کد خبر 495563
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۰

فدراسیون فوتبال فرانسه اعلام کرد دیدار دوستانه فرانسه و انگلیس برگزار می‌شود و این دیدار لغو نخواهد شد.

دیدار دوستانه فرانسه و انگلیس برگزار می‌شودبه گزارش مشرق، تیم ملی فوتبال فرانسه شب گذشته پیروزی تلخی برابر آلمان در دیدار دوستانه کسب کرد. در اواخر این مسابقه انفجار بمب و تیراندازی باعث کشته شدن بیش از 100 نفر در اطراف ورزشگاه استادوفرانس شد. پس از این اتفاق رسانه‌های فرانسوی از لغو دیدار دوم دوستانه خروس‌ها خبر دادند و عنوان کردند بازی فرانسه و انگلیس که قرار بود این هفته برگزار شود به دلیل حالت فوق العاده لغو شده است.

فدراسیون فوتبال فرانسه امروز بیانیه‌ای صادر کرد و در آن تاکید کرد: دیدار دوستانه با انگلیس طبق برنامه قبلی برگزار خواهد شد و این دیدار به تعویق نخواهد افتاد.

در این بیانیه آمده است: اعضا و جامعه فوتبال در فرانسه مانند خیلی از مردم در سراسر جهان همدردی خودشان را با این حادثه اعلام می‌کنند ولی فوتبال و ماموریت ما طبق برنامه قبلی برگزار خواهد شد.

تیم ملی انگلیس شب گذشته در دیداری دوستانه با دو گل برابر اسپانیا شکست خورد.

تیم های اروپایی خودشان را برای حضوری پر قدرت در جام ملت‌های اروپا آماده می کنند که قرار است تابستان سال آینده در فرانسه برگزار شود. به نظر می رسد فرانسوی ها برای آرام کردن شرایط قبل از رویداد بزرگ میزبانی جام ملت‌ها تصمیم گرفتند تا این بازی دوستانه برگزار شود تا هرچه سریع‌تر شرایط در این کشور برای برگزاری مسابقات فوتبال عادی شود.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس