یکی از مراجع تقلید با انتقاد از پرداخت یارانه‌ها گفت:‌ اجرای پرداخت یارانه‌ها به صورت صحیح انجام نمی‌شود و ملت ایران را سرافراز نکرده است،‌ 70 میلیون نفر همگی می‌خواهند یارانه بگیرند که این مسئله در شان ملت ایران نیست.

به گزارش مشرق، آیت‌الله جعفر سبحانی ظهر امروز در درس تفسیر قرآن که در مجمع عالی فقه برگزار شد، با اشاره به نشانه‌های مومن اظهار کرد:‌ خداوند برای مومن هفت نشانه ذکر کرده است که در سوره مومنون به آن پرداخته شده است،نخستین نشانه مومن در این سوره، خشیت داشتن در نماز است و نشانه دوم هم زکات دادن به معنی انفاق عام است.

وی با بیان اینکه یکی از عجایب قرآن این است که همیشه نماز را در کنار زکات به کار برده است، ادامه داد: این مسئله به این دلیل است که افراد جامعه باید دارای دو ارتباط با خدا و با جامعه باشند و نماز و زکات این دو هدف را محقق می‌سازد، هر بخش از اعضای انسان که به درد بیاید،‌ اعضای دیگر هم باید درگیر آن شوند و جامعه نیز همین گونه است.

این مرجع تقلید با اشاره به پرداخت یارانه‌ها اظهار کرد:‌ دولت امروز به فقرا یارانه می‌دهد، ‌اما اجرای این طرح به صورت صحیح نیست و ملت ایران را سرافراز نکرده است،‌ 70 میلیون نفر همگی می‌خواهند یارانه بگیرند که این مسئله در شان ملت ایران نیست.

وی افزود: ‌این کشور نباید 70 میلیون یارانه‌بگیر داشته باشد که دولت باید در این زمینه تغییر موضع بدهد، ‌تقسیم این مبلغ هنگفت به نوعی اتلاف سرمایه است ولی به جایی نمی‌رسد؛ درست نیست که این همه یارانه داده شود، ولی به فقرا رسیدگی کامل صورت نگیرد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 13
  • ۲۳:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
    0 0
    من کارمندم ولی بازم به یارانه احتیاج دارم چون خرج و دخل نمی خونه . شما هم مثل سوییس رفراندوم بزارین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس