کد خبر 545577
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۳

ستاد اطلاع رسانی جنگ عراق روز سه شنبه اعلام کرد که اعدام 50 نفر از عشایر فلوجه عراق از سوی گروهک تروریستی داعش، منجر به درگیری شدید میان عشایر این شهر و عناصر داعش در فلوجه شده است.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه خبری السومریه نیوز عراق، ستاد اطلاع رسانی جنگ عراق اعلام کرد که این در گیری میان عشایر

«محامده» فلوجه و عناصر گروهک تروریستی داعش رویداده است. هنوز اطلاعات بیشتری از این درگیری منتشر نشده است.

شهر فلوجه که در استان الانبار عراق واقع است از 27 بهمن ماه سال جاری شاهد درگیری مسلحانه میان عشایر این شهر و داعشی ها بوده و عشایر تاکنون توانسته اند مناطقی در شمال و جنوب این شهر را از عناصر گروهک تروریستی داعش آزاد کنند.

یکی از مسئولان نیروهای بسیج مردمی عراق موسوم به الحشد الشعبی امروز اعلام کرد که این نیروها در عملیاتی در 30 کیلومتری جنوب کرکوک «ماهر جاسم الجوالی» یکی از سرکرده های گروهک تروریستی داعش را به هلاکت رساندند.

در همین حال ارتش و نیروهای مردمی عراق امروز توانستند که منطقه راهبردی «زنکوره» در شمال شهر رمادی را از عناصر گروهک تروریستی داعش پاکسازی کنند.

در این عملیات داعشی ها مجبور شدند بدون مقاومت به شهر «هیت» در غرب رمادی فرارکنند.
مناطق زیادی از شهرهای شمال و غرب عراق از اواخر خرداد ماه سال گذشته (93) تاکنون با بحران ناشی از اشغال توسط گروهک تروریستی داعش روبه رو بوده است.

در چند ماه اخیر نیروهای مردمی و ارتش عراق موفق شده اند چند شهر این کشور از جمله الرمادی و تکریت را از دست داعشی های تکفیری آزاد کنند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محسن ۲۰:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۸
    0 0
    ماشاءالله حشد الشعبي

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس