پایگاه راهبردی به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه سلام‌الله‌علیها مجموعه کتب درباره شخصیت والای حضرت زهرا (س) را منتشر کرده است.

به گزارش مشرق، همزمان با سالروز شهادت آن حضرت، پوستر «سیری در آسمان فاطمه ۲» منتشر شد.

رهبر معظم انقلاب در مورد مطالعه در مورد شخصیت حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها می‌فرمایند: «مقام فاطمه‌ى‌ زهرا سلام‌اللَّه‌عليها در خور آن است كه عقول برجسته‌ى انسان‌هاى بزرگ، در اصلی‌ترين رشته‌هاى تفكرشان بينديشند و زبان‌هاى فصيح‌ترين و بليغ‌ترين گويندگان و شعرا و سرايندگان، آن انديشه‌ها را در قالب كلمات بياورند و سرشارترين ذوق‌ها و جوشان‌ترين طبع‌هاى فياض و سيال هنرمندان و شاعران، آن‌ها را به صورت شعر و سخن منظوم، با بهترين گويش‌ها و حنجره‌ها بيان كنند. اگر اين‌طور بشود، شايد ذهن بشرِ متوسطِ امروز و ما كه از معارف حقيقى الهى دوريم و كشش نداريم كه در ذهن و دل و روحمان، حقايق والا و متعالى را درك بكنيم، بتوانيم گوشه‌يى از فضايل و مدايح و مناقب و محامد اين بزرگوار را بفهميم و درك كنيم.» (۱۳۶۸/۱۰/۲۸)

از همین‌رو، پایگاه راهبردی اقدام به طراحی و تولید دومین مجموعه کتاب پیشنهادی خود، با محوریت شخصیت حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها نموده است. این بسته مطالعاتی به پیشنهاد حجت الاسلام مصطفی امیری، دانش آموخته حوزه علمیه قم، تهیه شده است. این مجموعه که در قالب پوستر «سیری در آسمان فاطمه ۲» منتشر شده است ۲۴ کتاب پیرامون شخصیت آن حضرت را، در ۱۰ موضوع مختلف معرفی می‌کند که این موضوعات عبارتند از: تاریخ و زندگی‌نامه، سیره و سبک زندگی، احادیث، در نگاه قرآن، از دیدگاه اهل سنت، شهادت، فضایل و مناقب، فدک، ادبیات داستانی و کتاب‌شناسی.

مجموعه کتاب‌ درباره شخصیت حضرت زهرا (س)+اینفوگرافی

این مجموعه‌ی پیشنهادیِ کتاب در قالب یک پوستر در اختیار اهالی کتاب و کتابخوانی و محبین اهل‌بیت علیهم‌السلام قرار گرفته است. بی‌شک انتشار این پوستر در مساجد، هیآت و مراکز مذهبی، از مصادیق اعمال حسنه خواهد بود و موجب رضایت حضرت صاحب‌الزمان عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف؛ إن‌شاءالله…

دریافت نسخه کیفیت عالی جهت چاپ (۹ مگابایت)

دریافت نسخه کیفیت خوب جهت مطالعه (۱ مگابایت)

دریافت نسخه اکسل مشخصات کتابها (۲۵ کیلوبایت)

دریافت نسخه PDF معرفی کتابها (۱ مگابایت)


منبع: «پایگاه پژوهشی و تحلیلی راهبردی»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس