بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون گفت: هنرمند واقعی بودن راهی سخت است راهی که بی شک با حضور در میان مردم و از آنها بودن به وجود می آید.

به گزارش مشرق، داریوش اسدزاده وضعیت هنر و هنرمند امروز را بسیار متفاوت با گذشته خواند و گفت: یک زمانی ده نفر هنرمند داشتیم که واقعاً به هنر می پرداختند اما حالا هزاران هنرمند داریم که آمده اند اما به واقع هنرمند نیستند. اینکه ما بتوانیم باعث و جریان ساز اخلاق باشیم سخت است. هنرمندان گذشته با تمام وجود به مردم تعلق داشتند.

وی در ادامه گفت: در سال های گذشته ما هنرمندانی مثل محقق الدوله، بایگان، حالتی، را داشتیم ولی حالا که نگاه می کنم چیز زیادی برای گفتن نداریم. من اعتقاد دارم امروزه باید قدر هنرمندانی همچون داریوش ارجمند، محمود عزیزی، حسین محجوبی، ناصر تقوایی را بیشتر بدانیم. این ها هستند که به هنر ما ماهیت می دهند.

اسد زاده در پایان افزود: از نظر من تمامی انسان های هنردوست خودشان هنرمند هستند و این را به تجربه 73 سال کارم متوجه شده ام که هنرمند واقعی بودن راهی سخت است که امثال این عزیزان پیموده اند. راهی که بی شک با حضور در میان مردم و از آنها بودن به وجود می آید.
منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس