شنیده‌ها حاکی از آن است که جریان فتنه و رسانه‌های زنیجره‌ای بر اساس سناریو از پیش تعیین شده و در راستای فشار به شورای نگهبان، در حال خبرسازی و تحریک دولتی‌‌ها از جمله استانداران و رئیس جمهور برای دخالت در انتخابات هستند.

خبرسازی اصلاح‌طلبان و فشار به روحانی برای دخالت در انتخاباتگروه سیاسی مشرق - پس از ردصلاحیت برخی از چهره‌های جریان اصلاحات که کارنامه قابل قبولی برای ورود به مجلس شورای اسلامی ندارد، این جریان در حال ایجاد فشار و لابی‌گری برای تحمیل نظرات خود به شورای نگهبان است. از این رو از مجاری خاص و حساب شده وارد و به رئیس‌جمهور و رئیس قوه مقننه متوسل شده‌اند.

در این راستا رسانه‌های این جریان پروپاگاندای خبری را در جهت تخریب عملکرد شورای نگهبان شروع کرده‌اند تا با تاکتیک فشار افکارعمومی کار خود را توجیه کنند و از سوی دیگر چانه‌زنی در این زمینه را به وسیله رئیس‌جمهور انجام دهند.

این موضوع در کنفرانس خبری حسن روحانی در آغاز اجرای برجام نیز نمود یافت و یکی از روزنامه‌های زنجیره‌ای اصلاحات مطالبات سیاسی این جناح را در کنفرانس برجام مطرح کرد که رئیس‌جمهور نیز نسبت به رد صلاحیت‌ها موضع گرفت.

اینک همین روزنامه از قول اشرفي اصفهاني خبر می‌دهد که «آقاي روحاني بسيار محكم براي حل و فصل ماجراي رد صلاحيت‌ها ايستاده و تا آنجايي كه اطلاع دارم فهرستي از برخي اسامي را خدمت مقام معظم رهبري برده‌اند تا حكم حكومتي بگيرند و اين مساله را حل كنند، از همين رو نبايد خيلي نگران بود.»

خبرسازی اصلاح‌طلبان و فشار به روحانی برای دخالت در انتخاباتاخبار دخالت دولت در کار انتخابات درحالی منتشر می‌شود که پیش از این استانداران که کار اجرایی انتخابات را برعهده دارند اسیر تاکتیک فتنه‌گران شده و پایشان را از گلیمشان درازتر کرده و کار شورای نگهبان را زیر سئوال بردند.

هجمه جریان اصلاحات به شورای نگهبان درحالی صورت می‌گیرد که به گفته آیت الله احمد جنتی، دبیر شورا، این دوره بیشترین میزان ثبت‌نام در انتخابات را شاهد بوده‌ایم که حتی افراد سابقه‌دار و قاچاقچی هم اقدام به ثبت‌نام کرده‌اند. دبیر شورای نگهبان این موضوع را ابهام‌انگیز دانسته بود که امروزه با تحرکات‌ فتنه‌گران به خوبی ماهیت موضوع مشخص می‌شود.

بنابر نتایج بررسی صلاحیت داوطلبان در شورای نگهبان 4 هزار و ۷۲۰ داوطلب در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی تایید صلاحیت شده‌اند؛ بنابراین برای هر کرسی مجلس تقریبا ۱۶ داوطلب با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۳۰
    0 0
    اعتبار نظام اعتبار ایران بسیار مهمتر از اشخاص است مسئولان امنیتی و قوه قضائیه نباید شورای محترم نگهبان را تنها بگذارند با قاطعیت وارد شوند و با یک حکم قاطع دستور به انتشار دلایل رد صلاحیت برخی از انها بدهند! مماشات بیش از این جایز نیست!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس