محمدرضا هدایتی که از میهمانان ثابت صدای آمریکا است، به کمک بازوی رسانه‌ای غرب تمام همت خود را برای گسترش بدعت قمه زنی به کار گرفته است.

اقدام تازه تشیع انگلیسی و صدای آمریکا برای تبلیغ قمه زنی+ عکسبه گزارش مشرق، محمدرضا هدایتی که از میهمانان ثابت صدای آمریکا است، به کمک بازوی رسانه‌ای غرب تمام همت خود را برای گسترش بدعت قمه زنی به کار گرفته است.


سایت جنبش مقابله با رسانه‌های بیگانه(امپراتوری دروغ) نوشت: محمد هدایتی از به اصطلاح روحانیون مقیم لس آنجلس و از نزدیکان سید صادق شیرازی و مدیر تلویزیون ماهواره‌ای سلام با انتشار عکسی از خود در صفحه فیس بوک به ترویج قمه زنی پرداخته است.

این روحانی نما که مورد حمایت دولت ایالات متحده است از جمله روحانیونی است که در سال‌های اخیر به ترویج عقاید خرافی درصددند که چهره دین اسلام و مذهب شیعه را تخریب نمایند.



محمد هدایتی در وسط تصویر با قمه در دست دیده می‌شود

 
وی که از میهمانان ثابت صدای آمریکا می‌باشد چند سال پیش در این شبکه خبری در برنامه‌ای با موضوع آئین و سنت های عزاداری شیعیان، تمام همت خود را برای گسترش بدعت قمه زنی در بین عزادارن به کار گرفت.

وی در این برنامه مدعی شد: صدها کتاب و سخنرانی در خصوص اصالت عمل قمه زنی در عزاداری‌های ما دیده می‌شود و حکومت ایران با ممانعت از قمه زنی در اصل مقابل شیعه ایستاده است!

وی در این برنامه با معرفی قمه زنی به عنوان سنت قدیمی شیعیان، قمه زنی را عامل گسترش روحیه شجاعت و ایثار و فداکاری عنوان نمود و اعلام داشت که به همین منظور قمه زنی در آمریکا آزاد می باشد و شیعیان به راحتی می‌توانند در خیابان های آمریکا به عزاداری و قمه زنی بپردازند.

این درحالیست که پارلمان انگلیس در تلاش است با تصویب لایحه‌ای اجتماع مجمع جهانی شیرخوارگان و برگزاری این مراسم عاطفی ایام محرم و عاشورا را در انگلیس ممنوع کند و پارلمانی های انگلیس معتقدند که اجتماع مجمع جهانی شیرخوارگان در راستای ترویج خشونت است. در شرایطی که داعش؛ القاعده و دیگر گروه های تکفیری در عراق و سوریه و لیبی و دیگر کشورها از انجام هیچ گونه خشونت و جنایتی ابایی ندارند و با این اعمال خود چهره رحمانی اسلام را خشونت آمیز جلوه می‌دهند، روباه پیر همچنان قمه زنی را آزاد و مراسم عاطفی شیرخوارگان حسینی را ممنوع می‌کند.

اقدام تازه تشیع انگلیسی و صدای آمریکا برای تبلیغ قمه زنی+ عکس
 
همچنین در بریتانیا هر ساله دولت این کشور برای برگزاری مراسم قمه زنی تدارک خاصی را فراهم می کند و از پلیس این کشور می خواهد که امنیت کامل این مراسم را به عهده بگیرد .

و البته گفتنیست، به مناسبت عاشورای حسینی، تعدادی از شیعیان مقیم لندن خیمه‌ای برای قمه زنی ترتیب دادند که یک آمبولانس هم برای ارائه خدمات احتمالی پزشکی به این افراد در محل حاضر بود.

همچنین چند سال پیش نیز بی‌بی‌سی فارسی با پخش مستندی در خصوص قمه‌زنی تمام همت خود را برای عمومی جلوه دادن قمه زنی در بین شیعیان ایران به کار گرفت.

لازم به ذکر است که همه مراجع و علمای شیعه همواره بر پرهیز از هرگونه اقدامی که موجب وهن شیعه می‌شود تاکید داشته‌اند و از مهم‌ترین مصادیق این مسائله که همواره بر پرهیز از آن چه در نهان و چه در مجامع عمومی تاکید شده قمه‌زنی است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 22
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 13
  • مهماندار هواپیما ۲۱:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۷
    0 0
    دولت باید قمه های اغشته به سم در اختیار قمه زنان رایگان توضیع کند صواب دارد
  • ۲۱:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۷
    0 0
    ایول خخخ
  • ۲۲:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۷
    2 0
    مگه نمیگید حضرت زینب به پیشانی مبارکش آسیب زد مگه نمیگید به احترام حضرت زینب قمه میزنید مگه نمیگید یا لیتنا کنا معک قمه هاتونو بردارین بجای اینکه تو سر خودتون بزنین تو سر داعش بزنین برین از حرم دفاع کنین اونایی که امروز به عنوان شهید مدافع حرم میارن هیچکدام قمه زن نبودن ادعایی هم نداشتن اگه قمه زنی ای هم بوده که در زمان ائمه نبوده ولی به هر حال یک خراش کوچیک روی سرشون مینداختن قطره ای خون بیاد و تمام نه اینکه بکوبن هرچه محکم تر بهتر
  • ۲۲:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۷
    0 0
    تو چطور مهماندار هواپیما هستی که هنوز نمیدونی ثواب رو با ص نمینویسند ؟ بی خود نیست که روزی ده تا هواپیما سقوط میکنه !
  • ۲۲:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۷
    0 0
    مهمانداری یا مهمانخوار . ای ادم خور
  • ۰۱:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۸
    0 0
    سخنگوی وزارت امور خارجه ، وزیر امور خارجه و رییس جمهور در سخنرانی که برد خبری دارد رسما موضع ایران در قبال قمه زنی را به توجه به سخنان مراجع بیان کنند و در سایت وزارت امورخارجه با ترجمه نظرات مراجع قرار بگیرد و پرس تی وی ، هیسپان ، سحر و ... مستندهایی بسازن که دنیا دقیقا موضع ما را متوجه بشه فعالیت تو نت و شبکه های بارگذاری ویدئو و شبکه های اجتماعی هم طبق معمول مطلوب نیست ، مرکز تشیع هستیم اجازه می دیم که دو سه تا روحانی نما صهیونیست جای ما حرف بزنن !!! اینم لازم داریم که شبکه های مذهبی تشیع مورد تایید جمهوری اسلامی ایران رسما در صفحه انگلیسی زبان وزارت امورخارجه یا امثالهم که مورد شناسایی جهانی باشد درج بشه همچنین یک لیست سیاه از نام افرادی که مورد تایید ایران نیستند هم باید وجود داشته باشد ، در نفوذ آنگلوصهیون ها رو ببندیم .
  • ۰۱:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۸
    0 0
    بعضیا در داخل کشور مثل گوسفند از سیدصادق شیرازی و هدایتی و اللهیاری واسراییل حمایت میکنن انگار توی مغز اینا پر شده از پهن گاو
  • ۰۵:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۸
    0 0
    خدا وکيلی بايد به عقل اونايی که به انگليس مثبت نگاه ميکنن شک کرد مراسم شيرخوارگان باعث خشونت !! ولی قمه زدن تو خيابون جلو چشم همه دين داری !!! ای لعنت به انگليس خبيث که همه مشکلات سرمنشأش اونجاست
  • سید ساقی ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۸
    0 0
    یک برنامه دیدم از صدای آمریکا مهمانانش به صورت ویدئو کنفرانس یکی این روحانی نما بود و دو تای دیگر که یکی از آنها یک زن بود که قبلادر ایران روزنامه نگار بود و الان رفته بود از حقوق زنان حمایت می کرد به اصطلاح فمینیست بود....به حدی این شیخک بی سواد بود که حتی نمی توانست شبهات اون خانم در باب حقوق زنان در اسلام را جواب بده و به بدترین حد ممکن نتوانست از اسلام دفاع کند. از آن موقع به قدری از این نادان بدم آمد که حد ندارد. آخه شیخک مزور! تو رو آوردن به عنوان نماینده اسلام که از اسلام دفاع کنی نه اینکه بروی در تلوزیون صدای آمریکا و با پاچه خواری این و آن شبهات آنها به اسلام را قبول کنی!!!!
  • ۲۱:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۸
    0 0
    خدایش اگه یه ذره اینکار قمه زدنشون باعث بشه اخلاق و رفتار اینا به امام حسین نزدیک بشه
  • فرزاد ۲۲:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۸
    0 0
    تو تبریز داشتن روسا ثقه السلامو تو روز عاشورا اعدام میکردن . مردم هم تو خیابون پایینی داشتن قمه میزدن.معلم تاریخ ما میگفت اگه همین قمه به دستا با قمه های بالارفته میرفتن اونجا روسا در میرفتن ولی افسوس از جهل و نادانی.بعد میگن باعث ایجاد شجاعت میشه
  • ۰۰:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۹
    0 0
    امام حسین توکشورماده روز محرمه بعدتعطیل میشه هرکی میگه نه دلیل بیاره مگراینکه دین اسلام شده باشه گریه وفقط وامامان هرکاری کردن رونبایدبهش بپردازیم وگرنه اصل مرامشونه که هیچ کسی اجراش نمیکنن
  • راد ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۹
    0 0
    احسنت اجرك ا...
  • راد ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۹
    0 0
    حمايت غرب و انگليس از بدعت زشت قمه زني فقط و فقط احمق نشان دادن شيعه مي باشد . لطفاً قمه زنها فقط يك حديث در مورد قمه زني از معصوم نشان بدهند فقط يك حديث معتبر .
  • محمد ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۹
    0 0
    لعنتی
  • ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۹
    0 0
    امان از جهل ! امان از بی اعتقادی و بازی کردن توی زمین دشمن ...یزید ۱۴۰۰ سال پیش مرد ! یزید امروز همونیه که داره بهت ماهواره میده مسیحی ها رو از اسلام و شیعه بترسونی! بفهم ای نفهم !
  • راد ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۹
    0 0
    گفت قمه میزنیم به تاسی از سر شکسته زینب(س) و ابا عبدالله(ع) روی خار راه میریم به تاسی از طفلان خاندان حسین(ع) در عصر عاشورا و به هیچ صراطی هم مستقیم نبود که این کارها موجب وهن مذهبه و... آخر گفتم خب پس بی زحمت دستاتم قطع کن به تاسی از بدن بی دست حضرت عباس(ع) بخواب از روت با سم اسب رد شن به تاسی از همه شهدای کربلا بده حنجرتو تیر سه شعبه بزنن به تاسی از علی اصغر(ع) مثلا میتونی خودتو تیکه پاره کنی اربا اربا بشی به تاسی از علی اکبر(ع) خیلی کارای دیگه ام هست حماقت بعضیا شورشو درآورده دیگه
  • حسین ۱۷:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۹
    0 0
    خدا خیرت بده
  • منتظر ظهور ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۹
    0 0
    مشرق جان اگه میشه این شعر رو بذار اولین کامنت منتشر شده تو که از غم زینب به سرت زخم زنی! قمه ات کو؟؟ حرمش در خطر است بسم الله.اگه مردی
  • اهوازی ۰۰:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۰
    0 0
    اگه عرضه دارند بروند ودر سوریه و عراق بجنگند.
  • سجاد ۰۶:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۰
    0 0
    انقدر قمه را به سرِ خرشون بزنن و محکمترم بزنن که فرق سرشون عین جالیزِ خیار وا بشه و مُخِ گندیده شون بشه مثل عُقِ بالاآورده مگه من بیکارو سرم درد میکنه خودمو رنج بدم ؟؟
  • mosa ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۱
    0 0
    چیزی نمیشه گفت جز اینکه خاک تو سرشون کنن . مایه ننگ شیعه هستن اینا.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس