در پی حمله یک فرد مسلح به سلاح سرد به کاروان عزاداران حسینی روز عاشورا در شهر کپنهاگ دانمارک پلیس و نیروهای امنیتی وی را دستگیر و به زندان منتقل کردند.

گروه بین الملل مشرق- در پی حمله یک فرد مسلح به سلاح سرد به کاروان عزاداران حسینی روز عاشورا در شهر کپنهاگ دانمارک پلیس و نیروهای امنیتی وی را دستگیر و به زندان منتقل کردند. بنابر این گزارش، وی در حالی که به کار مجهز بود، به کاروان عزاداران حسینی در شهر کپنهاگ پایتخت دانمارک حمله ور شده که پس از دستگیری از سوی جوانان شیعه عزادار و کتک مفصل به نیروهای پلیس دانمارک تحویل داده شد.

{$sepehr_media_1211995_400_300}

حسب اطلاعات منتشر شده این فرد تبعه کشور فلسطین و از مرتبطین با گروههای وهابی بوده است. تحقیقات پلیس دانمارک برای کشف علت و انگیزه این حمله تروریستی ناکام همچنان ادامه دارد. لازم به ذکر است که دانمارک طی ماههای اخیر هزاران پناهجو از کشورهای سوریه، فلسطین، افغانستان و عراق را برای طی مراحل اعطای پناهندگی در خاک خود پذیرفته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ایرانی ۰۴:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    0 0
    اینم از شیطنت‌های غربیهاست تا بگویند که امامزاده اند. و بی تقصیر و تازه! دارند از بعضی از ملت‌هایمسلمان در مقابل گروهی دیگر حمایت میکنند چون مسلمانان وحشی هستند!
  • باقی ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    0 0
    به نظرم کار اینها از اون یارو وهابیه خیلی زشت تر بود . ببین چطور شیشه ماشین پلیس رو میشکنند . با علم امام حسین به سر بقیه میزنن .... اینها حسینی نیستن .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس