اولین قسمت از برنامه «خندوانه» با حضور علی اوجی، علی مسعودی و سروش صحت روی آنتن شبکه نسیم رفت.

به گزارش مشرق، اولین قسمت از فصل سوم «خندوانه» به تهیه‌کنندگی سیدعلی احمدی شب گذشته ۲۵ اسفندماه با حضور هنرمندان و کمدین ها روی آنتن شبکه نسیم رفت. 

رامبد جوان اولین قسمت از این برنامه را با نام «لب آهنگ» و با داب اسمشی از یک قطعه سنتی آغاز کرد که مورد توجه مخاطبان قرار گرفت. وی قطعه کامل «با من صنما دل یک دله کن» را به خوانندگی همایون شجریان را به شکل داب اسمش خواند. 

جوان بعد از این قطعه برنامه را آغاز کرد و گفت: «رامبد جوان هستم در شبکه نسیم اینجا خندوانه است، ما برگشتیم. چقدر دوریتون سخت بود. دلتنگی هایی داشتیم ولی شیرین بود و برای من شبیه یک خواب شیرین بود. تمام بچه های خندوانه هم در این مدت مثل زنبورهای کندوی خندوانه کار می کردند.»

جوان مثل همیشه از حضار داخل استودیو خواست کمربندهایشان را ببندند و شادی اولین قسمت از این برنامه را به کسانی تقدیم کرد که در جشن چهارشنبه سوری خود و خانواده شان را «لت و پار» نکردند. 

وی همچنین در ابتدای برنامه از همایون شجریان تشکر کرد که اجازه داد از موسیقی او برای اجرای قسمت اول «خندوانه» کمک بگیرد. 

«کاروان خنده» با اجرای بهروز بقایی

«کاروان خندوانه» یکی از آیتم های فصل جدید «خندوانه» است که با اجرای بهروز بقایی به نمایش درآمد که در اولین قسمت به بوشهر رفته بود. 

علی اوجی و علی مسعودی به عنوان اولین کمدین ها، مهمان رامبد جوان شدند و مسابقه هایی از جمله باد کردن و ترکاندن بادکنک را برگزار کردند. 

اوجی بعد از آن به اجرای یک استندآپ کمدی پرداخت و در آن به بازی های اینترنتی و ساختن جزیره اشاره کرد و اینکه یک شب رضا یزدانی او را بیدار کرده و گفته است که به دهکده اش حمله شده است. 

علی مسعودی که به علی مشهدی نیز معروف است در پاسخ به اجرای استندآپ کمدی اظهار کرد که هدیه ای از بچه های معلول آسایشگاه فیاض بخش مشهد دریافت کرده که به آنها قول داده است در اولین اجرای خود به برنامه «خندوانه» بیاورد و حالا چون نیاورده است استندآپ کمدی هم اجرا نمی کند. 

{$sepehr_media_1437558_400_300}
دانلود فیلم حضور سروش صحت

دکور برنامه «خندوانه» که در این فصل بزرگتر شده است و مهمانان بیشتری را هم در خود جای داده است از رنگ آمیزی های بیشتر و متنوع تری نسبت به فصل های قبل بهره گرفته است. دکور اصلی برنامه که به عنوان صحنه استفاده می شود المانی از یک هندوانه را دارد که با رنگ های سبز و قرمز پوشانده است و ترکیب این دو رنگ در استودیو بیشتر از همه دیده می شد.

اجرای زنده موسیقی در استودیو

اجرای آهنگ های جدید و قطعات متنوع و مفرح از جمله اتفاقات فصل جدید «خندوانه» است و در ادامه این برنامه رامبد جوان گروه موسیقی برنامه را به صحنه آورد و ابوالفضل شفیعی را به عنوان ترانه سرا و آهنگساز این گروه معرفی کرد. وی همچنین خبر داد که در این فصل آهنگ های جدید زیادی تدارک دیده شده و این گروه موسیقی هر شب اجرای زنده خواهند داشت. 

سروش صحت آخرین کمدینی بود که در برنامه حضور یافت. وی به حضور قبلی خود در برنامه اشاره و بیان کرد که نفر شانزدهم شدن از میان ۱۶ نفر تبعات بدی را برای وی داشته و باعث شده است که پسرش، عمه و مادربزرگش از او دلخور شوند و به او بگویند که آبروی خانواده را برده است. 

در بخش دیگری از برنامه تصاویر دیگری از «کاروان خندوانه» نمایش داده شد که علیرضا خمسه در آن در نقش یک فلافل فروش حاضر شده بود. 

{$sepehr_media_1437532_400_300}

بخش پایانی «خندوانه» نیز در قسمت اول به جناب خان اختصاص داشت که با چند ترقه به برنامه آمده بود و از میدان جنگ و پهپادها سخن می گفت. 

«خندوانه» شب گذشته با آواز جناب خان و با این جمله رامبد جوان که گفت مردم ایران ما شما را دوست داریم؛ شاد باشید، پایان یافت.


منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس