کد خبر 531262
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۷

باشگاه اینتر قصد دارد در صورت ناکامی مانچو در تحقق اهداف نراتزوری، او را برکنار و سرمربی اتلتیکومادرید را جانشین‌اش کند.

اینتر در اندیشه استخدام سیمئونهبه گزارش مشرق، رسانه‌های ایتالیایی گزارش کرده‌اند که روبرتو مانچینی در صورتی که در پایان فصل نتواند سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را برای اینتر کسب کند، از کار برکنار خواهد شد.

اینتر در این فصل از سری A در بیشتر هفته‌ها صدرنشین بود اما درست در آخرین هفته از نیم فصل نخست رقابت‌ها صدر جدول را به ناپولی تقدیم کرد و از آن زمان در سیر نزولی قرار گرفته که منجر به سقوطش به رده چهارم جدول شده است، جایی که دست این تیم را از سهمیه لیگ قهرمانان اروپا کوتاه خواهد کرد.

نتایج ضعیف اینتر تحت هدایت مانچو که از 6 بازی اخیرش در سری A تنها یکی را برده است، سبب شده که گمانه‌زنی‌هایی درباره آینده او شکل بگیرد که یکی از آنها توسط نشریه «کوتیدیانو اسپورتیوو» بوده است. این نشریه نوشته است که کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا برای اریک توهیر رئیس باشگاه اینتر از نظر اقتصادی آنقدر مهم است که ناکامی در رسیدن به آن او را به برکنار کردن مانچینی در دومین دوره مربیگری‌اش در جوزپه مه‌آتزا مجاب می‌کند.

این نشریه همچنین خبر داده است که باشگاه اینتر از هم اکنون به استخدام دیه‌گو سیمئونه، سرمربی تیم فوتبال اتلتیکومادرید به عنوان جانشین مانچینی فکر می‌کند، چون باور دارد که این مرد آرژانتینی که در فاصله سال‌های 97 تا 99 برای نراتزوری توپ می‌زد، در پایان فصل از روخی بلانکو جدا می‌شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس