رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان اصفهان گفت: با توجه به مسائل اقتصادی در شرایط فعلی توجه به طب سنتی حائز اهمیت است، کارگروه طب سنتی در این سازمان راه‌اندازی شده تا بتوانیم مشکلات بر سر راه طب سنتی را از میان برداریم.

به گزارش مشرق، محسن حجتی ظهر امروز جمع خبرنگاران رسانه هاي گروهي گفت: سازمان بسیج جامعه پزشکی آمادگی ارائه خدمات رایگان به هر نهادیکه نیاز به خدمات درمانی داشته باشند را دارد.

وي ادامه داد: در حال حاضر اين سازمان حدود 9 هزار نفر عضو دارد که از این تعداد 800 نفر پزشکان با مدرک تخصص و فوق تخصص هستند.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان اصفهان به ضرورت توجه به طب سنتي اشاره كردو  بيان داشت: نه طب سنتی و نه طب مدرن هیچ‌کدام کامل نیستند و نیاز است که این دو طب در کنار هم به عنوان مکمل قرار گیرند.

وی افزود: با توجه به مسائل اقتصادی در شرایط فعلی توجه به طب سنتی حائز اهمیت است،  کارگروه طب سنتی در این سازمان راه‌اندازی شده تا بتوانیم مشکلات بر سر راه طب سنتی را از میان برداریم.

حجتي تأكيد داشت: سازمان بسیج جامعه پزشکی متشكل از 4 کارگروه مختلف بوده كه یکی از آن ها، کارگروه «امداد و درمان» است که وظیفه آن ارائه خدمات بهداشتی، درمانی به افراد نیازمند به خصوص در مناطق کم برخوردار است.

وي افزود: در 9 ماهه اول امسال 150 اکیپ پزشکی عمومی و 7 اکیپ تخصصی به مناطق محروم استان اعزام‌ شده‌اند. به دليل عدم موازی کاری در شهرستان‌ها، اکیپ‌های پزشکی بر اساس اعلام نیاز شهرستان‌ها صورت می‌گیرد.

حجتي عنوان كرد: یکی از اهداف اصلی در این اعزام‌ها خودسازی، و تقویت روحیه بسیجی در پزشکان است.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان اصفهان با اشاره به برپایی بیمارستان صحرایی شهید فقیهی در 17 اسفند ماه، برپایی بیمارستان‌های صحرایی را مانور حوزه سلامت دانست و خاطر نشان کرد: یکی از اهداف برپایی بیمارستان‌های صحرایی آمادگی کادر درمانی برای شرایط اضطراری و بحرانی است.
منبع: خبرگزاری بسیج

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس