کد خبر 534151
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۲

نامزد جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به شدت از آنگلا مرکل، صدر اعظم آلمان انتقاد کرده و خواهان برقراری رابطه نزدیک آمریکا و روسیه شد.

به گزارش مشرق به نقل از راشا تودی، " دونالد ترامپ"، نامزد جمهوری خواهان در انتخابات پیش روی آمریکا، ضمن انتقاد شدید از سیاست های آنگلا مرکل، صدر اعظم آلمان، به خاطر جذب صد ها هزار مهاجر به کشورش، ادعا کرد: نابودی اروپا نزدیک است.

او همچنین هشدار داد که اروپا با ادامه این روند مهاجر پذیری، با خطر وقوع انقلاب های پی در پی مواجه است. ترامپ در مورد رابطه با روسیه نیز گفت: ایالات متحده می تواند رابطه خوبی با روسیه و ولادیمیر پوتین داشته باشد. هیچ چیز بد تر از وضع فعلی نیست که باراک اوباما و پوتین رو در روی هم قرار گرفته اند.

گفتنی است، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه نیز در مصاحبه ماه نوامبر گذشته خود از ترامپ به عنوان نامزد پیشرو در انتخابات آمریکا یاد کرد و گفت: البته فرقی نمیکند. هر کس رئیس جمهور آینده آمریکا شود، ما آماده همکاری با او هستیم.

پوتین همچنین در سخنان ماه دسامبر خود گفته بود: من همیشه معتقدم ایالات متحده و روسیه می توانند در زمینه مبارزه با تروریسم و حفظ صلح در جهان با یکدیگر همکاری نزدیکی داشته باشند.  

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس