در پی شکست های پی در پی تروریستها برای شکستن محاصره شهر حلب از طریق سیطره بر مواضع ارتش سوریه در جنوب و غرب این شهر ابومحمد الجولانی رهبر گروه جبهه النصره در صدد روحیه بخشی به آنها بر آمده است.

گروه جهان مشرق- در پی شکست های پی در پی تروریستها برای شکستن محاصره شهر حلب از طریق سیطره بر مواضع ارتش سوریه در جنوب و غرب این شهر ابومحمد الجولانی رهبر گروه جبهه النصره در صدد روحیه بخشی به آنها بر آمده است.

تلاش جولانی برای روحیه بخشی به تروریستها+عکس

بنابر این گزارش، روز گذشته و در پی شکست چهارمین تلاش گروه های تروریستی برای سیطره بر منطقه راموسه واقع در جنوب شهر حلب رسانه های نزدیک به القاعده (جبهه النصره یا فتح الشام) پیام صوتی ابومحمد الجولانی رهبر این گروه را منتشر کردند که حاوی بشارت به گروه های تکفیری مبنی بر فرارسیدن روزهای موفقیت و شکسته شدن قریب الوقوع محاصره محلات تحت سیطره آنها در بخش شرقی شهر حلب بود. 

تلاش جولانی برای روحیه بخشی به تروریستها+عکس

جولانی هفته پیش با فشار قطر، آمریکا و عربستان سعودی با انتشار ویدئویی برای نخستین بار در مقابل دوربین رسانه ها حاضر شده و با قرائت پیامی دست نویس خبر جدایی جبهه النصره از شبکه القاعده را اعلام کرده بود. این در حالی است که کارشناسان با اشاره به پیوندهای عمیق فرماندهی و فکری این گروه با القاعده انتشار پیام مذکور را تلاش ناکام حامیان عربی - غربی القاعده برای "تحمیق" افکار عمومی ارزیابی کرده اند. چرا که حتی در ویدئوی منتشر شده دو تن از معاونین جولانی اتباع لبنان و مصر و از رهبران ارشد و شناخته شده گروه تروریستی تکفیری بین المللی القاعده بودند.

تلاش جولانی برای روحیه بخشی به تروریستها+عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • محمد ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۷
    0 0
    ظاهرا غربی ها و به خصوص امریکا بیشتر از داعش به جبهه النصره جنایتکار اهمیت می دن-من اطمینان دارم اونها می خوان با حمایت از جیهه النصره جلوی داعش را بیشتر سد کنن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس