کد خبر 558172
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۷

آزادکار وزن ۸۶ کیلوگرم کشورمان تاکید کرد در ماه‌های منتهی به مسابقات انتخابی تیم ملی استرس داشته است.

به گزارش مشرق، علیرضا کریمی در خصوص کسب دوبنده تیم ملی در وزن 86 کیلوگرم کشتی آزاد اظهار داشت: من از چند ماه قبل برای حضور در این مسابقات استرس زیادی داشتم و 5 ماه پراسترس را پشت سر گذاشتم و خوشحالم که در نهایت پایان خوبی داشت و توانستم تمام حریفانم را شکست دهم و دوبنده  این وزن را به دست بیاورم.

وی افزود: همه کشتی‌گیران خوب ایران در این وزن حضور داشتند و روی تشک آمدند تا زور خود را بزنند و هیچ کشتی‌گیری چیزی برای از دست دادن نداشت. به اعتقاد من همه با تمام توان روی تشک آمدند و من هم توانستم بین بهترین‌های 86 کیلوگرم خودی نشان دهم و دوبنده تیم ملی را به دست بیاورم.

آزادکار وزن 86 کیلوگرم کشتی کشورمان در خصوص مصاف احتمالی‌اش در المپیک با عبدالرشید سعدالله‌اف کشتی‌گیر روس خاطرنشان کرد: تنها سعدالله‌اف حریف من نیست و همه رقبای من خوب هستند. من تمامی آنها را کشتی‌گیرانی خوب به حساب می‌آورم و در تک‌تک ثانیه‌ها زمان می‌گذارم تا کشتی خوبی بگیرم. سعدالله‌اف یکی از بهترین رقبای من است اما من باید منتظر تصمیم کادر فنی برای حضور در المپیک باشم.

کریمی عنوان کرد: کادر فنی تیم ملی قطعا بهترین تصمیم را خواهد گرفت و وظیفه من کشتی‌ گرفتن در این مسابقات بود و خوشحال شدم که اول شدم اما خودم هم می‌دانم که اول شدنم به این منزله نیست که در مسابقات المپیک شرکت می‌کنم. باید منتظر بمانیم تا تدابیر کادر فنی را در این وزن ببینیم. خدا را شکر در این مسابقات هیچ حرف و حدیثی وجود نداشت و شایسته‌ترین نفرات در مسابقات حضور داشتند و در پایان هم بهترین نفرات انتخاب شدند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس