با گذشت دو روز از ادعای شبکه های رسانه ای وابسته به دربار آل سعود مبنی بر ترور "ابومهدی المهندس" جانشین فرماندهی کل یگان بسیج مردمی عراق طی انفجار بسته انفجاری کذب بودن آن آشکار شد.

گروه بین الملل مشرق- با گذشت دو روز از ادعای شبکه های رسانه ای وابسته به دربار آل سعود مبنی بر ترور "ابومهدی المهندس" جانشین فرماندهی کل یگان بسیج مردمی عراق طی انفجار بسته انفجاری کذب بودن آن آشکار شد.

{$sepehr_media_1679633_400_300}

بنابر این گزارش، شبکه های تلویزیونی حامی تروریسم تکفیری در منطقه مانند "العربیه، الحدث و الجزیره" دو روز پیش با انتشار اخباری از ترور ابومهدی المهندس جانشین فرمانده نیروهای مردمی عراق طی بازدید وی از مقر گردان های "مسیحیان عراق موسوم به کتائب بابلیون" در حاشیه بغداد و انتقال وی به بیمارستان و وخامت حال وی خبر داده بودند. این در حالی است که شب گذشته در جریان گردهمایی فرماندهان نیروهای بسیج مردمی عراق ابومهدی المهندس شخصا این ادعا را تکذیب کرده و از سلامت کامل و عزم رساخ خود برای نابودی مزدوران داعشی و تکفیری در کشورش خبر داده است. 

العربیه و الحدث فرمانده حشدالشعبی را ترور کردند!+فیلم و عکس

از سوی دیگر در بررسی های بعمل آمده مشخص گردید که ادعای انفجار بمب در مقر نیروهای میسیحی عضو بسیج مردمی عراق تنها از آتش سوزی جزئی در کانکس محل استقرار موتور برق دیزلی مستقر در دویست متری مقر این گروه نشات گرفته که این موضوع پس از "فرآوری" در شبکه های حامی تروریسم تکفیری به دروغ بزرگ ترور فرماندهان تبدیل شده است! به گفته شاهدان عینی علت آتش سوزی گرمای بیش از حد محیط بوده است. لازم به ذکر است که هوای عراق با بیش از 55 درجه این روزها گرمترین روزهای خود را سپری می کند.

العربیه و الحدث فرمانده حشدالشعبی را ترور کردند!+فیلم و عکس

العربیه و الحدث فرمانده حشدالشعبی را ترور کردند!+فیلم و عکس

(کانکس محل استقرار موتور برق)

العربیه و الحدث فرمانده حشدالشعبی را ترور کردند!+فیلم و عکس

(خبر شبکه العربیه عربستان سعودی مبنی بر ترور ابومهدی مهندس!)

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس