کد خبر 50839
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۳:۰۱

یک زن آمریکایی مدعی است که مأمور امنیت پرواز فرودگاه بین‌المللی هاربور اسکای آمریکا، به هنگام بازرسی بدنی وی را مورد اذیت و آزار جنسی قرار داده است.

به گزارش مشرق،‌ یک مسافر زن در فرودگاه بین‌المللی هاربور اسکای آمریکا در شهر فینکس آریزونای آمریکا، در حالی که با خشم تمام در مقابل یکی از ترمینال‌ها جیغ می‌کشید اظهار می‌کرد که مأمور زن امنیت پرواز به هنگام تفتیش بدنی وی را مورد اذیت و آزار جنسی قرار داده است.

پسر وی، ریان، نیز این حادثه را با دوربین تلفن همراه خود ضبط کرده است. در این فیلم مشاهده می‌شود که مادر وی، کارل، در حال گریه کردن و جیغ کشیدن است.

پس از این که کارل از عبور کردن از دستگاه اسکن بدن‌نما خودداری کرد، مأموران وی را مجبور کردند تا مورد تفتیش بدنی قرار گیرد. وی اظهار کرده است که به هنگام تفتیش بدنی، مأمور زن به او تجاوز کرده است. وی پس از این کار، شروع به گریه کرده و فریاد می‌زند: «به من تجاوز شده. تو رو خدا یکی کمکم کنه. باورم نمی‌شه که او (اشاره به مأمور زن) این کار رو با من کرده باشه. این کار غیرقانونیست. می‌خوام همین الآن یه پلیس بیاد».

هنگامی که ریان در حال فیلم‌برداری بود، کارکنان فرودگاه گویی بیشتر از آنکه نگران مشکل مادر وی باشند، نگران فیلم‌برداری وی بودند و لذا به او می‌گفتند که دست از فیلم‌برداری بردارد و یا اینکه با عواقب قانونی آن مواجه خواهد شد.
 


یکی از مأموران امنیت پرواز به ریان می‌گوید: «باید اینجا را ترک کنی. کار تفتیش بدنیت تموم شده؟ اجازه نداری اینجا فیلم‌برداری کنی. باید اینجا رو ترک کنی». هنگامی که وی به فیلم‌برداری خود ادامه می‌داد، یکی دیگر از مأموران به وی می‌گوید: «بهت گفتم که این کار خلاف قانون است».

ریان نیز در پاسخ می‌گوید: «من در محوطه عمومی هستم. به من قانون یا حکم لازم رو نشون بده و من هم قول می‌دم که دست از این کار بردارم. این کار درست نیست، اصلاً درست نیست».

هنگامی که مسافری از وی می‌پرسد چرا مادرت دارد جیغ می‌کشد، ریان توضیح می‌دهد: «مادرم هیچ‌گاه مورد تفتیش بدنی قرار نگرفته بود. تا حالا هیچ کس به اون تو زندگیش این طوری دست نزده بود، و به همین دلیله که داره جیغ می‌کشه؛ چونکه حرکتشون نادرست بود».

چندی پیش زن دیگری نیز در یکی از فرودگاه‌های آمریکا در حالی که گریه می‌کرد مدعی شده بود که مامور امنیت پرواز وی را مورد اذیت و آزار جنسی قرار داده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 120
  • در انتظار بررسی: 9
  • غیر قابل انتشار: 51
  • چوپان ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
    6 1
    سلام آقا خجالت بکشید. ازار جنسی یعنی چی ؟؟؟؟ اگه بازرسی بدنی ازار جنسیه پس ما هر هفته توی نماز جمعه مورد آزار جنسی قرار می گیریم.!!! خوبه پسرش میگه تا حالا بازرسی بدنی نشده و این قضیه براش تازگی داره. یعنی این خانم به ناحق داره اینجوری داد و بیداد می کنه.اون وقت شما برای بالارفتن بازدیدتون اینجوری تیتر میزنین. در ثانی. ببینین توی امریکای جنایتکار وحشی ، بی دین و حیوون صفت که شیطان پرستی توش فراوونه و ابتذال و فحشا و و همه اینها و برده داری مدرن و این چیزا رو داره ، پلیسش نه گاز اشک آور خالی کرد تو صورت زنه، نه زد تو دهنش، نه با باتوم زد تو سرش،از طرف دیگه ، پسرش راحت داره فیلم می گیره و مامور فقط و فقط و فقط هی بهش میگه خاموشش کن و فیلم نگیر و این کار خلاف قانونه، نه به زور دوربین رو ازش گرفت،‌ نه زد تو صورتش، نه به عنوان کار از پیش طراحی شده این دو تا رو زیر مشت و لگ گرفت، اخر سر هم دوربینش ضبط نشدو فیلمش منتشر شد. فقط برای یک لحظه فکر کن تو ایران یکی تو یه کوچه به خاطر رفتار یه مامور داد و بیداد کنه، تو فرودگاه و یه جای حساس نه، تو کوچه، اون وقت میفهمین معنی ازار جنسی و غیر جنسی و ضرب و شتم و این چیزا چیه. واقعا اگه دین ندارین ازاده باشین، وقتی چیز خوبی تو هر کجای دنیا دیدین بگین خوبه، نه اینکه هر چی اونا دارن بده و هر چی ما داریم خوبه .
  • کانادا ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
    1 1
    این فیلم بیشتر تبلیغ دموکراسی و آزادی در امریکاست !! مگر میشه پلیش از کسی خواهش کنه که فیلم نگیر ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اونم بگه مدرک بیار تا من ببینم ؟ اگر واقعا اینطوره که خب دمشون گرم . اگرم نیست چرا تبلیغ معکوس رو شما دارید انجام میدید ؟؟ اثر این فیلم اصلا علیه امریکا نیست و آزادی رو داره فریاد میزنه .
  • سمانه ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
    9 2
    این فیلم سانسور شدس و دلیلی نداره آزار جنسی رو توی یه سایت مثه مشرق نشون بدن! بهتره از منبع خبر که ذکر شده بهه وقوع آزار جنسی مطمئن بشیم.
  • مسافر ۱۶:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
    4 2
    من یادمه می خواستم برای تجارت - صرفا تجارت- برم خارج - اصلا بگم رفتم تایلند توی فرودگاه امام تفتیشم کردن بعد ازم پرسیدن مقصدت کجاست تا گفتم تایلند دوباره بازرسیم کردن و دست گذاشت جلوی بدنم واقعا این کار درست بود؟
  • ۱۶:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
    1 1
    توی خبری قبلی ای که همین سایت محترم گذاشت دقیقا می گفت که چه طور دچار ازار جنسی شده، پس کاسه داغتر از اش نشین. پسرش توی خود فیلم میگه علت این کار مادرش چیه ... خود سایت محترم هم نوشته!!!!!! حالا چون توی امریکا اتفاق افتاده حتما باید یه چیز بدی اتفاق افتاده باشه.
  • سمانه ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
    1 0
    این فیلم سانسور شدس و دلیلی نداره آزار جنسی رو توی یه سایت مثه مشرق نشون بدن! بهتره از منبع خبر که ذکر شده بهه وقوع آزار جنسی مطمئن بشیم.
  • پیام ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
    1 2
    اگر به دستکش هایی که یکی از افسران به دست دارد دقت می کردید متوجه قضیه می شدی ... !
  • شهرزاد ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
    2 1
    مک کنی، خانومی که نماینده کنگره کالیفرنیاست میگفت"توی آمریکا تکون می خوری باید از ایست و بازرسی رد بشی، آمریکا شده یه پادگان بزرگ!" پلیسای آمریکا بعضی موقع ها زیادی خانوما رو می گردن مثل این خانوم که توی فیلم اصلیش می گه تا کجاهاشو حسابی گشتن!
  • صابر ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
    2 2
    برادر گرامی به فیلم های تظاهرات ضد جنگ مردم لس آنجلس در سال 2006 یه نگاهی بنداز اونوقت معنی گاز اشک آور و زدن زن و ... رو می فهمی برادر!
  • ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
    0 0
    خاک تو سرت وطن فروش
  • ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
    1 0
    با اين خبرها به جاي نابودی آمريکا، تبليغ آمريکا را مي کنيد؟ آزارهای جنسي بدتري در آمريکا انجام مي شود که مي توانيد فيلم آنها را منتشر کنيد تا استفاده کنيم.
  • ۱۸:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
    1 0
    توی ایران به يك مهماني خانوادگي حمله مي شه و زناي شوهردار را جلوي چشم همسراشون هتك حرمت مي كنند بعد شما بچه پرروهاي بنده شيطان از بازرسي بدني يك زن در فرودگاه هاي آمريكا مثال مي آريد؟جاهل ها!
  • چوپان ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
    2 0
    سلام 1. شما هم به اون دو مامور خانمی که اونجا هستن نگاه کنی دستت میاد قضیه چیه. شما اگه سفر کرده باشین می دونین که در هیچ کجای دنیا بازرسی بدنی زنان رو اگه فرد اجازه نده مردان انجام نمیدن. این افراد دستکش دستشون می کنن برای اینکه در صورت تماس فیزیکی (گرفتن طرف) الودگی ای از اون منتقل نشه. 2. برادر من مگه حرف تظاهراته؟ مگه من سرکوب اشوبگرارو گفتم غلطه؟ که میگی ببین چه طور اونها با اشوب برخورد می کنن. من رفتار عادی پلیس اونجا رو با خودمون مقایسه کردم نه برخورد با اغتشاشات رو! 3. شما واقعا اگه فکر می کنی پلیس ما رفتارش درسته فقط برای یک بار به رفتارش اعتراض کن ببین چه برخوردی باهات می کنه. مثلا بنده یک بار به زدن یک معتاد توی خیابون به مامورا اعتراض کردم، که چرا اینو می زنین. گفت چون نمیاد.گفتم خب شما 3 نفرین برش دارین بندازینش تو ماشین چرا خابوندین زمین 3 نفری افتادین به جونش. گفت به تو چه و اومد سمت من... و یا وقتی به یه ماشین پلیس اعتراض کردم که چرا روی خط عابر پیاده وایسادین و شما لباس قانون تنتونه چرا خلاف می کنین، جوابش فوش ناموسی و بد وبیراه بود! ضرر که نداره. باور نداری تجربه کن. تا دلت بخواد مامورا انواع و اشکال تخلفات رو انجام میدن شما جرات داشته باش و نهی از منکر کن ببین چی کار می کنن.
  • ۱۹:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
    1 0
    چوپون جان تونمازجمعه هم ميري
  • ۲۰:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
    1 0
    برادر حرفت درسته که رفتار ناجایی ها غلط زیاد داره و ممکنه خیلی موقع ها با خشونت برخورد کنن. حزب اللهی ها هم طعم این خشونت های بی حساب کتاب رو در استادیوم آزادی چشیدن! منتها یادت باشه که انتقاد از ناجا درسته اما دلیل نمیشه از پلیس آمریکا دفاع کنی! یادمه پلیس آمریکا یه جوان سیاه رو که دم عروسیش داشت خریدمی کرد به خاطر مشکوک شدن بهش 46 تا گلوله زد بعد گفت اشتباه گرفتیم! برادر من پلیس آمریکا خیلی خشنه/ یه معلول رو روی ویلچر بهش شلیک کردن که خبرش هم توی مشرق منتشر شد/ یا علی
  • مرتضي ۲۳:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
    1 0
    يه سفر تشريف ببريد آمريكا تا ببينيد فرق تفتيش بدني كه اونجا مي‌كنند با اونچه توي نمازجمعه اتفاق مي‌افته چيه! راستي! توي تفتيش بدني نمازجمعه بمبي چيزي هم پيدا كردند؟!
  • مرتضي ۰۰:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
    1 0
    جهت اطلاع جنابعالي غيرجاهل كلّي بفهم برسونم كه اوني كه اونجا مي‌كنن با حمايت قانونه و اين اتفاقي كه اينجا مي‌افته برخلاف قانون و قابل پيگرد. انشاالله كه اين براتون قابل فهم باشه!
  • ناشناس! ۰۰:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
    1 0
    جمع کنید...پس بازرسی بدنی حرم ها،نماز جمعه ها،استادیوم ها و... تجاوزه؟؟؟؟
  • محسن ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
    1 0
    سلام با همه ای شما هستم... اول اگر نمازه جمعه میرید وشمار بازرسی می کنند این بازرسی ساده وبیشتر جنبه روانی داره بعدهر کسی که داخل محوطه اصلی بره بازرسی میشه . دوم توی فرودگاه های آمریکا موقعه ای بازرسی کردن از :کودکان ، بزرگسالان چه خانم وچه آقا ، مسن وجوان یک جور عمل میشه و طرف مورد بازرسی میخواهند یک بمب در بیاورند .این مهمه که طرف مقابل را به چشم تروریست می بینند و یا تا فیحا خالدون اون را با انرژی کامل وبا جدیت جهت یافتن از بمب گرفته تا مواد مخدر و... می گردند... سوم اگر یک زمان چمدانت را ببندی و همراه خانواده ات به فرودگاه ... درآمریکا بروی ودرنهایت آرامش وبا خیال آسوده به قسمت بازرسی برسی بعد بهت می گن یا باید شما جهت بازرسی اسکن تهیه شود ویا بازرسی بدنی شوید به خودتان می گویید که چند وقت پیش بود که تصاویر این اسکن های پخش شد و جالب هم هست این فایل ها قابل شناسایی ... الاآخر به خودتان می گویید برم بازرسی بدنی شم بهتره وبعد می روید و آنچنان با شما برخورد می کنند... من با اینو عمال پلیس ودولت آمریکا کاملا مخالف هستم .
  • ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
    0 0
    فقط دو زوج در آن جمع بيش از بيست نفري بودند. چندين ساعت عياشي و قانون شكني همراه با ايجاد صدا داشتند كه ساعت ها اون متجاوزين اونا را نگاه مي كردند و تحريك شده و دست به جنايت زدند. هر دو گروه ضد قانون و خلاف مذهب عمل كردند. اينچا مامورين قانون رسما به آزار مي پرذازند. فيلم بازرسي دختر خردسال نيز منتشر شده است
  • برنده ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
    0 0
    واقعا حق با شماست .اصلا هرچی شما بگید درسته سمانه خانوم.
  • برنده ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
    0 0
    برخرمگس معرکه لعنت
  • ضدناشناس ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
    0 0
    اخوي! اگه يارو كه داره تفتيشون مي‌كنه با كلّه بره توي ... شما اسمشو چي مي‌گذاري؟! تفتيش بدني؟! عقلم خوب چيزيه والله!
  • ۲۱:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
    0 0
    من فيلم تعقيب مستند پليس آمريكائي را ديدم در اينترنت زياد است به محض گرفتن بدونه پرسش بسيار خشن به باد كتك ميگيرن ايكاش چندتا از اونها ايران بودن بعد بعضي ها مي فهميدن خشونت يعني چه
  • جاويد ۲۳:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
    0 0
    هر چه باشد همه اذعان دارند كه كشور آمريكا يك كشور بشدت قانونمند است محض اطلاع عزيزاني كه سنگ ناجا را به سينه مي زنند بايد عرض كنم متاسفانه بسياري از پرسنل آن به مواد مخدر اعتياد دارند براي همين اصلا" حال تعقيب و گريز متهمين را ندارند .از اين گذشته بارها و بارها بسياري از ما شاهد فحاشي و لجن پراكني افرادي كه قانونا" با آنها برخورد ميشود هستيم پس نميتوان رفتار اين زن را ملاك تجاوز قرار داد.
  • محسنين ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
    0 0
    پليس آمريكا به وظيفه قانوني خودش عمل كرده در ايران هم در فرودگاه بسياري از افراد هنگام بازرسي اعتراض مي كنند اين خبر انحراف اذهان از تجاوزات انبوه و فراواني فساد در آمريكاست اگر تجاوز جنسي در آمريكا اين باشه كه خيلي هم خوبه...
  • دوست ۱۹:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۴
    0 0
    به خاطرحفظ امنیت لازم است/تافجایع منافقان تکرارنشود
  • محمد ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۵
    1 0
    بی جنبه ها چرا الکی شلوغش میکنین به شما چه مملکت خودشونه هرکاری میخوان میکنن مثل اینجا ....! برو عزیزم برو خداروزیتو جای دیگه حواله کنه برو بذار باد بیاد
  • ۲۰:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۹
    0 0
    خیلی پستید
  • باربارا ۲۰:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۸
    0 0
    گور پدر آمریکا ..اونجا اگه پلیس درست و حسابی داشت این همه قرص زد باروری تولید نمیکردند!
  • ۰۰:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۴
    0 0
    به نظره من اشتباهست کاملا
  • حسین ۰۵:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
    0 0
    من که میگم همتون سر کاریت گوش اگر گوش منو ناله اگر ناله توست انکه البته بجایی نر سدفریاداست
  • ناشناس ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۳
    0 0
    به نظر م وقتی از چیزی کاملا اطلاع نداریم نباید قضاوت بیجا کنیم
  • سامان ۲۱:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۶
    0 0
    امان از تجربه
  • ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۹
    0 0
    نا درست
  • الیانا ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۹
    0 0
    ما که چیزی ندیدیم
  • **** ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۹
    1 0
    دروغ گوها
  • ali sam ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۵
    0 0
    بتبخت بیچاره
  • لقا گله ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۶
    0 0
    هرکی این کارو کرده خوب کاری کرده دمش گرم منم جای اون بودم این کارو میکرد دیگه هم حرف اضافه نزنید
  • احمد ۰۰:۴۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۵
    0 0
    عیب رندان مکن ای زاهد پاکیزه سرشت که گناه دگری بر تو نخواهند نوشت
  • رسول ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۷
    0 0
    بسیار کار درستی بوده
  • مسعود ۰۱:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۸
    2 0
    این چی بود؟ من که نفهمیدمخرش چی شد!!! چه کاری به جنسیت داشت؟!!!!!
  • بات ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۲
    2 0
    کار بدی کردن
  • سينا ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۳
    0 1
    خوب بود
  • رضا ۲۲:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۲
    0 1
    چرت وپرته
  • ناشناس ۲۳:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۶
    0 0
    خوب بعدش چی شد؟
  • ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۰
    1 0
    ما که جیزی ندیدیم؛ شما دیدید؟
  • محمد ۰۰:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۳
    0 0
    بابا وقتمونو حروم کردی!!!!!
  • اقا خرسه ۰۰:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۳
    1 1
    دقیقا معلوم کن کدوما دروغ گویند.
  • اقا علی و پسر خاله ۰۰:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۳
    0 0
    کسی جلوتو نگرفته خوب ببین.
  • هادی ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۷
    0 3
    خیلی خیلی بد بود
  • مجید ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۳۰
    6 0
    واقعا خیلی عالی بود از این چیزهای جنسی بازم پخش کنید.مرسی
  • سياوش ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۳
    2 0
    ما گفتيم الان يكاري ميكنن اخر نكردن
  • ۲۳:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۳
    0 0
    هیچ کشور کامل نیست
  • ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۴
    1 0
    به نظر من کسی که این فیلم را پخش کرده تا نظر بگیرد حودش درست وحسابی مورد ازار واذیت قرار گرفته اما سندی ندارد که نشان دهد
  • l ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۷
    0 0
    بیکاریدا
  • ساناز ۱۹:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۵
    7 2
    من از این فیلما خیلی خوشم میاد
  • ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
    1 0
    ازبس که بی تربیتی بچه
  • بووووووووووووووووووق!!!!! ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
    0 0
    ازبس که بی تربیتی
  • بوووووووووق!!!!! ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
    0 0
    اگه باناموس خودت همین کار رومی کردن باز هم میگفتی درسته؟
  • کوروش کبیر ۲۱:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
    2 0
    چققققققققققققققده ایننننننننننننننننن زنه زششششششته اهههههههههههههههه
  • ساسان ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
    0 0
    بسیار عالی بود
  • adib ۱۷:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۵
    0 0
    میبینی جامعه رو ما بچه بودیم از اینکه پامونو جلوی پدرمون دراز کنیم می ترسیدیم
  • خنگول ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۵
    0 1
    چه جوری باز میشه
  • صادق ۰۱:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۰
    0 0
    مطلب خوبی بود
  • فاطی جوووووون ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
    0 0
    ما ک چیزی ندیدیم حالا مگ چی شده؟؟؟؟
  • amir ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۳
    0 0
    بابا این چی بو د هیچی توش نبود حد اقل یه صحنه ای توش میبود خیلی خوب بود
  • sajad ۲۲:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۹
    1 0
    عجب فیلم پر هیجانی بود تا به حال این قدر سر کار نبودم
  • میلاد ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۰
    0 0
    خوبی عزیزم
  • ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۰
    4 0
    ساناز چطوری
  • ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۳
    1 1
    در حد تیم ملی سرکار بودم
  • نوید ۰۱:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۲
    0 0
    در دنیایی که هر کس به فکر سودجویی خودشه هر چیزی ممکنه روخ دهد ولی گاهی در این میان کسانی هستند که از آب گلالود ماهی میگیرند
  • ۰۱:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۳
    0 0
    ke chi ?
  • دوزار عقل خوب چیزیه ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۸
    2 0
    حالا همه چی درست شد فقط موند تحلیل این فیلم ؟ یعنی اینقدر بیکارید ! تازه باهم کل کل هم میکنید !!!! عمرتون رو بازیچه دست اینا نکنید ،حیف نیست ؟!
  • مرتضی آبادان ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۴
    0 0
    خیلی خوب بود دیگه از این فیلم بفرسید
  • جواد ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۸
    1 0
    چرندیات ازنوع سرکاری
  • فرید ۲۳:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۳
    0 0
    چی بگم ؟
  • چنار ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۶
    0 0
    چطوربازمیشه؟
  • مسعود ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۵
    0 0
    مسخره بود وقتی بحث امنیت میاد وسط این چیزا دیگه معنی نداره
  • ناشناس ۰۵:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۴
    0 0
    یعنی اونجا قانون نیست واینجا قانون هست؟؟؟؟؟؟
  • ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۳۰
    1 0
    خدا مرگ بده آمریکا رو وشیاطین را
  • جير جيرك ۲۰:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۱
    1 0
    گاوه ميگه مااااااااااااااااااااااااااااااااا
  • من ۲۳:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۲
    0 1
    علعل
  • نظر خاصی ندارم ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۸
    1 0
    مزخرفففففففففففففففففففففففففففففففففف
  • یبسشششششششششششل ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۰
    0 1
    خرها
  • گورماکس ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۹
    0 0
    ;کلا چرت
  • بیکاریدا ۰۴:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
    1 2
    من از این فیلما خیلی خوشم میاد
  • صادق ۰۴:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
    0 0
    ما ک چیزی ندیدیم حالا مگ چی شده؟؟؟؟
  • sajad ۰۴:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
    0 0
    در حد تیم ملی سرکار بودم
  • ke chi ۰۴:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
    0 0
    خیلی خوب بود دیگه از این فیلم بفرسید
  • چنار ۰۴:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
    0 0
    وقتی بحث امنیت میاد وسط این چیزا دیگه معنی نداره
  • ۰۴:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
    0 0
    خدا مرگ بده آمریکا رو وشیاطین را
  • fff ۰۴:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
    0 0
    fdfsdf
  • میثم79 ۰۱:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
    0 0
    بیشورا
  • ۰۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
    0 0
    سلام
  • بابک ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
    0 0
    بدبود
  • ناشناسسس ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
    1 0
    سلام به همگی و واقعا متاسفم یه فیلم که معلوم نیست درست یا نه به هم بی حرمتی میکنید. اگر فیلم درست باشه واقعا برای آمریکا متاسفم ک چنین اتفاقاتی درش هست... تو آمریکا یا هر جای دیگه امسال چنین فیلم زیاد تو ایرانشم همچین مواردی هست ولی خود شخص میتون کاری کن چنین فیلمایی نباش... بعدش اگ به فیلم دقت کنید زنی که بازرسی میکن دستکش دستش بعد اون پسری که فیلم میگیره چرا به جای فیلم گرفتن کمک مادرش نمیکن؟؟؟!!! تو ایران اگ زن شوهر دار باشه جلو شوهرش بهش دست درازی کنند مطمئنن انقدر نامرد نیست که تماشاگر باش. شما اگ با بازرسی نماز جمعه مشکل داری هیچ اجباری نیست که شرکت کنید. وسلام هموطن عزیز به خاطر یه فیلم حرمتا رو از بین نبریم..
  • شیلر جون ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۱
    0 0
    هموطن عزیز اخه شما چرا یه کشور مسلمونو با کشوری که اصلا نمی دونه اسلام چیه مقایسه می کنین.
  • ovama ۲۲:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۸
    0 0
    لطفا عکس از این کار بگذارید
  • ۲۱:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
    0 0
    خوبه
  • ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۸
    0 0
    متاسفانه مشرق خبر کم آورده عزیزم وقت مردم رو هدر دادن گناهه ها
  • ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۸
    0 0
    مجید جان تیکه سنگینی به سایت انداختی شیطون
  • ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۶
    0 0
    خوبی
  • نظر ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۶
    1 0
    با سلام میخواستم یه نظری به مسعولان بگم که با به پخش گذاشتن این فیلما به جای نمیرسید چون وقتی اسم سایتو خبرنامه میزاری باید همه خبرای بد چه داخلی و چه خارجی بزاری نه اینکه یکطرفه باشه و در اخرم میگم با این هیچ کارا خورشیدی طلوع نمیکنه.
  • ضد نوید ۰۰:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۱
    1 0
    مثل تو
  • ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
    0 0
    ع ق ل دارین
  • محمد ۰۰:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۴
    0 0
    یه جوری گفتین ازار جنسی ادم فکر میکنه چی شده جمع کنین این حرفا رو به خاطر یه فیلم الکی اینقدر باهم بحث بیخود نکنید
  • للللل ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۰
    0 0
    هر کی نسبت به این قضیه بیخودی مغزشو مشغول کرده واقعا شاسکوله بازرسی بدنی ، بازرسیه شاید طرف میخواسته با جیغ داد و فریاد چیز میزی رد کنه والااا
  • الهام ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
    3 0
    باسلام این فیلم واقعیت داره ‌س الکی بحث نکنیدگلم
  • رضا ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۸
    0 0
    من ک چیزی نفهمیدم
  • ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۴
    0 0
    با سلام امریکا یک کشور بی قانون و مسخره است اگه حرفم را باور نداری به امریکا برو وببین چه قدر بی فرهنگ وبی ادب است لطفا دیگر از این حرفهای مسخره نرنید دوستان
  • ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۸
    0 0
    من هم که چیزی نفهمیدم
  • ۱۹:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۳
    0 0
    بابا دنبال زندگی خودتون باشید این چیزها برای سرگرمی است بی خیال دنیا !اگر این با این چیزها سرمون گرم نکنند نه چه کار کنند ...
  • zeinab ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
    0 0
    راسته واقعیت داره
  • پانته آ ۰۰:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
    0 0
    ههه
  • صدف ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
    2 0
    سلام
  • صدف ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
    0 1
    سلام
  • ۱۶:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
    1 0
    چرا دروغ میگین من ک چیزی ندیدم
  • ۲۰:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۹
    0 0
    نمیدونم چی بگم
  • عمادرضا ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۳
    1 0
    وای چه چیزهایی روخ میده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس