فرمانده ناو تیپ 214 تکاوران حضرت امیر(ع) منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: نیروهای سلحشور و غیور نیروی دریایی سپاه در زمان بازداشت تفنگداران آمریکایی طبق موازین و رافت اسلامی با آنان رفتار کردند.

به گزارش مشرق، سرهنگ احمد دولایی در یادواره شهدای محله سادات شهرستان گناوه افزود: تکاوران نیروی دریایی سپاه پس از دستگیری تفنگداران در آبهای سرزمینی جمهوری اسلامی آنان را در بهترین مکان اسکان و با اقتدار بازداشت و تحویل دادند.

وی اضافه کرد: تفنگداران آمریکایی درحالی که ترس بر آنان غالب شده بود و فکر می کردند که سر آنان بریده می شود به آنان تفهیم کردیم که دین مبین اسلام دین رافت و مهربانی است با اسیران بدین گونه عمل می کند.

فرمانده ناوتیپ 214 تکاوران حضرت امیر(ع) منطقه دوم دریایی سپاه بیان کرد: سربازان آمریکایی بدلیل ضعف ایمان و اعتقاد در مقابل پاسداران قدرت مقابله نداشتند و در برابر نیروهای اسلام زانو زدند.

وی گفت: در زمان تجاوز قایق های آمریکایی به مرز جمهوری اسلامی با چشم خود ضعف، زبونی و ترس سربازان آمریکایی را دیدیم که با داشتن انواع سلاح و امکانات و تجهیزات با اولین اقدام توسط پاسداران اسلام، خود را تسلیم کردند.

دولایی بابیان اینکه شیطنت و توطئه های آمریکا از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون ادامه دارد، گفت: غائله کردستان و ترکمن صحرا، حمله طبس، حمله نوژه، جنگ تحمیلی هشت ساله، فتنه سال 78 و 88 بخشی از شیطنت های آمریکا بر ضد ملت مسلمان ایران است که در همه این حوادث شکست جانانه خورد.

فرمانده ناوتیپ 214 تکاوران حضرت امیر(ع) منطقه دوم دریایی سپاه اضافه کرد: سپاه از سال 86 امنیت خلیج فارس را به عهده گرفت که از آن تاریخ، آمریکا مسیر حرکت ناوهای خود را تغییر داد.
وی افزود: رزمندگان غیور نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مانند گذشته در پهنای خلیج فارس و تنگه هرمز با اقتدار و صلابت از مرزهای آبی جمهوری اسلامی ایران دفاع خواهد کرد و هر حرکت نیروهای بیگانه را بخوبی رصد می کند.

دولایی با بیان اینکه برپایی یادواره شهدا خیلی ارزشمند است، تاکید کرد: به برکت ثمره خون شهدا هر روز بر اقتدار و عزت نظام و انقلاب در مجامع بین المللی افزوده می شود.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۲
    0 0
    شما همین مدافعین حرم ببین برای شهادت سر دست میشکنند آمریکا خر کیه ؟حالا بیاد عرض اندام کنه !
  • ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۴
    0 0
    مرگ بر آمریکا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس