کد خبر 565524
تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۴

ارزش طلای خام 18 عیار در بازار هفته گذشته در حالی روند صعودی به خود گرفته که ارزش دلار آمریکا در بازار آزاد افزایش قیمت به ثبت نرسانده است و طلا تنها به واسطه افزایش قیمت اونس جهانی رشد داشته است.

به گزارش مشرق، ارزش طلای خام 18 عیار در هفته گذشته روند صعودی به خود گرفته و این در حالی است که ارزش اونس جهانی روند صعودی و ارزش دلار آمریکا روند نزولی به خود گرفته است.

بررسی روند ارزش گذاری اونس جهانی نشان از آن دارد که کمترین ارزش اونس در هفته گذشته در روز شنبه به ثبت رسیده و این در حالی است که بیشترین ارز به قیمت 1267 دلار و 70 سنت در روز پنج شنبه به ثبت رسیده است.

روند بازار طلا و سکه در هفته گذشته + نمودار

ارزش های به ثبت رسیده از اونس جهانی در روز جمعه و شنبه هفته جاری نشان از ادامه روند صعودی اونس دارد که با افزایش چند دلاری اونس این شاخص جهانی وارد کانال ارزشی 1300 دلار خواهد شد.

ارزش دلار در هفته گذشته نرخ آغازین هفته یعنی 3466 تومان را برای خود انتخاب کرده و این در حالی است که ارزش دلار از آغاز روز دوشنبه روند نزولی برای خود به ثبت رسانده است.

روند بازار طلا و سکه در هفته گذشته + نمودار

بیشترین نرخ ثبت شده دلار در روز یکشنبه به ارزش 3473 تومان بوده است.

اما روند ارزش گذاری طلای خام 18 عیار با وجود روند نزولی دلار روندی همچون اونس جهانی را به خود گرفته و در روز پنج شنبه  بیشترین ارزش خود را با قیمت 105 هزار و 220 تومان به ثبت رسانده است.

روند بازار طلا و سکه در هفته گذشته + نمودار

این در حالی است که ارزش طلا روند صعودی به خود گرفته در محدوده 104 هزار و 220 تومان تا 105 هزار و 220 تومان در نوسان بوده است و تغییر قیمت طلا در هفته گذشته تنها 1000 تومان بوده است.

سکه تمام نیز به تبع ارزش گذاری طلای خام روند صعودی به خود گرفته و در روز پنج شنبه با رشد 10 هزار تومانی نسبت به روز شنبه به ارز 1 میلیون و 29 هزار تومان ارزش گذاری شده است.


روند بازار طلا و سکه در هفته گذشته + نمودار

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس