نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی گفت: هم‌اکنون ۳۵۰ ایرانی در زندان‌های ترکمنستان به سر می‎برند که برهمین اساس لایحه تشریفات و پروتکل انتقال محکومین به حبس دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت ترکمنستان در مجلس بررسی می‌شود.

به گزارش مشرق، سلیمان عباسی اظهار داشت: گزارش یک فوریتی لایحه تشریفات و پروتکل انتقال محکومین به حبس الحاقی به موافقت نامه معاونت قضایی متقابل در امور کیفری بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت ترکمنستان خارج از نوبت در مجلس شورای اسلامی مطرح خواهد شد.

وی افزود: با توجه به اینکه 350 زندانی ایرانی در زندان‌های ترکمنستان زندانی هستند این موضوع مورد اهمیت است.

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: محکومین به حبس شرایط ارتباط و ملاقات با خانواده خود را ندارند و این امر سبب نگرانی و مشکلاتی برای زندانیان و خانواده‌های آنان شده که در این گزارش یک فوریتی قرار است محکومین از زندان ترکمنستان به زندان ایران منتقل و ادامه محکومیت خود را در کشور جمهوری اسلامی ایران سپری کنند.

وی گفت: این امر می‌تواند سبب ارتباط و ملاقات خانواده زندانیان شده و از لحاظ روحی شرایط خوبی را برای دوطرف ایجاد کند.

عباسی تصریح کرد: از آنجایی‌ که برخی از زندانیان از حوزه شهرستان گنبدکاووس هستند ما از ‌قبل پیگیر این موضوع بودیم که امیدواریم به نتیجه و سرانجام خوبی برسد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • مهدی ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    این قضیه نباید به همینجا ختم بشه. من از تمام خانواده هایی که زندانیشون رو بی گناه میدونن تقاضا دارم ساکت نشینن. جرمی ک در حق ما خانواده های بی گناه شد خیلی وسیع هستش و نمیشه به آسونی از اون گذشت.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس