینکه بنده نقل کردم ایران رهبر محور حق و آمریکا رهبر محور باطل است، رنجیده شده‌اند و من در اینجا به صراحت می‌گویم که مقاومت اسلامی نُجَباء، حزب ولایت فقیه است.

شیخ اکرم الکعبی، درمورد سازمان بسیج مردمی عراق گفت: گروه‌های مقاومت (در مقیاس بالاتر: الحشد الشعبی) تحت آموزش‌های ایران قرار گرفتند و این گروه‌ها را تجهیز کرد و اینگونه گروه‌های مقاومت عراق تاکون توانستند پیروزی‌های زیادی را در این کشور بدست بیاورند.

وی با بیان اینکه ورود آمریکا به عراق باعث ویرانی این کشور شده است، تاکید کرد: زیرساخت‌های عراق به دست آمریکا از بین رفت، اکنون بسیاری از مناطق این کشور از برق و آب سالم محروم است و این ویرانی‌ها در تکمیل اقدامات صدام بود که همچنان هم ادامه دارد.

دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء با اشاره به حضور نیروهای خارجی در موصل اظهار داشت: اکنون نیروهای نظامی ترکیه، منطقه "بعشیقه" در موصل را در اشغال خود دارند. این نیروها می‌دانند که اگر حشد وارد موصل شود، این نیروهای اشغالگر را سر جای خود می‌نشاند. به همین دلیل نیروهای نظامی خارجی اصرار دارند که حشد در نبرد آزادسازی موصل مشارکتی نداشته باشد.

شیخ اکرم الکعبی حضور نظامی آمریکا در عراق را منفی دانست و تصریح کرد: این کشور به دنبال پیروزی‌های صوری در عراق است و همگان می‌دانند که طرح‌های تروریستی در جهان از آمریکا است.

وی ادامه داد: آمریکایی‌ها با نزدیک شدن به انتخاب کشورشان اصرار دارند تا عملیات موصل زودتر انجام بشود، درحالی‌که ما نیازی به حضور نیروهای خارجی ازجمله از کشورهای آمریکا و ترکیه در عراق نداریم.

فرمانده برجسته بسیج مردمی (الحشد الشعبی) عراق در مورد حمایت‌های غربی عربی از تروریست‌های سوریه نیز گفت: موشک‌های آمریکایی تاو با پول عربستان و از طریق ترکیه به دست گروه‌های تروریستی در سوریه می‌رسد. ناوگان خودرویی، غذا و حقوق این تروریست‌های فعال در سوریه از سوی دولت‌های غربی و عربی تامین می‌شود.

شیخ اکرم الکعبی افزود: سیاست آمریکا در منطقه براساس دروغ و کشتار است و ما معتقدیم که اگر روزی داعش دولتی را در منطقه تشکیل بدهد و این دولت داعشی هم‌پیمانی‌اش را با اسرائیل اعلام کند، آمریکا از او حمایت خواهد کرد.

وی در سخن پایانی خود با بیان اینکه محور مقاومت به رهبری جمهوری اسلامی ایران پیروزی‌های زیادی را علیه محور استکبار در منطقه بدست آورده است، خاطرنشان ساخت: دشمنان در سوریه اعتقاد داشتند که دولت بشار اسد چند روزه سقوط می‌کند، اما دولت سوریه هنوز پابرجاست.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۲۱:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۱
    0 0
    غلام معرفتتم برادر بصیرم
  • ۲۳:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۱
    0 0
    درود درود...
  • مهدی اسدی ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۵
    0 0
    سلام علیکم :‌ درود و سلام حضرت حق ؛ پیامبر و آل پیامبر « صلی الله علیه و الة و علیه السلام ) بر شما رزمندگان شجاع و دلیر جبهه حق علیه باطل . قطع و یقین بنا بر وعده الهی نصرت و پیروزی با شما و جبهه حق است . به یاوه گویی های پیروان آل یهود و صهیونیست به عنوان دو لبه شمشیر توجه نکنید . انشاءالله
  • آریایی مسلمان ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۱
    0 0
    درود الله بر شما

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس