کد خبر 531470
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۶

نخستین کنگره سراسری حزب کارگزاران سازندگی ایران با حضور بیش از ۷۰۰ نفر از اعضای این حزب از سراسر کشور و با دستور کار انتخاب اعضای شورای مرکزی برگزار شد.

به گزارش مشرق، نخستین کنگره سراسری حزب کارگزاران سازندگی ایران با حضور بیش از 700 نفر از اعضای این حزب از سراسر کشور در مرکز همایش‌های بین المللی رایزن آغاز به کار کرد.

رضا امراللهی نماینده هیئت موسس حزب کارگزاران سازندگی ایران اظهار داشت: در این نشست انتخابات شورای مرکزی حزب کارگزاران برگزار می‌شود و احتمالاً 50 درصد ترکیب شورای مرکزی بر مبنای حضور چشمگیر جوانان و زنان و گردش نخبگان نوسازی خواهد شد.

وی تشکیل این کنگره را جلوه ای از فعالیت‌های شفاف احزاب شناسنامه دار دانست و نمایش و تمرین بیشتر نظم تشکیلاتی را از اولویت‌های برگزاری این نشست برشمرد.

این عضو حزب کارگزاران سازندگی با بیان تاریخچه ای از عمر 20 ساله این حزب از اکبر ترکان، غلامرضا شافعی، محمداسماعیل شوشتری، سیدمحمد غرضی، غلامحسین کرباسچی، عیسی کلانتری، غلامرضا فروزش، سیدعطاءالله مهاجرانی، مرتضی محمدخان، بیژن زنگنه، محمدرضا نعمت زاده، محمدعلی نجفی، محمد هاشمی و سیدمصطفی هاشمی طبا به عنوان اعضای موسس حزب کارگزاران قدردانی کرد و یاد مرحوم محسن نوربخش را گرامی داشت.

امراللهی با بیان اینکه معتقدیم باید قانون اساسی را پاس بداریم و آن را اصل پابرجایی حزب خود و عزت و اعتبار کشور می‌دانیم، گفت: براین باوریم که از تمامیت ارضی کشور دفاع کنیم و مخالف تروریسم در هر شکل آن بوده و باشیم. همچنین تلاش می‌کنیم که پیوسته در استیفای حقوق کشورمان در صحنه‌های مختلف جهانی بویژه در گام بلند برجام راست قامت بایستیم و نشان دهیم که شایسته همکاری‌های جهانی هستیم.

وی خاطرنشان کرد: بر این باوریم که جوانان کشورمان می‌توانند نقش خود را در علم و دانش در سطح جهان همان طور که در سال های گذشته نشان داده اند، آن را توسعه دهند و مرزهای دانش را بیش از پیش تسخیر کنند و به این ترتیب باعث اعتبار و آبروی کشورمان شوند و مسئله تولید و ساخت را در ابعاد مختلف در کشور حل کنند.

این عضو هیئت موسس حزب کارگزاران سازندگی در پایان تصریح کرد: وعده دیدار همه ما پای صندوق‌های رای چرا که ما به سرنوشت کشور بیش از هر چیزی عقیده داشته و داریم.

براساس این گزارش حسین مرعشی سخنگوی حزب کارگزاران نیز طی سخنانی تصریح کرد: با برگزاری این کنگره و انتخاب هیئت رئیسه، از این پس وظایف تاریخی هیئت موسس به پایان رسیده و این وظایف برعهده کنگره خواهد بود.

وی همچنین به عنوان رئیس کنگره حزب کارگزاران برگزیده شد.

نخستین کنگره سراسری حزب کارگزاران سازندگی ایران در حالی آغاز به کار کرد که از حضور خبرنگاران غیر همسو به این کنگره ممانعت به عمل آمد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس