بسیاری از کاربران تلگرام بعد از مدتی استفاده از این اپلیکیشن با مشکل عجیبی مواجه می‌شوند که پیرو آن تصاویر یا ویدئوهایی که در تلگرام دریافت می‌کنند باز نمی‌شوند. اگر شما نیز با چنین مشکلی در تلگرام خود مواجه هستید پیشنهاد می‌کنیم این گزارش را از دست ندهید.

 به گزارش مشرق، تلگرام را به‌جرات می‌توان محبوب‌ترین اپلیکیشن پیام‌رسان در داخل ایران دانست که به‌نقل از آمارهای رسمی، بیش از بیست میلیون کاربر فعال در ایران دارد و کمتر کاربری را می‌توانید پیدا کنید که صاحب یک گوشی هوشمند باشد اما تلگرام نداشته باشد.

اگر از کاربران فعال این شبکه‌ اجتماعی باشید و در کانال‌ها و گروه‌های متعددی عضو باشید ممکن است با مشکل باز نشدن تصاویر و ویدئوها مواجه شده باشید که امری مختل کننده در تلگرام به حساب می‌آید. در صورتی که دچار چنین مشکلی شوید تنها قادر به مطالعه‌ پیام‌های متنی خواهید بود و هیچ کدام از عکس‌ها و ویدئوها برای شما باز نخواهند شد.

بسیاری از کاربران در این هنگام تصور می‌کنند که مشکل می‌تواند از سرعت پایین اینترنت باشد اما کاربری که دچار این مشکل باشد با بالاترین سرعت‌های موجود نیز موفق به‌مشاهده‌ تصاویر و ویدئوها نخواهد شد.

لذا این گزارش را برای شما کاربران عزیز آماده کرده‌ایم تا در صورتی که با این مشکل عجیب دست و پنجه نرم می‌کنید قادر به رفع آن و استفاده‌ بدون دردسر از تلگرام باشید.

در ادامه ابتدا به توضیح مختصر دلایل عمده‌ای که می‌تواند باعث این مشکل شود خواهیم پرداخت و سپس در همان بخش نیز آموزش رفع آن را به شما ارائه خواهیم کرد. البته قبل از شروع تاکید می‌کنیم که ابتدا تلگرام خود را به آخرین نسخه آپدیت کنید چرا که در برخی مواقع، دلیل بروز این مشکل، بروز نبودن اپلیکیشن شما خواهد بود و با انجام بروزرسانی، مشکل مذکور رفع خواهد شد.
 
تذکر: قبل از انجام هر کدام از روش‌ها، برای اطمینان بیشتر ارتباط اینترنت خود را قطع کنید و همچنین در صورت امکان بهتر است با مراجعه به Setting>Application Manager>Telegram
این برنامه را Force Stop (توقف اجباری) کنید.


دلیل اول کش
 
مهمترین و محتمل‌ترین دلیلی که می‌تواند باعث چنین مشکلی در تلگرام شما شود مباحث مربوط به کش در تلگرام است. هرچه تعداد گروه‌ها و کانال‌هایی که در آن‌ها عضو هستید بیشتر باشد، به همان میزان نیز تعداد عکس‌ها و ویدئوهایی که در طول روز دریافت می‌کنید بیشتر خواهد شد. بسیاری از کاربران تصور می‌کنند که خاموش بودن گزینه‌ی Save To Gallery در تنظیمات تلگرام مانع از ذخیره‌ عکس‌ها و ویدئوها در حافظه‌ گوشی می‌شود در حالی که حتی با خاموش بودن این گزینه، تمامی عکس‌ها و فایل‌های دریافتی در تلگرام، در حافظه‌ گوشی شما ذخیره شده‌اند.

این اطلاعات که به عنوان کش برنامه به حساب می‌آیند رفته رفته دارای حجم بسیار بالایی خواهند شد به‌طوری که اگر تا به حال اقدام به حذف آن‌ها نکرده باشید، می‌توانید با حجم‌های زیادی نظیر 500 مگابایت، 1 گیگابایت و ... مواجه شوید. این موضوع، یعنی انباشته شدن صدها و هزاران فایل در کش تلگرام باعث تداخل و پایین آمدن سرعت این اپلیکیشن خواهد شد که یکی از نشانه‌های آن نیز باز نشدن عکس‌ها و ویدئوهای تلگرام است.

کافی است تا اقدام به پاکسازی کش این برنامه کنید تا تلگرام شما همانند روز اول تصاویر و ویدئوها را برای شما بارگذاری کند. ضمن اینکه با انجام این کار به احتمال زیاد در سرعت اجرای برنامه و کار با آن نیز با پیشرفت چشم گیری مواجه خواهید شد. برای این کار 3 روش مختلف را در دسترس دارید که می‌توانید هر روش را که برایتان آسوده‌تر بود انجام دهید. لازم به ذکر است که با انجام اینکار هیچ کدام از گفتگوها و پیام‌های رد و بدل شده حذف نمی‌شود و تنها فایل‌های عکس، ویدئو، موسیقی و ... که در مدت استفاده ارسال یا دریافت شده اند از کش گوشی حذف خواهند شد.
 
روش اول:  در تنظیمات برنامه‌ی Telegram گزینه‌ای با نام Cache Setting وجود دارد که با انتخاب آن به صفحه‌ دیگری منتقل خواهید شد. در این صفحه مقدار فایل‌های کش شده را بر حسب مگابایت مشاهده خواهید کرد و در مقابل این حجم نیز گزینه‌ای با نام Clear Cache در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

آموزش حل مشکل بارگذاری نشدن عکس‌ها و ویدیوها در تلگرام

در صورتی که به جای مشاهده‌ حجم، با نوشته‌ی Calculating مواجه شدید باید مدت زمان کوتاهی را منتظر بمانید تا حجم فایل‌های کش شده محاسبه شود. برای حذف این فایل‌ها، با لمس این گزینه از شما پرسیده می‌شود که مایل به حذف کدام بخش از فایل‌های کش شده هستید. دقت کنید که حتما تمام گزینه‌های موجود را انتخاب کنید و سپس گزینه‌ قرمز رنگ Clear Cache را لمس کنید. مدت زمان لازم برای حذف کش بستگی به میزان کش ذخیره شده در گوشی و همچنین سخت افزار گوشی شما خواهد داشت. در صورتی که در هنگام Calculating یا حذف فایل‌های کش با سرعت پایینی مواجه شدید، می‌توانید از روش‌های بعدی استفاده کنید.
 

 
روش دوم: در روش اول  فایل‌های کش را به صورت خودکار از طریق تلگرام حذف کردیم اما برای این امر یک روش دستی هم وجود دارد و می‌توانید به جای این کار، با مراجعه به فولدر دیتای تلگرام در حافظه‌ گوشی، اقدام به حذف دستی پوشه‌ کش کنید.

آموزش حل مشکل بارگذاری نشدن عکس‌ها و ویدیوها در تلگرام

برای این کار کافی است تا به حافظه‌ داخلی گوشی رفته و وارد پوشه‌ی Android شوید. در این پوشه، فولدر دیگری با نام Data وجود دارد که تمام اپلیکیشن‌های گوشی فایل‌های دیتای خود را در این فولدر ذخیره می‌کنند. برای دست یابی به پوشه‌ دیتای تلگرام دنبال فولدری با نام org.telegram.messenger بگردید و سپس با ورود به آن، پوشه‌ای که با نام Cache در آن وجود دارد را حذف کنید. حذف این پوشه ممکن است به زمان زیادی نیاز داشته باشد.
 
 
روش سوم: در روش سوم باید کش برنامه را به طور مستقیم و از طریق پنل مدیریت برنامه‌ها حذف کنید. برای این امر کافی است به Setting گوشی بروید و با مراجعه به بخش App Manager یا Application Manager در لیست برنامه‌های نصب شده Telegram را پیدا کنید و با لمس آن، به بخش مدیریت برنامه وارد شوید.

آموزش حل مشکل بارگذاری نشدن عکس‌ها و ویدیوها در تلگرام

حال چند لحظه منتظر بمانید تا گزینه‌ Clear Cache فعال شود. بعد از روشن شدن این گزینه، آن را لمس کرده و اقدام به حذف کش برنامه کنید. البته تاکید می‌کنیم که گزینه‌ مورد نظر ما Clear Cache نام دارد بنابراین به این نکته نیز توجه داشته باشید که به اشتباه Clear Data را لمس نکنید.

نکته تکمیلی 1: برای اطمینان بیشتر می‌توانید هر سه روش را پشت سر هم انجام دهید.


نکته تکمیلی 2: در صورتی که با انجام هر سه روش بالا، همچنان مشکل عدم بارگذاری عکس‌ها و ویدئوها را داشتید، پوشه‌ی Telegram را نیز از حافظه‌ داخلی حذف کنید. در برخی گوشی‌ها این پوشه در مموری کارت ساخته می‌شود که پیشنهاد می‌کنیم برای از قلم نیفتادن این پوشه، هر دو حافظه را بررسی کنید.
 
 
 دلیل دوم: کمبود حافظه
 
آموزش حل مشکل بارگذاری نشدن عکس‌ها و ویدیوها در تلگرام
 
دلیل دومی که ممکن است باعث بروز این مشکل شود، کمبود فضا در حافظه‌ داخلی گوشی است. همانطور که ذکر شد تلگرام تمام عکس‌ها و فایل‌هایی که دریافت می‌کنید را در فولدر کش ذخیره می‌کند و از همین رو پر شدن حافظه‌ گوشی امری بسیار محتمل است. در صورتی که فضای داخلی پر شود هیچ فایلی قابلیت دانلود شدن در حافظه را ندارد و از همین رو، هیچ کدام از فایل‌های دریافتی باز نخواهند شد. با مراجعه به بخش Setting> Storage می‌توانید از وضعیت حافظه داخلی گوشی مطلع شوید و در صورت پر بودن فضای گوشی، اقدام به حذف فایل‌های غیر ضروری از حافظه‌ داخلی کنید. حذف فایل کش تلگرام نیز نقش بسزایی در خالی شدن حافظه‌ داخلی خواهد داشت.
 
 
دلیل سوم: اختلال آی پی
 
دلیل سومی که می‌تواند باعث شود بارگذاری فایل‌ها در تلگرام با مشکل مواجه شود، اختلال آی پی است که البته احتمال آن بسیار پایین بوده و در صورت وقوع نیز دائمی نخواهد بود. با این حال در صورتی که با این مشکل مواجه شدید می‌توانید با استفاده از اپلیکیشن‌های تغییر آی پی، از این موضوع که آیا این مشکل به ارتباط اینترنتی شما وابسته است یا خیر اطمینان خاطر پیدا کنید.
 
توجه: این مشکل مختص به کاربران ایرانی نبوده و از نقاط مختلفی در دنیا این مشکل به تلگرام گزارش شده است بنابراین ارتباطی بین این موضوع و مرکزی که از آن اینترنت تهیه کرده اید وجود ندارد. با انجام مراحل بالا، می توانید این مشکل را به طور کامل رفع کنید.

منبع: زومیت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 75
  • در انتظار بررسی: 56
  • غیر قابل انتشار: 34
  • نسیم ۰۳:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۱
    4 0
    خیلی ممنون.کاملا درست بود
  • mohamad ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۸
    2 0
    Thanx
  • Morteza ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۸
    10 0
    ماله من با وای فای نمیشه ولی با اینترنت خط میشه چیکار کنم
  • محمدرضا ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
    2 0
    متشکر
  • ناشناس ۰۰:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۷
    1 0
    ممنونم خدا خیرتون بده از صب رو اعصاب بود
  • غریبه ۱۷:۰۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۵
    2 1
    فدایی داری
  • امیر ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۷
    3 1
    دمتون گرم مشکلم حل شد
  • محسن ۲۱:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۶
    2 0
    واقعأ عالی بود خدا بیامرزه امواتت را
  • تورين ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۸
    0 0
    دمتون بسي گرم عالي بود
  • ۰۰:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۰
    8 2
    سلام واسه من اصلا کش محاسبه نمیشه که پاکش. کنم چیکارش کنم م ممنون ازتون
  • Habil ۰۴:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۰
    5 4
    سلام من يه فيلم رو از تلگرام دانلود کردم و موقع پخش فیلم،فیلم تیک ميزنه و تصویر وایمیسته من از تلگرام فارسی دان کردم نشد با تلگرام اینگلیسیم دان کردم نشد ولی داداشم اون فیلمو با تلگرام انگلیسی دان کرد و پخش کرد پس مشکل از فیلم نبوده کجا ایراد داره که فیلم نشون نمیده
  • مهمان ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۰
    2 0
    اکانت تلگرام من هر چند وقت یک بار تمام فایل هایی که دانلود شده رو دیلیت میکنه .نمیدونم باید چکار کنم!؟
  • سما ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    17 2
    وااای دارم دیونه میشم همه این کارارو انجام دادم ولی بازم درست نشد
  • صالح ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
    0 0
    مرسی ممنون پوشه رو حذف کردم درست شد خیلییییی ممنوننننننن:-*
  • arezo ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۶
    3 0
    من تمام اینکارارو کردم حتی دیلیت اکانت کردم وازحالت ریپورت درآوردم اما نشد
  • mahdi ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    1 2
    خدا پدر و مادرتون رو بیامرزه
  • وحید ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۵
    1 0
    خیلی ممنون.انجام دادم و مشکلم رفع شد
  • ارکان ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۰
    0 1
    پسوند فایل رو گوشیت نمیخونه یه برنامه پلیر نصب کن
  • محمود علیزاده ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۰
    0 0
    سلام ، سپاسگزارم ،ازطریق شما مشکلم حل شد درود بر شما
  • حسین ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۰
    3 0
    سلام.وقتی ذخیره سازی روی کارتsdیا همون رم باشه عکس هارو باز نمیکنه با این که فضای خالی داره چیزی حدود ده گیگ.ولی وقتی ذخیره سازی رو میگذاری روی حافظه داخلی عکس هارو باز میکنه و مشکلی نیست.
    • سید آراد IR ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۲
      0 0
      عالی بود.منم از حالت ذخیره اس دی به حافظه گوشی تغییر دادم درست شد واقعا کارت درسته
  • میثم ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۲
    0 0
    به بعضی از مخاطبینم پیام از تلگرام ارسال نمیشه پیام میده فقط میتوانید به مخاطبین خود پیام ارسال کنید
  • رضا ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۳
    0 0
    دمت گرم کاملا درست بود تلگرامم بعد دو ماه اوکی شد
  • رضا ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۳
    1 0
    دمت گرم کاملا درست بود تلگرامم بعد دو ماه اوکی شد
  • الی ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
    3 2
    سلام, تلگرام من عکس وفیلم ارسال نمیکنه وحتی عکس پروفایل هم نمیتونم بذارم, چیکار باید کرد؟
  • Sadra ۲۰:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
    0 0
    سلام دوستان من ی مشکلی دارم فیلم های اچ دی رو تلگرامم نمایش نمیده یعنی فقط هنگام بخش تصویر اولیه نشان داده میشه با صدا. گوشیم سامسونگ اس 5 هست تلگرامم هم اخرین ورژن. لطفا هرچه سریع تر به من پاسخ بدید
  • gorgi ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۹
    2 1
    من همه ی این کار ها رو انجام دادم ولی حل نشد.
  • مازیار ۲۳:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۰
    0 0
    احسنت دست شما درد نکند
  • سمیه ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
    0 0
    تو تلگرام نمیتونم عکس بفرستم مشکل چیه لطفا راهنمایی کنید
  • سپیده ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
    1 0
    عالی دست شما درد نکته
  • ۰۱:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
    1 0
    سلام خسته نباشیدمن داخل تلگرام میرم فیلم که برام میاد بازمیشه ولی ازتلگرام که بیرون میام دوباره قطع میشه تادوباره بازش کنم توروخداکمکم کنید
  • ففاطمه ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۰
    3 0
    سلام من لگرامم توکامپیوتره و فیلمارو باز نمیکنه کمک کنین ممنون
  • parisa ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۴
    0 0
    سلام من با یک شماره چند بار دیلیت اکانت کردم و حالا که میخوام دوباره برگردم تو تلگرام نمیشه میشه راهنمایی کنید لطفا
  • یلدا ۲۲:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
    0 0
    مرسی عالییییییییییییییییی بود
  • شایان ۱۹:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۸
    0 0
    کار نکرد خواهش میکنم کمک کنید ازتون عاجزانه خواهش میکنم
  • رضا ۱۹:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۸
    0 0
    من روی فیلم کلیک می کنم ولی باز نمیشه .این نوشته میاد که «ویدو نامعتبر مسیر»وباز نمیشه
  • الهه ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
    0 0
    یعنی اگه تمام فایلهای کش رو حذف کنیم دیگه عکس و اهنگ و .... رو اصلا توگوشی نداریم؟؟؟؟
  • fateme ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
    0 0
    سلام من یه مشکلی دارم.عکس ها و ویدئو های اینستاگرامم باز نمیشه با وای فای.بعد که بانت گوشی میرم باز میشه.این مشکل چن روز درمیون برام پیش میاد و واقعا برام عجیبه.لطفا راهنمایی کنید
  • fateme ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
    0 0
    سلام من یه مشکلی دارم.عکس ها و ویدئو های اینستاگرامم باز نمیشه با وای فای.بعد که بانت گوشی میرم باز میشه.این مشکل چن روز درمیون برام پیش میاد و واقعا برام عجیبه.لطفا راهنمایی کنید
  • شهرزاد ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
    0 0
    سلام من واقعا ازتون ممنونم تلگرام من همچین مشکلی داشت دو روش اول رو انجام دادم و تلگرام درست شد خدا خیرتون بده
  • خاطره ۲۲:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۳
    0 0
    سلام خسته نباشید..ببخشید تلگرام من ی مشکلی داره..پی امایی ک میفرستن برام کامل نمایششون نمیده..یا سمت راستش یا سمت چپش رو نمایش نمیده..میشه بهم کمک کنید؟
  • ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۶
    0 0
    دوستانی که باز موفق نمیشن، اپلیکیشن های جایگزین رو نصب کنن درست میشه. مثل تلگرام پلاس و ...
  • ارمان ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
    0 0
    تلگرامم کانالارو باز نمیکنه
  • Lili ۲۱:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
    0 0
    سلام من عکسو فیلمای اینستاگرامم با وای فای باز نمیشه ولی با نت گوشی باز میشه چیکار کنمممممم؟؟؟؟برنامه vpn ام گوشیم کانکت نمیشه
  • ۲۳:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
    0 2
    من حافظه رو خالی میکنم هیچ مشکلی نداشتم تا اینکه با فیلترشکن رفتم تو ی کانال،بلافاصله بعد از اون هیچ عکس و فیلم و آهنگی دانلود نمیشه خودمم نمیتونم واسه کسی عکس بفرستم،حتی رو پروفایل نمیتونم عکس بذارم چکار کنم؟ آیا مشکل از گوشیمه و ویروسی شده؟فقط تلگرامم مشکل پیدا کرده
  • هلیا ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
    0 0
    سلام.خسته نباشید, من یه مشکل بزرگی داشتم. میشه راهنماییم کنید؟ من وقتی فیلم میفرستم و میره ارسال میشه توی تلگرام اونوقت میبینم کیفیت و رنگ فیلم خیلی میاد پایین. مثلا رنگ لباسم که ابی بوده توی فیلم سیاه میشه و دیوارهامونم که مثلا زرد بوده سیاه سفیدمیشه.کلا همه چیزهای رنگی که توی دورو برم رنگی بودن توی تلگرام که میره همشون سیاه-سفید میشن به نظرتون من چیکار کنم که اینجوری نشه؟ یک دنیا ازتون ممنون میشم راهنماییم کنید چون همیشه همین مشکلو دارم.
  • sharare ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۷
    2 0
    سلام،ببخشید وقتی پی ام،عکس،فیلم واسه تلگرامم میاد اگه تو چت یاگروه باشم میبینمش و مشکلی ندارم اما وقتی از چت یاگروه میام بیرون اون پی ام وعکس تو‌ چت وگروه نیس و وقتی دوباره میام تو همون چت،فقط پی ام جدیدارو نشون میده قبلیاحذف شده،یعنی بخوام عکس ،پی ام بفرستم یاببینم حتماباید تو همون لحظه که فرستاده میشه یامیفرستم تو چت باشم وبیرون نرم،باتشکر
  • امیر ۰۲:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
    1 0
    تو تلگرام فیلما باز نمیشه ولی عکس و گیفت باز میشه چیکار کنم فیلما باز نمیشه
  • مریم ۰۷:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
    1 0
    برای من درست نشد
  • علی ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
    4 0
    ببخشید تلگرام من عکس و فیلم رو باز میکنه...آهنگ رو نه چیکار کنم؟
  • مهرداد ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
    0 0
    تلگرامم فیلم دانلود میکنم دانلودم میشه ولی به اخرش که میرسه تموم نمیشه و لود نمیشه کسی میدونه چرا؟
  • ماهان ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
    3 0
    سلام من با کامپیوتر میام تلگرام و فیلم هام باز نمیشد که پوشه ی تلگرام دسکتاپ رو حذف کردم و مشکل حل شد. یا علی دستتون درد نکنه
  • مهیار ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
    1 0
    من وقتی عکسی رو داخل پلاس بازمیکنمو میبینم بعدش که از برنامه میام بیرونو دوباره میرم داخل باز باید همون عکسو دانلود کنم.چرا؟
  • adryna ۰۱:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۹
    2 3
    سلام من حافظه و عکس هاى تلگرامم رو با استفاده از لپ تاب خالى کردم ولى با وجود اين که هم حافظه گوشى و تلگرامم خاليه بازم درست نشده خواهش مى کنم جواب بديد
  • Kimia ۲۳:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۸
    2 0
    سلام چرا نمیتونم عکس پروفایلم رو عوض کنم؟
  • محمد ۰۰:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۲
    1 0
    خیلی خیلی خیلی ممنون از لطف شما...ای والله..
  • یاسمن ۲۲:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۶
    1 0
    باسلام وخسته نباشید ....من تونستم دومرحله اول رو انجام بدم ...ولی مرحله سوم رو نه ....چوناصلا این اپلیکیشن رو که گفتین گوشی من نداره .هرکاری کردم نتونستم پیدا کنم .....چیکار باید کرد؟؟
  • رضاکریمی ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۱
    0 0
    با سلام اگه تشکر نمیکردم از خودم دلگیر میشدم واقعا ممنونم عزیز
  • ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۵
    5 0
    درست نمیشههههه اه
  • رقیه ۲۲:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۵
    6 5
    توروخدا کمکم کنید هیچ کسی دانلودنمیشه وهیچ فیلمی و نه میتونم ارسال کنم مشکل از چیه همه ی این کارارو کردم. تلگرامم این مشکل و داره لطفا کمک کنید
  • سارا ۲۳:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۸
    2 0
    سلام مشکل من اینه که تو تلگرام میزنم رو استیکرا ،خارج میشه از تلگرام اصلا استیکر نمیتونم بفرستم تلگراممو حذف کردم اکانتمم دلیت کردم دوباره نصب کردم باز هم مشکلش حل نشد چکار باید بکنم لطفا راهنمایی کنید
  • نرگس ۲۱:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۹
    3 0
    برای من هم مینطوره هیچی باز نمیکنه حتی عکس پروفایل و حتی نمیتونم پروفایل عوض کنم چیکار کنم!
  • سامان ۲۱:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
    2 3
    دمت گرم خدا خیرت بده مشکل رفع شدددددددددددد
  • سیمین ۰۴:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۳
    2 0
    واقعا ممنونم ازتون
  • کیانا ۰۷:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۳
    3 0
    چرا کانال تو تلگرامم نصب نمیشه ؟واینکه چرا بااینکه نتم خوبه نه عکسا نه فیلما دان نمیشن
  • ناشناس ۲۳:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۴
    4 0
    خیلی ممنونم.دمتون گرم مشکلم حل شد.
  • ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۶
    6 2
    هیچ فایلی رو نمیتونم از طریق تلگرام باز کنم، دانلود میشه ولی باز نمیشه . باید چکار کنم??
  • ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۳
    6 0
    ممنون مشکل حل شد
  • sakin IR ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۵
    0 0
    سلام تمام راهکارهاروانجام دادام اماهیچ فرقی نکردلطفایه راه کاردیگه بگین متشکرم
  • patrixx ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۳۱
    0 0
    واقعا عالی بود، حل شد. ممنون
  • حسین GB ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۱
    0 0
    ممنون از شما و سایت خوبتون که بدون هیچ گونه چشم داشتی فعالیت میکنید ! همواره پاینده باشید .
  • IR ۱۸:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۵
    0 0
    سلام چراعکسای تلگرامم سیاه میشه صفحاتش وبلافاصله خودبه خودازصفحه تلگرام خارج میشم
  • حسین IR ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    0 0
    سلام من از تلگرام ویندوز استفاده میکنم ولی زمانی که عکس های ویرایشی برام ارسال میکنن رو نشون نمیده و میگه در موبایل مشاهدده کنید کس تخریب شده می باشد
  • شهلا CA ۰۵:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
    0 0
    سلام خسته نباشید. یک سوال داشتم. بنده کانادا هستم و اینترنت های اینجا خب پر سرعت هست و توسط شرکتهای بزرگی مثل راجرز یا بل ارائه میشه. امروز اینترنت خونه رو تصمیم گرفتیم تغییر بدیم از شرکت بل به راجرز، چون فیبر نوری داشت در منطقه ما و افر خوبی میداد. وقتی اومدند و نصب کردند، همه چی عالی هست. تست سرعت اینترنت داره عالی نشون میده. سرعت یک‌گیگ هست و تلویزیون ( تمامی شبکه های اچ دی با اینترنت کار میکنند ) ، یوتویوپ و تمامی اپلیکیشن های گوشی سرعت بالا و هیچ مشکلی نداره. فقط اپلیکیشن تلگرام روی گوشیهامون و حتی کامپیوتر دچار مشکل شده و عکس بسیاااار کند و فیلم اصلا باز نمیشه!!!! در صورتیکه که در حالت عادی و حتی روی دیتا یک فیلم ۷۰۰ مگ در عرض بک دقیقه دانلود میشد. هر چی ریست فکتوری کردیم و کارای مختلف رو انجام دادیم نمیدونیم مشکل کجاست. فقط هم با تلگرام این مشکل رو داره و بقیه اپ ها عالین.
  • ابوالفضل خدادادی IR ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    0 0
    دو روزه اطلاعات داخل پوشه ذخیره فایل و تصویر در تلگرام به کل حذف شده ، میخوام بازیافت کنم ، ولی نمیدونم از چه طریقی لطفاً راهنمایی ام کنید گوشی ا م آیفون 6 معمولی گیگ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس