کد خبر 515794
تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۲

سایت اصلاح طلب مهرنامه در تحلیلی نوشت: معتقدیم که تلاش های پیدا و پنهانی که برای به صحنه آوردن سید حسن خمینی صورت گرفته، تأمل برانگیز بوده و با هدف ضربه وارد کردن به جایگاه آتی ایشان انجام گرفته و اهدافی را دنبال می کند که لازم است نسبت به آن هشدارهای لازم داده شود.

به گزارش مشرق به نقل از شبکه دانا، سایت مهرنامه که وابسته به اصلاح طلبان است نوشت: ثبت نام حجت الاسلام سیدحسن خمینی در خبرگان به عنوان فردی از سلاله امام خمینی (ره)، نگاه ها را به سمت ایشان جلب نمود و موجی از مواضع متفاوت ایجاد کرد. فارغ از شایستگی های ایشان در عرصه های علمی و میراث داری صفات و ویژگی های بلند امام خمینی(ره)، حضور سیدحسن خمینی در انتخابات خبرگان بعنوان کاندیدا در شرایط فعلی چندان نوید بخش نبوده و آسیب های جدی به ایشان وارد خواهد کرد.
 نگارنده این سطوربه عنوان یکی از ارادتمندان خاندان جلیل امام روح الله علیه الرحمه با ارادت فراوان به محضر حجت الاسلام سیدحسن خمینی و شایسته دانستن ایشان برای قرار گرفتن در جایگاه های رفیع و ذخیره دانستن ایشان برای آینده انقلاب، معتقد است که تلاش های پیدا و پنهانی که برای به صحنه آوردن ایشان صورت گرفته، تأمل برانگیز بوده و با هدف ضربه وارد کردن به جایگاه آتی ایشان انجام گرفته و اهدافی را دنبال می کند که لازم است نسبت به آن هشدارهای لازم داده شود. اهدافی که در تحقق آن جریان اصیل اصلاح طلبی متحمل ضربات سختی خواهد شد و شخص سید حسن خمینی بیشترین آسیب ها را خواهد دید. در این میان برخی از افراد مشکوک و معلوم الحال وابسته به باند مهدی هاشمی معدوم که با نفوذ در جریان اصلاح طلبی خود را به عنوان اصلاح طلب معرفی می کنند؛ در حالی که از اصلاح طلبی واقعی خط امام (ره) فاصله زیادی دارند، تلاش فراوانی برای زمینه سازی و فضاسازی جهت حضور سیدحسن خمینی در انتخابات خبرگان انجام داده اند. این تلاش ها تاکنون طی چند مرحله صورت گرفته و در آینده ادامه خواهد داشت.

در مرحله اول در نظرسنجی انجام شده از سوی جریانات اصلاح طلب در خصوص میزان آرای آیت الله هاشمی، دکتر روحانی و حجت الاسلام سید حسن خمینی دست برده و نتیجه ای را که در آن به ترتیب دکتر روحانی، آیت الله هاشمی و سپس سید حسن خمینی بیشترین آرا را به خود اختصاص داده بودند، تغییر داده و اعلام کردند که ابتدا سید حسن خمینی و با اختلاف زیاد آقای روحانی و بعد از آن آیت الله هاشمی، حائز آرا در نظر سنجی شده اند. همان طور که این جریان با یک نظرسازی جعلی به شکل ماهرانه در انتخابات ۹۲ عارف را از گردونه رقابت حذف نمود، اکنون نیز برای رفع تردیدهای حجت الاسلام خمینی برای ورود به عرصه انتخابات وارد عمل شده اند، به نحویکه با ارائه آمارهای اغراق آمیز درصدد ایجاد اشتباه محاسباتی برای ایشان برآمده اند.
در مرحله بعد نیز به  فضاسازی برای در صحنه ماندن حجت الاسلام سیدحسن خمینی خواهند پرداخت و به تهییج افکار عمومی خواهند پرداخت که با نمونه های آن مواجه بودیم. نتیجه این فعالیت ها نیز هزینه شدن حجت الاسلام سیدحسن خمینی و حذف از آینده نظام است  که در صورت عدم احراز صلاحیت ایشان انجام خواهد شد. بر اساس برخی اخبار واصله جریان مورد اشاره، با مخدوش کردن چهره حجت الاسلام سیدحسن خمینی از طریق اتهام زنی به ایشان در مورد سفرهای خارجی و برخی تهمت های غلط و نادرست، زمینه رد صلاحیت ایشان را فراهم خواهد ساخت.
اقداماتی که جریان نفوذی در جبهه اصلاحات در به صحنه کشاندن سیدحسن در حال انجام دادن هست برای ضربه زدن به جایگاه و شخصیت ایشان و گرفتن انتقام از فرزند حاج احمدآقا خمینی به دلیل نقش اساسی حاج احمدآقا در برخورد با باند مهدی هاشمی، هدف گذاری شده است که در کنار رسیدن به این هدف با رو در رو قرار دادن بخشی از بدنه حزب اللهی و اصولگرای جامعه با سیدحسن خمینی به هزینه تراشی برای نظام نیز منجر خواهد شد.
به بیان صریح تر برخی از بقایای باند مهدی هاشمی که هم اینک در موسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام(ره) حضور دارند و برخی چهره های مشکوک مثل آقای کرباسچی و عطریانفر و عبدالله نوری که در سپاه اصفهان با محوریت باند مهدی هاشمی فعالیت می کردند و جزو افراد مرتبط و نزدیک به مهدی هاشمی بودند، از جمله این افراد هستند که سابق بر این هم در به صحنه آوردن بنی صدر و تحمیل آن به انقلاب نقش آفرینی کرده اند و در برهه ای هم با دوره کردن شیخ مهدی کروبی ایشان را به سرنوشت فعلی دچار نمودند و الان هم در تلاش‌اند تا آیت الله هاشمی رفسنجانی را نیز به سرنوشت آیت الله منتظری دچار نمایند.
لذا باید گفت حضور حجت الاسلام سیدحسن خمینی در برهه فعلی به صلاح ایشان و جریان اصلاح طلبی خط امام(ره) نبوده و دلسوزانه ایشان را از توطئه های باند مهدی هاشمی معدوم که بدنبال اهداف شوم خود بوده و درصدد هزینه کردن سلاله خمینی در راستای اهداف خود هستند برحذر داشت. به نظر می رسد که هنوز موعد و زمان حضور حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن خمینی در عرصه کلان سیاسی کشور فرا نرسیده و حضرت ایشان می بایستی در این مورد مقداری تأمل داشته باشند و با مراقبت از توطئه نفوذی ها و بدخواهان و باصبر و شکیبایی، منتظر فرارسیدن موعد مناسب حضور خود در صحنه، بمانند و با هوشمندی بالایی که دارند از خط واقعی امام (ره) و اصلاح طلبی اصیل صیانت نمایند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 23
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 20
  • ۲۰:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۹
    0 0
    کسی که بازی بخوره دیگه شایسته به قول شما جایگاه رفیع نیست،پس حرف الکی نزنید،ایشون اصلا در این حد و اندازه نیست
  • ۲۰:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۹
    0 0
    تعجب میکنم از سیدحسن که چرا ایشان به سوابق برخی دشمنان دیروز امام که حالات مدافع ایشان شده اند بی توجه است متعجبم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • شکیبا ۲۱:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۹
    0 0
    چنان شتاب زده و دستپاچه شده ایید که فکر میکنید سید حسن هنوز کودکی بیش نیست او میداند چه میکند و دلسوزی شما هم بیفایده است
  • ۲۱:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۹
    0 0
    اتهام زنی به ایشان در مورد سفرهای خارجی ؟!؟
  • حمید ۲۱:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۹
    0 0
    باسمه تعالی ازنقش آقای رفسنجانی به عنوان عامل اصلی بزرگنمائی بیش ازحد سیدحسن باالقابی چون آیت االه وعلامه وتشویقهای مکرر برای حضوردرانتخابات خبرگان نباید غاغل بود به هرحال ایشان خودالحمدلله دارای عقل وبینش هستند ونباید تحت تاثیر دوطیف ازهاشمی ها قرارمیگرفت .
  • ۲۱:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۹
    0 0
    علامه سید حسن ..... تو را بخدا سید عزیز و جوان مواظب تیرهای سمی هاشمی باش که به سوی شما و خانواده امام عزیز شلیک می .شود
  • رضا ۲۲:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۹
    0 0
    اگه رنجنامه سید احمد آقا رو کسی خونده باشه ، میفهمه که نویسنده صاف زده وسط خال
  • آفتاب ۲۲:۰۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۹
    0 0
    چه عجب! پس خودتون هم قبول دارید که همدستان مهدی هاشمی معدوم سالهاست لیدرجریان اصلاحات شده اند؟!!! کلاً ازهرچه مهدی هاشمیست حذر کنید یااولی الالباب!!!!!.
  • میلاد همدان ۲۲:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۹
    0 0
    خلاصه هرچی... وهیچ کس نباید فکر فتنه از سرش بگذرد.
  • ۲۲:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۹
    0 0
    نتیجه نشتن وبلند شدن بااینها همین می شود
  • ۲۳:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۹
    0 0
    انگار اصلا مطلبو نخوندیا یکی از هم پیاله های خودتون این مطلبو نوشته و نظرات اضلال طلبی شو نوشته
  • ۰۰:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۰
    0 0
    خیلی تحلیل خوبی بود. منم فکر میکنم جریان اصلاح طلب که خب فقط دنبال براندازی است. حالا برا اینکه مثلا خیلی عقلشون رو رو هم گذاشتن به این نتیجه رسیدن که یکی باشه مثلا هم مذهبی و هم یه نسبتی با انقلاب داشته باشه اما واقعا طوری باشه که جریان اصلاح طلب باهاش راحت تر کنار بیان تا جریان انقلابی. برا همین به کمترین نسبت با انقلاب که نسبت فامیلی با معمار انقلاب باشه رسیدن. اما حتی از این بنده خدا خودشو نمیخوان به نظرم حسن خمینی داره خودشو فدا میکنه پل میشه برا چیزی که نه تنها بعد رسیدن به مقصد برا خودش چیزی نداره بلکه حتی خود مقصد ان شاءالله چیزی نیس که خودش هم بخواد یعنی براندازی نظام. من اگه جاش بودم بیشتر فکر میکردم اون مردم رو دید که روز 14 خرداد 89 که اصل روز یادآوری حضرت امامه تو خود مرقد امام وقتی رفت حرف بزنه مردم با همه نسبتی که داره تو اون زمان تو اون مکان باز هم بخاطر مواضعش در سال 88 چه جوری واکنش نشون دادن طوری که رهبری از آبروی خودشون هزینه کردن قضیه جمع شه. بنظرم باید یه کم فکر کنه ببینه آیا واقعا این مردم رو اگه میشه با نسبت فامیلی خام کرد لابد اون روز واکنش این نمیشد! و البته باید به خیلی چیزهای دیگه هم فکر کنه. حتی نه اگه برا انقلاب برا شخص خودش باید بجای خیال پردازی بر اساس وعده و وعیدها به خودش هم فکر کنه.
  • ۰۰:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۰
    0 0
    میخوان با خاندان امام بنایی که امام برپا کرد ویران کنن حیفه که سید ابزار اینکار بشه حیفه بخدا
  • مشرقی تیر ۰۰:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۰
    0 0
    حضور ایشان را در این موقعیت به صلاحشان نمیدانم !!!فضلا از اینکه امام روحی فداه منتسبینشان را از ورود به سیاست و مسئولیت پذیری نهی فرموده اند!!!
  • ناشناس ۰۰:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۰
    0 0
    البته هاشمی و سید حسن هردو حجت الاسلام هستند .
  • ناشناس ۰۰:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۰
    0 0
    سید حسن بصیرت بصیرت .
  • ناشناس ۰۰:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۰
    0 0
    هاشمی خودش حجت الاسلام است اما سید حسن رو علامه خطاب میکرد و بطرف مجلس خبرگان هل میداد ! و سیدحسن باید باهوش تر از اینها باشد که گول این القاب رو بخورد .
  • حسین اصفهانی ۰۳:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۰
    0 0
    از جمله جنایات باند مهدی هاشمی معدوم ایجاد زمینه برای آل سعود ملعون بود ، این باند انحرافی ، با اقدامات نابخردانه و خودسرانه خود ،باعث به خاک وخون کشیده شدن حجاج ایرانی وشهادت حدود 400 تن ازآنان به دست رژیم صهیونیستی آل سعود درجمعه خونین مکه درسال 66 ,گردیدند . لعنت خدا برمهدی هاشمی معدوم وباند او واتباع وانصار وحامیان او وتفاله های باقی مانده از باند او
  • ۰۴:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۰
    0 0
    علامه سید حسن ?
  • ۰۴:۳۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۰
    0 0
    از بهترین خصلتهای مؤمن پرهیز از افتادن در شبهات است. کاش سید عزیز هر چه زودتر به احترام امام فقید جلیل، انصراف بدهند تا از هر سوء استفاده احتمالی جلوگیری و شأن ایشان حفظ شود.
  • حسین ۲۱:۳۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
    0 0
    بالاترین آرای درانتظار آیت الله هاشمی وآیت الله سیدحسن خمینی اسفند نزدیک است
  • ۲۰:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۸
    0 1
    سلام علیکم ترا بخدا سوگند؛ ازبزرگان سیاسی مذهبی کشور که. در گذشته با بخطر انداختن جانشان و زحمات زیاد درکناربقیه احاد ملت چه در کنار امام راحل وچه درکنار رهبر معظم انقلاب به خاطر حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش فراوان نموده اندبخوبی یاد کنید وبخاطر خط فکر سیاسی چهره این بزرگان را مخدوش نکنید چون هدف همه ما حفظ کشور و تمامیت ارضی آن در چار چوب نظام و تحت رهبری مقام معظم رهبری است
  • ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
    0 0
    بزرگان کسانی بودندکه جان خودرادرراه ایران دادند،باقی دارندازخون انها استفاده میکنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس