فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: اقدام به موقع و انقلابی جمهوری اسلامی ایران، ادعای قدرت آمریکا را از پایه و اساس زیر سوال برد، آنها را تحقیر کرد و قدرت برتر ایران را به امریکایی ها نشان داد.

به گزارش مشرق به نقل از سپاه نیوز؛ دریادار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه در اجلاس سراسری اصحاب عشق با بیان اینکه امروز در نیروی دریایی سپاه کسی برای قدرت آمریکا ارزش و رسمیت قائل نیست، اظهار داشت: حضرت امام خمینی (ره) به عنوان بنیانگذار این انقلاب به ما آموختند که نباید قدرت آمریکا را به رسمیت شناخت، چراکه در برابر نظام بزرگ و مردمی همچون جمهوری اسلامی ایران توان قدرت نمایی ندارد.

وی افزود: وقتی ما در جبهه حق هستیم، خود را به قدرت و نیروی خداوند متعال متصل کرده ایم که بالاترین قدرت است و باید بدانیم که اگر تمام قدرت های جهان یکجا جمع شوند، در برابر قدرت خداوند متعال هیچ هستند. مهم این است که ما چنین اصلی را باور داشته باشیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه در ادامه با اشاره به تصورسازی امریکا از قدرت خود نزد جهانیان گفت: بسیاری از کشورهای دنیا تصور می کنند که آمریکا دارای بالاترین قدرت نظامی در جهان است؛ چراکه از نگاه آنها آمریکا صدها پایگاه نظامی در سراسر دنیا دارد و بودجه سالانه نظامی آن برابر با بودجه نظامی تمام کشورهای جهان است.

وی افزود: قدرت نظامی آمریکا دریاپایه است؛ یعنی آنها برای قدرت نمایی و عرض اندام، حضور در دریاها را انتخاب کرده اند. بنابراین هرچه دارند را پشت ناوهایشان قرار داده و با خود حمل می کنند؛ به همین خاطر است که نیروی دریایی آمریکا را یک ارتش کامل می نامند و از سوی دیگر تجلی یافتن این قدرت برای آمریکایی ها بسیار مهم است.

دریادار فدوی یکی از مهمترین عرصه های تجلی قدرت برای آمریکایی ها را خلیج فارس توصیف و تصریح کرد: از زمان پیروزی انقلاب اسلامی در برنامه ها و سیاست های نظامی آمریکا بر اهمیت منطقه خلیج فارس افزوده شده است.

وی با بیان اینکه در سیستم قدرت نمایی آمریکایی ها، عامل و مفهومی به نام خدا وجود ندارد گفت: آنها با مفاهیم خدا، پیغمبر و حق بیگانه هستند اما زبان زور را خوب می فهمند و حتی در برابر آن تمکین می کنند؛ چراکه زور ازمبانی پذیرفته شده آنان است؛ بنابراین در صحنه ها و عرصه هایی همچون جغرافیای سیاسی، قدرت و توان انقلاب اسلامی را می فهمند.

دریادار فدوی با اشاره به اقدام انقلابی نیروی دریایی سپاه در دستگیری تفنگداران آمریکایی در خلیج فارس اظهار داشت: این چهارمین بار است که آمریکایی ها و انگلیسی ها در خلیج فارس به این شکل توسط جمهوری اسلامی ایران دستگیر می شوند.

وی افزود: مطابق قوانین بین المللی از جمله قانون دریاها، تمام کشورها می‌توانند در آب های بین المللی تردد داشته باشند و البته این تردد و عبور باید بدون ضرر باشد؛ اما سال های سال است که ما به آمریکا اعلام کرده ایم که نه تنها عبور آنها را بی ضرر نمی دانیم بلکه حضورشان در خلیج فارس شر مطلق است. بنابراین خودشان هم می دانند که در هیچ شرایطی مجاز نیستند وارد آب های سرزمینی ایران شوند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه در پایان سخنانش تصریح کرد: اقدام به موقع و انقلابی جمهوری اسلامی ایران، ادعای قدرت آمریکا را از پایه واساس زیر سوال برد، آنها را تحقیر کرد و قدرت برتر ایران را به امریکایی ها نشان داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 13
  • ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۹
    0 0
    احسنت
  • ۲۰:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۹
    0 0
    ما شاءالله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس