دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس با بیان اینکه سهم مد و لباس در اقتصاد کشور سالانه 20میلیارد دلار است گفت: با بهره گیری از تفکر و خلاقیت ایرانی و اقتصاد مقاومتی می توانیم این حجم از اقتصاد را ساماندهی کنیم.

  به گزارش مشرق، حمید قبادی روزدوشنبه در نشست خبری چهارمین دوره جشنواره مد و پوشش اسلامی -ایرانی تسنیم افزود: موضوع سبک زندگی در حوزه مد و لباس یکی از موضوعات مهم در کشور بوده و در حوزه اقتصاد مقاومتی نیز بیشتر می توانیم به این موضوع توجه کنیم.
وی مهمترین ماموریت کارگروه ساماندهی مد و لباس را به کارگیری تمامی ظرفیت ها و جلب مشارکت طراحان مد و لباس در جهت کاربردی سازی مد و لباس اسلامی-ایرانی عنوان کرد.
قبادی ارتقای قدرت انتخاب مردم در نوع پوشش و لباس اسلامی -ایرانی برشمرد و گفت: شهروندان باید از محصولات و پوششی استفاده کنند که مبتنی بر فکر و اندیشه اسلامی-ایرانی باشد.
وی نبود مکان مناسب برای عرضه محصولات و لباس های اسلامی-ایرانی را از مشکلات استقبال مخاطبان از این محصولات عنوان کرد و خواستار آن شد که شهرداری تهران ایجاد مجتمع های عرضه لباس های اسلامی -ایرانی را در دستور کار خود قرار دهد.
دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس افزود: اگر در تهران پنج نقطه اصلی برای عرضه لباس های ایرانی اسلامی ایجاد شود، این محصولات مورد استقبال مخاطبان قرار می گیرد.
قبادی با بیان اینکه اداره کل امور بانوان شهرداری تهران عضو شورای سیاست گذاری پنجمین دوره جشنواره مد و لباس فجر است ابراز امیدواری کرد: این جشنواره تا پایان سال جاری برگزار شود.
وی گفت: شهرداری تهران نهادی است که ارتباط مستقیمی با مردم دارد و با برگزاری جشنواره تسنیم در ارائه مد و لباس اسلامی-ایرانی پیش قدم بوده و می تواند با بهره مندی از سرای محلات، مجموعه های شهربانو در سطح مناطق22 گانه شهر تهران ارتباط خوبی با طراحان، خالقان و مبتکران حوزه مد ایجاد کرده و استفاده از مد و لباس اسلامی-ایرانی را بین شهروندان ترویج دهد.
چهارمین دوره جشنواره مد و پوشش اسلامی -ایرانی تسنیم 16 تا 23 دی ماه جاری به همت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران و اداره کل امور بانوان شهرداری تهران در بوستان گفتگو، محل دائمی نمایشگاه های شهرداری تهران برگزار می شود.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس