رئیس ستاد انتخابات محمدرضا عارف در انتخابات ۹۲ طی اظهاراتی از وضعیت نابسامان اقتصادی کشور در دولت حسن روحانی انتقاد کرده است.

به گزارش مشرق، حکومت رکود بر فضای اقتصادی کشور در دولت حجت‌الاسلام حسن روحانی با انتقادات شدید منتقدان دولت روبرو شده است.
 
اصولگرایان به عنوان جناح رقیب دولت حسن روحانی مدتهاست ضمن انتقاد از وضعیت اقتصادی کشور، دولت یازدهم را به پیگیری برنامه‌های واقع‌بینانه در عرصه اقتصاد ترغیب کرده و نسبت به در پیش گرفتن ایده‌های ناکارآمد، از جمله دلبستگی به امدادهای خارجی، برای نجات اقتصاد داخلی هشدار می‌دهند.
 
طی روزهای اخیر انتقاد از دولت در عرصه اقتصاد، حتی به گروه های سیاسی هم‌پیمان با حسن روحانی نیز کشیده شده است. در جدیدترین این انتقادات حسن رسولی رئیس ستاد انتخابات محمدرضا عارف در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم طی اظهاراتی ضمن انتقاد از وضعیت فعلی می‌گوید: فضای داخلی کشور تحت تاثیر رکود عمیق اقتصادی است به گونه‌ای که فضای کسب و کار فعالان اقتصادی به‌ویژه درحوزه تولید فضای کم‌رونق و بیمارگونه‌ای است که در نتیجه این بیماری افزایش روز افزون بیکاری بویژه بیکاری تحصیلکردگان را شاهد هستیم. امروز بیش از 42 درصد فارغ‌التحصیلان دانشگاهی ما بیکار هستند و کمتر خانواده‌ای را می‌توان سراغ گرفت که از آثار این آسیب اجتماعی و اقتصادی در رنج نباشد.
 
برخی کارشناسان معتقدند اصلاح طلبان با توجه به وضعیت نابسامان دولت در عرصه اقتصادی درصدد آن هستند که برای پیشگیری از تبعات منفی این مسئله از نظر سرمایه اجتماعی، سفره خود را از دولت رفته رفته جدا کنند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس