کد خبر 613161
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۱

مدیر فنی تیم ملی جودو با بیان این که ملایی و محجوب شناخت خوبی از حریفان خود در المپیک دارند، گفت: جودوکاران ما با قرعه سختی روبرو شدند اما در المپیک حریف آسان وجود ندارد.

به گزارش مشرق،‌ محمد رضا رودکی مدیر فنی تیم ملی جودو درباره ارزیابی خود از قرعه سعید ملایی و جواد محجوب، دو نماینده جودوی ایران در المپیک ریو اظهار کرد: به هر حال المپیک جای بهترین‌های دنیاست و حریف ضعیف پا به این رقابت‌ها نمی‌گذارد. بدون شک ساده‌ترین حریفان هم حرف زیادی برای گفتن دارند و هیچ کدام از جودوکاران برای باخت به روی تاتامی نمی آیند.

مدیر فنی تیم ملی جودو افزود:ملایی و محجوب جزو ۲۲ نفر برتر جهان هستند و قطعا حرف های زیادی برای گفتن دارند. هر چند حریفان محجوب و ملایی بسیار خوب هستند و جودوکاران ما با قرعه دشواری مواجه شدند اما اگر بخواهیم به موفقیت برسیم نباید به نام حریفان توجه داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: این که حریفمان قهرمان المپیک باشد یا نه، نباید برایمان خیلی اهمیت داشته باشد؛ چرا که در المپیک حریف آسان وجود ندارد. خدا را شکر هم محجوب و هم ملایی بسیار با تجربه هستند و از لحاظ روحی و روانی و آمادگی بدنی در بهترین شرایط قرار دارند. امیدوارم مقابل حریفانشان بهترین مبارزات را به نمایش بگذارند و با کسب نتایج خوب دل مردم را شاد کنند.

رودکی تصریح کرد:ملایی و محجوب با همه حریفانشان چه در اردوهای تمرینی و چه در مسابقات مبارزه کرده اند و هم بردند و هم شکست خوردند. در مجموع ملایی و محجوب شناخت خوبی از حریفان خود دارند و امیدوارم بهترین عملکرد را به نمایش بگذارند.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس