کد خبر 486746
تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۳

یکی از اعضای هیأت پارلمانی روسیه که در دمشق به سر می‌برد، به نمایندگی از حزب مشهور روسی، هدایایی نمادین و "مفهومی" به رییس جمهور سوریه تقدیم کرد.

به گزارش مشرق، الکساندر یوشینکو نماینده دومای روسیه و عضو حزب کمونیست این کشور که به همراه هیأت پارلمانی روسی به دمشق سفر کرده، هدایایی نمادین و "باارزش" از سوی اعضای حزب متبوع خود به بشار اسد داد.

هدیه‌متفاوت حزب‌روسی به اسد+عکس

برافراشتن پرچم پیروزی بر فراز ساختمان دولت آلمان در 1945

به نوشته روسیا الیوم، این هدیه "ارزشمند" شامل نمونه‌ای از "پرچم پیروزی" یا پرچم سرخ مشهوری است كه ارتش اتحاد شوروی در سال 1945 پس از پایان جنگ جهانی دوم و پیروزی بر نازی ها، آن را بر بالای ساختمان دولت آلمان در برلین برافراشت.

همچنین یک مدال افتخار که به مناسبت هفتادمین سالروز پیروزی در جنگ جهانی در بهار گذشته در روسیه ضرب شده هم از سوی عضو مجلس دوما به بشار اسد اهدا شد. یك كارت تبریك با امضای "گنادی زیوگانوف" رهبر حزب كمونیست روسیه هم بخش دیگری از این هدیه نمادین به بشار اسد بود.

هدیه‌متفاوت حزب‌روسی به اسد+عکس

رئیس جمهوری سوریه پس از دریافت این هدایا، از رهبر و اعضای این حزب روسیه تشكر كرد.

هیات پارلمانی روسیه به ریاست "دیمیتری سابلین" در روزهای اخیر و در چارچوب تماس های پارلمانی میان روسیه و سوریه و با هدف پی گیری اوضاع اجتماعی و انسانی سوریه به دمشق سفر كرده است.

هواپیمای حامل این هیات پارلمانی روسی، محموله ای از كمك های انسان دوستانه شامل تجهیزات پزشكی و مواد غذایی را هم به سوریه انتقال داد.

منبع: العالم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • گیل مرد ۲۰:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
    0 0
    دیگه سوریه شده مستعمره غیر رسمی روسیه نامرد این کشور درطول تاریخ نامردیهای زیادی درحق مردم ایران کرده وهیچ وقت به عهدش وفادارنبوده
  • محمد رضا ۲۰:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
    0 0
    هر چند این روزها روس ها به خاطر خشم غربیها مجبور به همکاری با مقاومت شدند... منتها خیانتهای گسترده ی اونها قابل فراموشی نیست... در جنگ جهانی دوم هزاران سرباز و مردم لهستانی را به خاطر نسل کشی در گورهای دسته جمعی کشتند... بعد از پیروزی و فتح برلین به زنان بی دفاع المانی چقدر تجاوز و خشونت کردند... در جنگ ایران و روس و عهدنامه های ننگین و به زور گرفتن خوارزم چقدر به ایران ظلم کردند... ببینید اونها شهر ایروان که یک شهر مسلمان نشین بود رو بعد از گرفتن از ایران چنان نسل کشی کردند که تبدیل به یک شهر ارمنی شد! در جنگ ایران و عراق هم از دادن هیچ کمکی به صدام دریغ نکردند... هنوز سقوط بمب افکن توپولوف تو نزدیکی قم رو یادمون نرفته... شوروی رو یهودی ها بنا کردند تا مردم روس که به نسبت اروپا از ایمان بالاتری در مسیحیت برخوردار بودند رو نابود کنند که تقریبا موفق هم بودند... افتخار روسیه و روز ملی شون جشن پیروزی جنگ جهانی دوم و فتح برلین هست...جنگی که یک بازی برای برپایی حکومت ننگین صهیونیستی بیشتر نبوده! خواهشا نگید که نظر قابل نمایش نیست...
  • کاپیتان ۰۰:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۵
    0 0
    گند بزنن به این روسیه که اینقدر منفعت طلب و مرده خوره جنگ رو ایران تو سوریه جمع کرد ما شهید دادیم بعد نیرو فرستاد که به اسم خودش تموم کنه اون همه هم مارو سر اس 300 چزوند و صداتون در نیومد هم از توبره میخوره هم از آخور تو مذاکرات هم اون وسط واستاده بود آمریکا رو یه جور تیغ میزد از ایرانم یه جور دیگه باج میگرفت :/
  • ۱۹:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۵
    0 0
    حقا" و انصافا" که همینه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس