کد خبر 533308
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۳:۴۳

نامزد جمهوری خواه انتخابات آمریکا مدعی شد شیوه شکنجه غرق مصنوعی اقدامی مجاز است.

 به گزارش مشرق به نقل از پی تی ان، نامزد جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در تازه ترین نمونه از اظهارات عوام گرایانه ی خود استفاده از تکنیک شکنجه غرق مصنوعی را برای گرفتن اعتراف از زندانی های خارجی مجاز دانست.

وی سخنانی تبلیغاتی در نیوهمپ شایر مدعی شد استفاده از شکنجه ی غرق مصنوعی در مقایسه با اقدام هایی که تروریست های داعش هم اکنون ضد گروگان ها و زندانی ها انجام می دهند ناچیز است.

ترامپ به هوادارانش گفت: غرق مصنوعی به اندازه کافی خشن نیست. همین الان افرادی در خاورمیانه و جاهای دیگر هستند که سر مسیحیان را از بدنشان جدا می کنند. جیمز فولی یک نمونه از آنهاست.

وی اظهار داشت: می دانید غرق مصنوعی چیست؟ در مقایسه با چیزی که داریم از آن حرف می زنیم ناچیز است، برخوردهای خشن تر از این هم ایرادی ندارد. آیا همه شما با من موافق نیستید؟ آن حیواناتی که سر از تن جدا می کنند وقتی می شنوند ما داریم درباره غرق مصنوعی بحث می کنیم از ته دل به ما نمی خندند.
 
این ادعاها در حالی مطرح می شود که جامعه بین المللی غرق مصنوعی را شکنجه می داند و قانون آمریکا نیز استفاده از آن را ممنوع کرده است.
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۰
    0 0
    خیلی دوس دارم این بابا رای بیاره و کل مردمی که بهش رای میدن مسئول اعمال شنیع این بابا باشن مرگ بر ملت و دولت آمریکا مرگ بر هر چی ظالمه
  • ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۰
    0 0
    منم خیلی دوست دارم این گاوچران رییس جهمور بعدیشون باشه و ماهیت واقعی شون رو افشا کنه.
  • ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۰
    0 0
    این آقاکلاسلولهای بینا بینیش ازبیخ تعطیله خداشفاش بده وبه راه راست هدایتش کنه واگه نمیشه نیست ونابودش ‏ کنه ‏
  • ۲۲:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۴
    0 0
    ذرت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس