کد خبر 529127
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۸

باشگاه رئال مادرید برای خرید مهاجم تیم فوتبال ایندپندینته آرژانتین دست به کار شده است.

به گزارش مشرق، فاتح ایسبجر، مدیر ورزشی باشگاه گالاتاسرای اعتراف کرد که این باشگاه دست از تلاش برای خرید مارتین بنیتس، مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال ایندپندینته آرژانتین کشیده است، چرا که برای خرید او رقیب سرسختی مانند رئال مادرید پیدا کرده است.

در شرایطی که دو روز دیگر پنجره نقل‌و‌انتقالات زمستانی در فوتبال اروپا بسته می‌شود، رئالی‌ها به تلاش خود برای شناسایی و جذب بازیکنان با استعداد فوتبال دنیا ادامه می‌دهند. آنها در ابتدا رودریگو بنتاکو، هافبک 18 ساله بوکا جونیوز را در نظر داشتند، اما از خرید او منصرف شده و حالا تمرکز خود را روی جذب مارتین بنیتس، مهاجم 21 ساله ایندپندینته قرار داده‌اند.

این خبر را مدیر ورزشی باشگاه گالاتاسرای فاش کرد، کسی که ادعا کرده است ایندپندینته از او برای فروش مهاجمش 10.5 میلیون یورو درخواست کرده است، چون رئالی‌ها حاضر شده بودند برای این بازیکن جوان 12 میلیون بپردازند.

بنیتس که سال 2011 دوران بازیگری‌اش را برای ایندپندینته آغاز کرد، سابقه بازی در تیم زیر 17 ساله‌های آرژانتین را هم دارد. او فصل گذشته در دسته اول فوتبال آرژانتین 26 بازی انجام داد و شش گل هم به ثمر رساند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس