کد خبر 563843
تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۲

با مرگ مرد 35 ساله عامل تیراندازی در بیمارستان عرفان پرونده وارد محله جدیدی شد.

عامل تیراندازی در بیمارستان عرفان فوت کرد
به گزارش مشرق، ساعت 19 شب گذشته ماموران کلانتری 134 شهرک غرب در تماس با بازپرس ویژه قتل از تیراندازی خونین در بیمارستان عرفان خبر دادند.
 
بلافاصله قاضی سعید احمد بیگی، بازپرس ویژه قتل تهران به همراه تیم جنایی در محل حادثه حاضر شدند. بررسی های اولیه نشان می‌داد ساعتی قبل مرد 35 ساله به نام محمود با مراجعه به مقابل بیمارستان عرفان به انتظار همسرش که پرسنل اتاق عمل است، می ماند.
 
ساعت 19 با تعطیلی شیفت کاری بیمارستان، مرد جوان به همراه همسرش به پارکینگ بیمارستان رفته و سوار خودروی سمند نقره ای متعلق به زن جوان به نام فاطمه می‌شود. در حالی که زن جوان ماشین را روشن کرده بود تا حرکت کند، ناگهان همسر او اسلحه کمری کوچک را از جیبش درآورده وبه سمت همسرش نشانه می رود. زن جوان هر چه جیغ می زند نمی تواند مانع او شود و مرد 35ساله با شلیک دو گلوله به سر همسرش او را مجروح می کند. محمود سپس با قرار دادن اسلحه روی سرش یک گلوله نیز به سر خودش می زند.
 
در همان زمان نگهبان بیمارستان و پارکینگ متوجه صدای شلیک شده وسریع به پارکینگ روبه روی بیمارستان می رود وقتی نگهبانان بیمارستان به داخل خودروی سمند رفتند اسلحه در دست مرد جوان بود. بلافاصله زن و شوهر جوان به اتاق عمل منتقل شدند که سطح هوشیاری آنها بسیار پایین و حالشان بسیار وخیم گزارش شد.
 
 
یکی ازهمکاران زن جوان گفت: فاطمه از چندی قبل با همسرش اختلاف داشت و همیشه با یکدیگر درگیر بودند. آنها یک فرزند دو ساله دارند که بیشتر مواقع در خانه مادربزرگش است.
 
ساعتی قبل با مرگ مرد تیر انداز به علت شدت جراحت در بیمارستان پرونده وارد مرحله جدیدی شد. در حال حاضر بازپرس جنایی به همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تحقیقاتشان را در خصوص جزئیات بیشتر این پرونده آغاز کردند.
منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
    0 0
    زنی که شاغل باشه و بخواد مخارج خونه رو تامین کنه یه جایی کم میآره و مرد هم بخاطر خصلتی که داره پول زن براش مثل گوشت سگ میمونه ...
  • ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
    0 0
    وقتی تو یک خانواده دو قطب درامد باشه زندگی پیچیده میشه
  • ۲۱:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
    0 0
    علتش چی بوده؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس