کد خبر 599991
تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۵ - ۰۳:۱۳

مجری سابق شبکه فاکس نیوز از رئیس شبکه به اتهام آزار جنسی شکایت کرد.

به گزارش مشرق به نقل از نیویورک تایمز، "گرچن کارلسون" مجری کهنه کار فاکس نیوز، علیه راجر ایلز، رئیس قدرتمند فاکس نیوز به دادگاه شکایت کرد. ایلز ماه گذشته، کارلسون را پس از این که پیشنهاد رابطه نامشروع جنسی با وی را نپذیرفت و درباره رفتار تبعیض آمیز در اتاق خبر به او شکایت کرد، از شبکه اخراج کرد.

این اتهامات، دنیای اخبار تلویزیونی را به شدت شوکه کرد. زیرا ایلز در آن فرد قدرتمندی است و از همه کارکنان خود انتظار وفاداری دارد. سخنگوی فاکس نیوز به درخواست ابراز نظر، واکنش سریع نشان نداد.

این شکایت در دادگاه عالی نیوجرسی، محل اقامت ایلز، ثبت شده است و علاوه بر این که از او تصویر یک لات مآب هوسباز را نشان می دهد، وی را به چشم چرانی در دفتر کار کارلسون و اظهارات آزاردهنده جنسی در خصوص این مجری متهم می کند.

کارلسون که در سال 2005 به فاکس نیوز پیوست، اظهار کرده که طی دیدار پاییز گذشته با رئیس خود در خصوص رفتار تبعیض آمیز و نامناسب، ایلز به او مستقیما پیشنهاد رابطه نامشروع جنسی داده است.

طبق ادعای کارلسون، وقتی او این پیشنهاد را رد می کند، ایلز با کم کردن حقوق وی، جلوگیری از حضور او جلوی دوربین و در نهایت، انکار قرارداد وی، تلافی می کند.

یکی از وکلای این پرونده خبرداد پس از نشر خبر این شکایت، زنان دیگری که تجربه های مشابه آزار جنسی از سوی ایلز داشته اند با او تماس گرفته اند اما از ذکر نام آن ها خودداری کرد.

در مستند زندگی ایلز مربوط به دهه 1980 نیز که در سال 2014 ساخته شد، یکی از کارمندان نیز اظهار کرده بود ایلز به او گفته در ازای رابطه نامشروع جنسی در هر مکانی که بخواهد، حاضر است به او 100 دلار در هفته بیشتر حقوق پرداخت کند. فاکس نیوز در آن زمان، این اتهام را رد کرده بود.
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • omid28 ۰۶:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۷
    0 0
    مدیران ارشد بانک های دولتی ایران هم به دلیل سو استفاده و برداشت های غیر قانونی بر کنار شدند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس