گروه‌های جدیدی از تک‌تیراندازان فاطمیون پس از گذراندن دوره پیشرفته تک‌تیراندازی به میدان نبرد با تروریست‌ها اعزام شدند.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، دوره آموزشی فنون و شیوه‌های نبرد گروهی از نیروهای فاطمیون که از مدتی قبل با هدف آموزش تک‌تیراندازان آغاز شده بود، با موفقیت به پایان رسید.

این گروه از نیروهای فاطمیون پس از اتمام دوره‌های پیشرفته آموزش تک‌تیراندازی، به‌عنوان بازوی محرک رزمی وارد میدان رزم شده و کنار سایر یگان‌های فاطمیون مشغول به فعالیت شده‌اند.

تک‌تیراندازان فاطمیون هم‌زمان با حضور سایر نیروهای افغانستانی مدافع حرم، وارد دوره آموزش شده و انواع آموزش‌های لازم از جمله تیراندازی با سلاح‌های تک‌تیرانداز مختلف، هدف‌گیری دقیق با استفاده از دوربین‌های پیشرفته، نحوه استفاده از دوربین‌های دید در شب نصب‌شده روی سلاح، دیده‌بانی، اصول استتار و اختفاء و . . .  را با موفقیت گذراندند.

اکنون و به‌اذعان نیروهای مقاومت، تک‌تیراندازان فاطمیون از جمله گروه‌های تأثیرگذار در نبرد با تکفیری در اکثر جبهه‌های مقاومت هستند که با برگزاری دوره‌های آموزشی جدید، بر تعداد و استعداد این نیروها افزوده شده و تجهیزات تک‌تیراندازی آنها نیز ارتقا یافته است.

گفتنی است، فاطمیون نیروهای افغانستانی مدافع حریم اسلام هستند که تاکنون دستاوردهای زیادی در آزادسازی مناطق اشغال شده سوریه و همچنین دفاع از اماکن مقدسه در این کشور داشته است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • امیر ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۰
    0 0
    اجرشون با حضرت زهرا سلام الله علیها سلام... اصلا این وهابیها و این جماعت مسلمان نما از شخصیت دخت رسول الله چیزی میدونن؟؟
  • ۲۰:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۰
    0 0
    ماشاءالله احسنت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس